Jump to content

Nowe statystyki


d0naciak
 Share

Recommended Posts

Witam, wpadłem ostatnio na pomysł dodania nowych statystyk na Coda. Miały by one na celu przede wszystkim lekki nerf pozostałych, bo im więcej statystyk, tym mniejsze są potem limity (przykład: 4 statystyki, 200 pkt. do rozdania -> max. 50 w statystykę; 6 statystyk, 200 pkt. do rozdania -> max. ok. 33 w statę). Myślę, że takie rozwiązanie nie dość, że urozmaiciło by rozgrywkę, to też tak jak wspomniałem znerfiło by istniejące statystyki. Jedyne czego Nam brakuje, to dobrych pomysłów - i z tą prośbą wychodzę do Was, abyście pomogli wymyślić właśnie coś nowego, co by się sprawdziło.

Czekam na propozycje, które oczywiście nagrodzę plusikami :) 

Link to comment
Share on other sites

DMG, Odporność na DMG, Większa szansa na monety, regeneracja zycia, 

DMG max 20 pkt - 1pkt daje 0,5% dmg
Odporność na DMG max 10 pkt - 1pkt daje 0,3 odporności
Szansa na monety max 10 pkt - 1 pkt 1% na dodatkową monetę
Regeneracja życua max 10 - 1 pkt daje 1% regeneracji całego życia

Z Szybkostrzelnością może być potem problem ; )
 

Można by też dać za lvl 2 punkty, słabsi gracze szybciej zdobywają tak potrzebne im życie a lepsi.. nadal są lepsi. 

Link to comment
Share on other sites

Może by tak coś z ilością "ammo" pokombinować :P

  • Nazwa statystyki: "Pojemność" (max: 25pkt) - 1pkt = +2% "ammo". Jeżeli liczba dziesiętnych po dodaniu x%>=5 wtedy dostajemy 1 nabój :default_icon_biggrin:  

Przykład: Deagle (7 naboi)+2%=7,14 (7,14<7,5), dopiero grając deaglem musielibyśmy nabić 4pkt=+8% żeby dostać nabój: 7+8%=7,56 (7,56>7,5), a kolejny dopiero po przekroczeniu następnej liczby całkowitej: 8pkt=+16% (7+16%=8,12) :):default_icon_biggrin:, a na przykład AK-47 (30 naboi)+2%=30,6 czyli już po 1 punkcie mamy dodatkowy nabój :)  

 

Wiadomo czasem "ammo" braknie i najczęściej kończy się to śmiercią, a taka statystyka ulepszona na max dała by nam np. dla deagla dodatkowo 4 naboje więcej (7+50%=10,5), a dla AK-47 dodatkowo 15 naboi. Według mnie, taka statystyka było by pomocna i nieprzesadzona za bardzo :)

 

  • PS Jeżeli chodzi o klasę "Rewolwerowiec" to ta statystyka byłaby wyłączona dla tej klasy.
Edited by rolnikcsa
Link to comment
Share on other sites

- Zręczność (szybkość, siła, skoczność, zwinność) +1pkt, zwiększa +1% do statystyk, Szybsze przeładowanie, Szybsze tępo ruchu, Szybsza zmiana broni, Szybsze celowanie co do AWP i Scaut'a.

- (+50max pkt daje nam +50% do statystyk)

 

- Szczęście (fortuna, zwycięstwo, fart) +1pkt zwiększa +1% do statystyk, 1a. Większa szansa na drop monet, 1b. Większa szansa na pełny magazynek po zabiciu, 1c. Większa szansa na atak krytyczny.

- (+25max pkt daje nam +25% do statystyk)

 

1a. - Zwiększa szanse na drop +1/2 monety za zabójstwo.

1b. - Zwiększa szanse na pełny magazynek po zabójstwie +25%.

1c. - Zwiększa szanse na zadanie x2 obrażeń.

 

Wiem 2 zdolności, ale nie miałem więcej pomysłów.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.