Jump to content

Kilka propozycji przeciętnego kowalskiego.

_SkipeR_
 Share

Recommended Posts

Witajcie.

Może na wstępie się przedstawię. Nazywam się Rafał, mam 25 lat, gram w CS od długich lat, z przerwami oczywiście. 

Wasze forum jak i serwer 3 maps znalazłem przez wyszukiwarkę serwerów społecznościowych.

Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję, że nie sprawię tu problemów ;) Peace!

Teraz przejdę do tematu, być może już coś było wałkowane ale jako świeży gracz na tym serwerze mam kilka uwag.

1. Mapy

Tu nie ma co się rozpisywać.

Po 2h grania na tym serwerze mapy zaczynają nudzić. Jeżeli faktycznie są tylko 3 mapy aktywne to moim zdaniem za mało (chyba że jest więcej a ja jakimś dziwnym trafem nie zwróciłem uwagi).

2. Przenikanie graczy

Wnoszę prośbę o wyłączenie przenikania graczy bądź jeśli jest wyłączone to jest jakiś bug, gdyż gracze przenikają przez siebie. Wiem, że jest nawet plugin na przenikanie graczy tylko na początku rundy i uważam, że to byłoby najlepszym i ugodowym rozwiązaniem dla każdego. Nie jestem pewien ale chyba nawet CT z TT się przenikają.

3. Admini serwera.

Chodzi mi o jakąś komendę / plugin która wyświetlałaby jakiś kontakt do admina na steam. Miałem ostatnio przyjemność grać przez ok 1h z dwoma odpałami i niestety albo nie znam komendy na info o adminach albo takowa nie istnieje. Na szczęście H@ zareagował na prywatną wiadomość na forum.

To by było na razie na tyle. Czekam na opinie adminów i graczy, którzy udzielają się na forum. Jeśli temat powielany bądź w złym dziale. Proszę o usunięcie / przeniesienie. Pozdrawiam :)

• Replies 12
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest don Erwin ҳ̸Ҳ̸ҳ

1. Mapy odpadają

2. Przenikanie postaram się ogarnąć, 3/4 pluginów ma problem z tym.

3. Admin ma być tajny.