Jump to content

Redaktor?

Lazarus
 Share

Recommended Posts

Nick: Atencjusz

Imię: Paweł

Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Myślę tak 3-4h, również zależy od dnia.

Opisz siebię: Mam 27 lat, pracuję w Irlandii. Mam aktualnie 2 prace, na magazynie, która polega na podliczaniu towaru, przyjmowaniu zamównień, dowożeniu do klienta zamówienia itp. Druga praca,  jest to praca w biurowcu, pracuję jako zastępca kierownica firmy handlowej, zajmującej się sprzedażą materiałów budowlanych. Ukończyłem studia z licenciatem. Jestem bardzo towarzyski, przyjazny, można się ze mną bez problemu dogadać. Lubię poznawać nowe osoby, lubię rownież pracować w grupie. Wiadomo w grupie zawsze łatwiej, niż samemu. Jak już o studiach napisałem, to również napiszę, że ukończyłem liceum wojskowe w moim mieście którym jest Kraków. Nie posiadam dziewczyny od paru miesięcy, wolny ptak ze mnie. :D

Dlaczego akurat Ty?: Jestem osobą która potrafi pracować w grupie. Umiem się dogadać z innymi osobami. Jestem miły, kulturalny, kompetentny do tego za co się wezmę. Gdy coś mam zamiar robić to robię to pożądnie. Co najważniejsze, mam chęci do pisania różnych rzeczy, że tak to ujmą, dla ludzi. Cieszy mnie gdy ktoś może coś przeczytać, co sam stworzyłem. Myślę, że gdybyście mnie przyjeli bylibyscie ze mnie zadowoleni.

Doświadczenie: Byłem kiedyś redaktorem, na pewnej sieci która upadła. Posiadałem również po jakimś czasie tam opiekuna redakcji.

Znajomość gramatyki/interpunkcji/ortografii (1-10): Myślę, że mocne 8.

Przykładowy wywiad/artykuł: Kontakt:

Twoje podanie zostało odrzucone!

Niestety, ale nie spełniasz wymagań. Spróbuj ponownie za 7 dni. Temat zostaje zamknięty.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information