BDJQP Posted December 5, 2017 Report Share Posted December 5, 2017 Święta są coraz bliżej, więc moja propozycja to dodanie: -Spadający śnieg z nieba; -Nowa zabawa (Bitwa na śnieżki); -Dodanie Świątecznych piosenek do /muzyka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kub1nho Posted December 5, 2017 Report Share Posted December 5, 2017 Zabawa? OK. Wytłumacz jak by to miało wyglądać. Świąteczne piosenki? Pewnie. Urozmaici to wybór muzyki na serwerze i doda świąteczny klimat. Co do spadającego śniegu jestem na nie. Na serwerze grają ludzie, którzy mają słabe komputery (mało fpsów), a spadający śnieg mógłby im całkowicie popsuć rozgrywkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wargi Posted December 5, 2017 Report Share Posted December 5, 2017 Jestem tylko za muzyka na serwerze. Bitwa na sniezki to mogl by byc tzw "zbijak" a chyba wiemy jak zbijak bugowal mape Link to comment Share on other sites More sharing options...
BELMONDO Posted December 5, 2017 Report Share Posted December 5, 2017 +muzyka jak najbardziej -śnieg- zgodzę się z @Kub1nho ツ niektórzy mogą mieć spadki fps -Zabawa. Wydaję mi się ,że zabaw jest wystarczająco Link to comment Share on other sites More sharing options...
BDJQP Posted December 5, 2017 Author Report Share Posted December 5, 2017 Bitwa na śnieżki typu że niby HE w postaci śnieżki i na HITA, ta zabawa nie jest na podstawie ZBIJAKA, więc nie powinno być problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubusiek Posted December 5, 2017 Report Share Posted December 5, 2017 (edited) Można zamienić model piłki od zbijaka na snieżke Edited December 5, 2017 by KubusiekXD Link to comment Share on other sites More sharing options...