Jump to content
  • Sign Up
  • Counter-Strike 1.6
  • Recommended Posts

    Wielu z nas napotkało kiedyś problem na mapach typu de_rats_1337_v2.
    Występują tam "dźwięki otoczenia" np. szumiąca lodówka, głośny dźwięk windy.


    Tak samo na mapie fy_snow.
    Głośny szum śniegu na początku rundy strasznie denerwuje.


    Przychodzę z pomocą, co można w Tym wypadku zrobić!

    ~~~

    Krok 1.
    Otworzyć konsolę tyldą (~).

    ~~~

    Krok 2.
    Wpisać komendę: stopsound


    ~~~

    Jednakże, komenda działa tylko i wyłącznie do następnej rundy.
    Zatem przechodzimy do binda.


    ~~~

    Krok 3.
    Powtarzamy krok 1 i wpisujemy cały bind
    bind "klawisz" "stopsound"
    (Sam osobiście używam tego binda i mam go między dwoma przydatnymi klawiszami, czyli pod Caps Lock'iem).


    ~~~

    Krok 4.
    Używamy go za każdym razem na początku nowej rundy.


    ~~~

    Trzeba jednak nadmienić, że komenda "stopsound" działa również na efekty typu: skok, upadek, strzelanie.
    Również na używany przez graczy mikrofon.
    Od razu przerywa to, co ktoś mówił, albo zrobił w grze jako postać (wydał dźwięk).
    Dlatego zalecane jest używanie binda od razu po starcie rundy (raz wystarczy), aby szumy ustały.


    ~~~



    Poradnik napisany w całości przeze mnie.
    ~Aris

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Guest
    This topic is now closed to further replies.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site you agree to Privacy Policy.