Jump to content

Galeria - Przebiegła Zebra

Recommended Posts

• 4 weeks later...

Parę z tych prac już gdzieś widziałem ;) , skaczesz z tą galeria po każdej sieci w oczekiwaniu na to że dostaniesz rangę "Grafik" , praca EXEL , KEIMAN i DIESEL są raczej nie twoje ;)

Praca exel jest moja, keiman i diesel.

EXEL wykonałem na pr albo dl

KEIMAN NA DL W JEGO ZLECENIU

DIESEL nie pamiętam ;)

Co do tych prac miałem do keimana psd, exela chyba też gdzieś mam.

Wrzucam tylko swoje autorskie prace. Wrzucam wszystkie prace, które mam zapisane w notatniku.

// Ja nie oczekuję na grafika, jest on mi proponowany.

Po za tym jestem grafikiem na innej sieci.

Edited by Przebiegła Zebra

• 2 weeks later...

No no, ostatnia sygnatura dla Czarnej - sztos.

Z ostatnich prac można wyróżnić jeszcze tło dla Poli. Jakby nie napis, to była by świetna praca. W mojej opinii powinieneś popracować nad typografią. Często najlepsza do sygnatur, jest najprostsza czcionka. Te których ty zazwyczaj używasz, są jakość dziwnie zaokrąglone, przez co nie prezentują się ładnie. Dodatkowo, lepiej jakbyś nie robił napisów aż tak ogromnych, zajmujących połowę tła, oraz nie dodawał za dużo zbędnych efektów. Lepiej prezentują się jednokolorowe napisy niż dwu ;) 

Ogólnie w porównaniu do tych całkiem pierwszych prac, to jest progres i to się liczy! :) 

21 minut temu, Conte napisał:

No no, ostatnia sygnatura dla Czarnej - szos.

Z ostatnich prac można wyróżnić jeszcze tło dla Poli. Jakby nie napis, to była by świetna praca. W mojej opinii powinieneś popracować nad typografią. Często najlepsza do sygnatur, jest najprostsza czcionka. Te których ty zazwyczaj używasz, są jakość dziwnie zaokrąglone, przez co nie prezentują się ładnie. Dodatkowo, lepiej jakbyś nie robił napisów aż tak ogromnych, zajmujących połowę tła, oraz nie dodawał za dużo zbędnych efektów. Lepiej prezentują się jednokolorowe napisy niż dwu ;) 

Ogólnie w porównaniu do tych całkiem pierwszych prac, to jest progres i to się liczy! :)