Jaszczur Posted July 16, 2018 Report Share Posted July 16, 2018 (edited) Cześć Jako że mam tu zamiar na troszkę dłużej przycumować, to postanowiłem że się z wami przywitam i napiszę parę słów o sobie. Mam na imię Michał i mieszkam w małej miejscowości niedaleko Radomia. W grudniu stuknie mi 24 lata (13 grudzień ). Interesuje się muzyką, sportem, informatyką i generalnie wszystkim co związane z webmasteringiem i grzebaniem w plikach, po prostu to lubię. Jeżeli chodzi o muzykę to słucham wszystkiego co wpadnie w ucho, natomiast jestem fanem rapowego składu Patokalipsa. Jestem fanem piłki nożnej i klubu FC Porto. Od dłuższego czasu zajmuje się też marketingiem internetowym, zarabianiem w sieci, kryptowalutami i pomnażaniem swoich pieniędzy (inwestycje). Dzięki pozyskanej wiedzy na te tematy, udało mi się wyjść z etatowego systemu i zarabianie w internecie stało się moim podstawowym źródłem dochodu, traktuję to też jako pasję. W CS'a i ogólnie w gry już nie gram od około roku, przez brak czasu i chyba już trochę wyrosłem z tego, tym bardziej że w 1.6 grałem około 14 lat i prędzej czy później musiał się znudzić. Jeszcze niedawno miałem też swoją sieć, która zresztą do dzisiaj istnieje (2 lata), ale parę rzeczy mnie tam zaczęło irytować i szukam miejsca gdzie nie będę musiał się wkurzać. Skończyłem już z cs'em jak i bawieniem się w robienie sieci, więc przychodzę tutaj żeby miło spędzić czas i z wami pogawędzić. Siema PS. wasze FFA kiedyś należało do mnie i było moim oczkiem w głowie, więc idę za serwerem Edited July 16, 2018 by Jaszczur `NN. , NEEQU and aXenDev 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conte Posted July 16, 2018 Report Share Posted July 16, 2018 Witam i życzę udanej gry na naszych serwerach! Link to comment Share on other sites More sharing options...
okti890 Posted July 16, 2018 Report Share Posted July 16, 2018 Siemka Link to comment Share on other sites More sharing options...