d0naciak Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 Witam, wpadłem ostatnio na pomysł dodania nowych statystyk na Coda. Miały by one na celu przede wszystkim lekki nerf pozostałych, bo im więcej statystyk, tym mniejsze są potem limity (przykład: 4 statystyki, 200 pkt. do rozdania max. 50 w statystykę; 6 statystyk, 200 pkt. do rozdania max. ok. 33 w statę). Myślę, że takie rozwiązanie nie dość, że urozmaiciło by rozgrywkę, to też tak jak wspomniałem znerfiło by istniejące statystyki. Jedyne czego Nam brakuje, to dobrych pomysłów - i z tą prośbą wychodzę do Was, abyście pomogli wymyślić właśnie coś nowego, co by się sprawdziło. Czekam na propozycje, które oczywiście nagrodzę plusikami V1rus ✘ , ukashek and Arcylord 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcylord Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 Hmm nowe staty to by była ciekawa rzecz ja proponuje takie staty: - zręczność (zwiększa szybkostrzelność broni) - mądrość (zwiększa ilość zdobywanego expa) I to z grupsza tyle odemnie narazie. Sysol 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
#off ZHMB Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 DMG, Odporność na DMG, Większa szansa na monety, regeneracja zycia, DMG max 20 pkt - 1pkt daje 0,5% dmg Odporność na DMG max 10 pkt - 1pkt daje 0,3 odporności Szansa na monety max 10 pkt - 1 pkt 1% na dodatkową monetę Regeneracja życua max 10 - 1 pkt daje 1% regeneracji całego życia Z Szybkostrzelnością może być potem problem ; ) Można by też dać za lvl 2 punkty, słabsi gracze szybciej zdobywają tak potrzebne im życie a lepsi.. nadal są lepsi. Person , Sysol and Kansior 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sysol Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 Niewidzialność , ale nie że dodamy kilka razy i niewidka tylko,że np damy (rozdamy w niewidkę) +10 = 95% widzialności . Link to comment Share on other sites More sharing options...
P00L Posted June 5, 2018 Report Share Posted June 5, 2018 grawitacja (nie przesadź donek tylko :D ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolnikcsa Posted June 8, 2018 Report Share Posted June 8, 2018 (edited) Może by tak coś z ilością "ammo" pokombinować Nazwa statystyki: "Pojemność" (max: 25pkt) - 1pkt = +2% "ammo". Jeżeli liczba dziesiętnych po dodaniu x%>=5 wtedy dostajemy 1 nabój Przykład: Deagle (7 naboi)+2%=7,14 (7,14<7,5), dopiero grając deaglem musielibyśmy nabić 4pkt=+8% żeby dostać nabój: 7+8%=7,56 (7,56>7,5), a kolejny dopiero po przekroczeniu następnej liczby całkowitej: 8pkt=+16% (7+16%=8,12) , a na przykład AK-47 (30 naboi)+2%=30,6 czyli już po 1 punkcie mamy dodatkowy nabój Wiadomo czasem "ammo" braknie i najczęściej kończy się to śmiercią, a taka statystyka ulepszona na max dała by nam np. dla deagla dodatkowo 4 naboje więcej (7+50%=10,5), a dla AK-47 dodatkowo 15 naboi. Według mnie, taka statystyka było by pomocna i nieprzesadzona za bardzo PS Jeżeli chodzi o klasę "Rewolwerowiec" to ta statystyka byłaby wyłączona dla tej klasy. Edited June 8, 2018 by rolnikcsa Frizuu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
P00L Posted June 15, 2018 Report Share Posted June 15, 2018 Regeneracja punktów zdrowia ,szybkość ładowania może coś z tym ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1rus ✘ Posted June 15, 2018 Report Share Posted June 15, 2018 - Zręczność (szybkość, siła, skoczność, zwinność) +1pkt, zwiększa +1% do statystyk, Szybsze przeładowanie, Szybsze tępo ruchu, Szybsza zmiana broni, Szybsze celowanie co do AWP i Scaut'a. - (+50max pkt daje nam +50% do statystyk) - Szczęście (fortuna, zwycięstwo, fart) +1pkt zwiększa +1% do statystyk, 1a. Większa szansa na drop monet, 1b. Większa szansa na pełny magazynek po zabiciu, 1c. Większa szansa na atak krytyczny. - (+25max pkt daje nam +25% do statystyk) 1a. - Zwiększa szanse na drop +1/2 monety za zabójstwo. 1b. - Zwiększa szanse na pełny magazynek po zabójstwie +25%. 1c. - Zwiększa szanse na zadanie x2 obrażeń. Wiem 2 zdolności, ale nie miałem więcej pomysłów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 17, 2018 Report Share Posted August 17, 2018 Problem został rozwiązany!Temat został zamknięty. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts