Jump to content

Recommended Posts

Aktualnie rywalizacja klanowa jest mizerna, wynika to z tego, że jest niedopracowana i nieopłacalna jeśli chodzi o bonusy.

 

1. Czas wojny

Co rundę pokazuje inny czas, a czasami wcale - powinno być tak, że wojna trwa te 10 minut i czas leci cały czas aż do 00:00, a nie że raz pisze 05:01, a potem 15:01 - kompletnie nie zrozumiałe.

 

2. Bonusy

Na przykładzie monet - ostatnio wydałem 2000 monet, żeby otrzymać. uwaga... szanse 3% na bonusową MONETĘ, która wchodzi może maksymalnie 1 w ciągu mapy. Następnie ponownie ulepszam owy skill - i 7% na 1 monetę. Dla osób, które nie kupują monet  i dodajmy jeszcze VIP'a- prowadzenie klanu jest nierealne, bo ceny są maksymalnie wygórowane, a korzyści żadne.

 

3. Dawać więcej korzyści wynikających z samej wojny - przykładowo za każdego fraga drużyna powinna otrzymać jakąś bonusową monetę, albo X fragów to jakis EXP nawet dla przegranej drużyny, żeby rywalizacja nie polegała wyłącznie na tym, że klan X wygrywa każdą wojnę i nikt nie chce z nimi grać, bo jest to nieopłacalne.

 

Dodatkowo ogólnie co można na serwer:

a) Zamiast komendy /drop - komenda /sell która ze sprzedaży perku daje nam 1 monetę

b) komenda /odblokuj, która pozwoli uwolnić się, gdy ktoś nas np. zbuguje miną - polegałoby to na tym, że się "odświeżamy" w tym samym miejscu i możemy iść dalej

c) Lepsza blokada broni na koniec mapy - dla mnie to jest komiczne, że grozi się graczom banem, bo ktoś zdobędzie... sobie fraga w ciągu ostatnich sekund na mapie - oj straszne, ten który został zabity ma słabsze statystyki...  Ulepszyć to można poprzez zamrożenie, szybszą zmianę mapy lub po prostu wymuszenie noża na koniec z brakiem możliwości podniesienia broni.

 

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/25731-ulepszenie-klan%C3%B3w-inne/
Share on other sites

Co do 1. to według mnie można by wgl usunąć ten timer jeśli jest z nim problem. Nie jest to jakoś super potrzebne, a jak ktoś chce wiedzieć ile do końca meczu to może wpisać timeleft gdy zaczyna wojnę i gdy jest np. 15 min do konca to wiadomo, że wojna się skończy na 10 min przed końcem. 

 

Z tych dodatkowych propozycji każda mi się podoba i fajnie jeśli były by dodane.

W dniu 2.06.2018 o 15:16, Luca199491 napisał:

Aktualnie rywalizacja klanowa jest mizerna, wynika to z tego, że jest niedopracowana i nieopłacalna jeśli chodzi o bonusy.

 

1. Czas wojny

Co rundę pokazuje inny czas, a czasami wcale - powinno być tak, że wojna trwa te 10 minut i czas leci cały czas aż do 00:00, a nie że raz pisze 05:01, a potem 15:01 - kompletnie nie zrozumiałe.

 

2. Bonusy

Na przykładzie monet - ostatnio wydałem 2000 monet, żeby otrzymać. uwaga... szanse 3% na bonusową MONETĘ, która wchodzi może maksymalnie 1 w ciągu mapy. Następnie ponownie ulepszam owy skill - i 7% na 1 monetę. Dla osób, które nie kupują monet  i dodajmy jeszcze VIP'a- prowadzenie klanu jest nierealne, bo ceny są maksymalnie wygórowane, a korzyści żadne.

 

3. Dawać więcej korzyści wynikających z samej wojny - przykładowo za każdego fraga drużyna powinna otrzymać jakąś bonusową monetę, albo X fragów to jakis EXP nawet dla przegranej drużyny, żeby rywalizacja nie polegała wyłącznie na tym, że klan X wygrywa każdą wojnę i nikt nie chce z nimi grać, bo jest to nieopłacalne.

 

Dodatkowo ogólnie co można na serwer:

a) Zamiast komendy /drop - komenda /sell która ze sprzedaży perku daje nam 1 monetę

b) komenda /odblokuj, która pozwoli uwolnić się, gdy ktoś nas np. zbuguje miną - polegałoby to na tym, że się "odświeżamy" w tym samym miejscu i możemy iść dalej

c) Lepsza blokada broni na koniec mapy - dla mnie to jest komiczne, że grozi się graczom banem, bo ktoś zdobędzie... sobie fraga w ciągu ostatnich sekund na mapie - oj straszne, ten który został zabity ma słabsze statystyki...  Ulepszyć to można poprzez zamrożenie, szybszą zmianę mapy lub po prostu wymuszenie noża na koniec z brakiem możliwości podniesienia broni.

 

1. Do poprawienia
2. Umiejętność ulepszasz stopniowo. Przy maksie będziesz zdobywał wiele monet. 
3. Wojny są naszym autorskim dodatkiem do gry, nie wpływamy tym samym na jej rozgrywkę. Nikogo nie zmusimy ani odpowiednio nie zachęcimy do brania w nich udziału. Znów wejdą kolejne bonusy, kolejne monety i expy a dalej pozostanie faworyzacja najlepszych, z resztą do której ciągle dążycie. 

a) - znów łatwizna i znów kolekcjonowanie monet
b) - pomysł okej, gorzej z wykonaniem aby komenda nie była nadużywana do innych celów
c) - poprawiłem

1 godzinę temu, Luca199491 napisał:

EDIT//

 

Kolejny bug związany z wojną - graliśmy z klanem 'X' - wygrywaliśmy 15-6, po chwili pokazało się, że ich klan wygrywa, a u nas dalej trwała wojna z nimi, tyle że już nie zapisywało ich fragi, tylko nasze 

Przekaze donaciakowi. 

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...