Jump to content

Recommended Posts

Dzień dobry. Witam wszystkich graczy. ;)

Mam na imię Cezary (wolę o wiele bardziej, gdy zwraca się do mnie Czarek), mam 25 lat i mieszkam aktualnie w Poole w Wielkiej Brytanii. Jestem zabawnym i otwartym na wszelakie nowe znajomości (spotykałem się jakiś czas z kobietą, którą poznałem w CS'ie choć różniło Nas 530 km drogi oraz mam bardzo dobrego przyjaciela w Krakowie, również poznanego w CS'ie) chłopakiem. :D Dlaczego o tym piszę? Otóż dlatego, iż uważam, że nie ważne czy kogoś się pozna w internecie czy "w realu", z własnej autopsji wiem, że znajomości z gry czasami bywają lepsze i bardziej prawdziwe niż te realne. CS po prostu potrafi łączyć ludzi, dlatego tak bardzo lubię w to grać. :D Jeżeli chodzi o mój staż - cóż, tak właściwie to gram od 8 bądź 9 roku życia, czyli jakieś 17 lat, lecz wiadomo, bywały przerwy dłuższe bądź krótsze... Na Waszej serwerowni zaczynam przygodę można by rzec od nowa, gdyż po 3 latach przerwy spowodowanej przedłużającymi się wakacjami w zakładzie karnym (uwierzcie, po 3 latach naprawdę ciężko zagrać tak jak kiedyś :D). Wyleciałem do UK w poszukiwaniu lepszego życia, choć na emigracji jest bardzo smutno i tęskno.

Czym się interesuje? Cóż, moja pasja to piłka nożna, a konkretniej - jestem kibolem. Gdy jestem na meczu mało interesuje mnie sam mecz, a bardziej cała otoczka - oprawy, race, śpiewy. Kocham Pogoń Szczecin. :) Oprócz tego siłownia - bardzo lubię spędzać aktywnie czas podnosząc żelastwo i lubię dbać o własne ciało i przekraczać własne granice - czuję wtedy, że żyję. ;)

To chyba tyle, mam nadzieję zabawić tu długo, gdyż nie przywykłem do grywania na kilku serwerowniach na raz. Jak zaczynam na jednej to się jej trzymam, więc z mojej strony spodziewajcie się wierności i mam nadzieję, że pomożecie mi wrócić do formy sprzed lat!

Głównie będzie mnie widać (część już widziała) na GO Modzie DD2, na FFA oraz JB. ;)

Pozdrawiam serdecznie!

Edited by Cudowny Dzieciak