Jump to content

AKTUALIZACJA KLANÓW COD 401

marynarska
 Share

Recommended Posts

Szanowni Państwo, 
Gram na tym serwerze od dwóch miesięcy , w tej edycji postanowiłem założyć swój KLAN , jako właściciel klanu zmagam się wieloma trudnościami i dlatego postanowiłem napisać tutaj moje wnioski i propozycje zmian.

#1 W moim odczuciu Klan to rodzaj spółdzielni w której gracze wzajemnie ulepszają wspólny twór aby każdy członek mógł czerpać z niego korzyści. W obecnym regulaminie istnieje informacja o zakazie usuwania członków którzy wpłacili ponad 300 monet. Jednak 300 monet to 2% do pierwszego poziomu bogactwa ... CO TO JEST?  Spotkałem się z sytuacjami że gracz wpłacił np 500 monet pierwszego dnia a później przestaje grać i wpłacać monety. Czy w takim mamy obowiązek trzymać kogoś takiego w klanie ?  Jest to niesprawiedliwe wobec aktywnych graczy którzy swoim wkładem budują klan i dbają o wspólne dobro. 

MOJA PROPOZYCJA :  Dodajemy do klanów zakładkę "statut "  każdy klan ma swój własny statut w którym opisane jest jakie oczekiwania są wobec członków. Czyli np 1500 monet tygodniowo i regularna gra. Statut byłby wewnętrznym prawem który każdy członek dołączając do klanu akceptuje.  

Korzyści: 
1. Admini zwolnieni są z wysłuchiwania tekstów w stylu  :  " wpłacilem 400 monet do klanu i wyrzucili mnie po tygodniu zbanuj tego  i tego" 

2. Każdy gracz wie czego może oczekiwać od danego klanu i np. Klan który gra na wynik może jasno określić zasady i wobec tego dobierać sobie członków. 

3. Brak narzuconych takich samych ram dla każdego klanu bo przecież każdy klan jest inny, jeden jest robiony czysto dla Funu, inni chcą coś osiągnąć w statystykach a jeszcze inni toczyć wojny. 

#2  Lista członków wraz z ich wkładem w klan...   Każdy wie po co , temat jest prosty - dodajesz monetki , inni gracze i właściciel może to zobaczyć, pomoże to uniknąć pomyłek związanych z wyrzucaniem członków którzy wpłacają monety np wtedy kiedy nie ma lidera.

# 3 DODAJEMY NOWE FUNKCJE !