Jump to content

[Rozwiązany] Propozycja


Green Hill
 Share

Recommended Posts

Siema , proponuję na server wprowadzić wytrzymałość perków,denerwujace jest to że ludzie na poczatku rundy kupują losowo perki a orzy tak małej ilosci perkow kazdy trafia spokojnie co chce,o czym mowie? A o tym ze na servie jest tylko 9 stron perkow a ludzie maja tylko eliminator platyny koziolki tg ewentualnie tarcze,takie granie jest bezsensu... proponuje aby perk mial wytrzymalosc 100% i po zgonie zabieralo 20-25% i w dodatku aby jakies mniejsza szanse zrobic na drop takiego dobrego perku. 

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. załóżmy, że szukając TG wydałem 30 monet, trafiłem 1/4 i ulepszyłem do 1/1, czyli razem 36 monet i w 4-5 rund ma mi się to zepsuć ? Przecież mi się to nawet nie zwróci... Zresztą ktoś kto ma mało monet/niski lv i wypadnie mu dobry perk, może sobie nieźle na tym skorzystać. Na NIE.

Link to comment
Share on other sites

Moim zdanie propozycja nie przemyslana , gralem na kilku takich serwach i to bylo nieprzemyślane , poniewaz jak sie kupuje perk za monety to jak jest jakis dobry perk szybko mozna go stracic , dla tego na duzej ilosci sieciach serwerow 1.6 rezygnuja z tej wytrzymalosci perkow poniewaz zle sie gra.

PS: To tylko majo wypowiedź zróbcie jak uważacie :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.