CarloMiszcz Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 Tak więc mała :-P propozycja z mojej strony. 1. Kamikadze Zamiast Uzi > Ump lub MP5 Wybuch: Mógłby być trochę mocniejszy bo szczerze mówiąć gram nim i nie da się nim ubić z wybuchu zadaje różne dmg (tak jak HE) przy wszystkich punktach danych w inte. Wybuch mógłby działać jak perk (autodestrukcja). + pokazanie dmg w opisie. 2. Lekki Snajper Zwiększyć zadawane dmg z scouta (żeby ta inta dawala więcej dmg) bo zauważyłem ze został osłabiony nie wiem po co i tak prawie nim nikt nie grał. Klasa dosyć fajna jeśli ktoś lubi snajperki. ;-) Przy 160 Lvl mial 1/2 ze scouta teraz 1/3 ... 3. Longer Odległość Skoku zależny od inty hmmm... Może lepsze byłoby jakby skakał tak jak Paladyn na Diablo Modzie. Np od 1-40lvl 5skoków(+10int=1skok) i co awans dostałwałby np.+2 więcej. 4. Rusher Zamist tego marnego M3 mogłby dostać od razu XM1014. Może wtedy zagrałoby nim więcej osób ;-) 5. Sanitariusz Leczenie zależne od inta (1 inta =0,5hp co sekundę) + np. apteczka która leczy go natychmiastowo. No i tak jak jest że może kłaść te 2 które leczą członków teamu:-) 5. Wsparcie ogniowe Likwidacja czasu oczekiwania na wystrzał rakiety. Powinno to wzmocnić tę klasę ;-) + 40Lvl 1/10 z He /// 100Lvl 1/7 z He /// 160Lvl 1/5 z HE 6. Zaborca Zwiększenie dmg zależnego od inta w tmp bo jest naprawdę słaaaaaby :-( + ta fala która była na początku po resecie która odpychala wrogów/ lub wybijała w powietrze ;-) Lub Multi-Granat :-) 7. Zwiadowca Nie widzę żeby ta klasa byla grywalna. Zwiększenie dmg z inta do dynamitu i zasięg wybuchu. 40lvl +2 dynamity /// 100lvl +3 dynamity /// 160lvl +4 dynamity 8. S.W.A.T +Zwiększenie dmg z M4 zależne od siły albo inta. Dodanie tego w granicach rozsądku :-D nie tak że jak terminator zadaje hity ponad 100 :-P 9. Szpieg Dodanie na radarze położenia wrogów w końcu to szpieg :-P +Pojawienie się na respie wroga szansa 1/25 z awansem można by to odrobine zwiększyć. 10.Talib +Obrażenia i czas podpalenia zależny od inta. Pokazanie tego w opisie klasy żeby każdy mógł mieć wgląd żeby nie pytać się co chwila innych ;-) No i też może dodać jakieś nowe klasy/premki co by trochę zmienić ten serv ;-) Dynksiarz- Molotov + MP5(+10dmg+inta) Miny podpalające 1 lvl 3miny z awansem +1więcej. Ork Mag :-D - Famas lub Gail - Odbicie 3 pierwszych pocisków. Naboje zamrażające (zamrożenie zwiększone z awansem postaci) Niewidomy - P90 - Naboje oślepiające z awansem więcej % . Zmiana broni przeciwnika na nóż. Odporny na flashe. Dowódca - AK lub M4 - +20dmg w plecy wroga. Ciche bieganie. Podpalenie przeciwnika z pistoletu 1/15 z awansem podwyższone. Złodziej - MP5+10dmg - Pojawienie się za plecami wroga x3 (działa na zasadzie perku zaskoczenia) Szansa na kradzież monet(10 monet) przeciwnika 1/20 zwiększone z awansem. Thomas , ScavangeR` and Arcylord 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcylord Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 (edited) Ciekawe propozycje Carlo najbardziej jestem za tym ze wsparciem (dlatego się też przerzuciłem na arktycznego bo mnie wkurzał lekko mówiąc ten czas aktywacji rakiet po zadziałaniu morfiny) i co do tego orka maga dla mnie to jakby ulepszenie poprostu arktycznego może zamiast zamrożenia dać zatrucie i dodatkowo co do raszera może by dać jakąś szansę na natychnastowe zabicie z tego M3 ? Edited September 24, 2017 by Arcylord Coś do raszera Saszko Weblin. and CarloMiszcz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ScavangeR` Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 Zgodzę się z Carlosem. Balans na serwerze trzeba poprawić, może nie gram jeszcze zbyt długo na serwerze, lecz już zauważyłem pewnie braki w balansie. Przytoczę tutaj przykład o którym często rozmawiamy na serwerze. Dlaczego np. SWAT ma jedną umiejętność 1/x na odbicie pocisku, a np. taki szturmowiec ma kilka na początku może bez awansu szturmowiec ma kilka słabszych wobec swata który ma jedną umiejętność mocną, lecz potem wraz z awansami klasy szturmowiec naprawdę staje się silny, a SWAT mimo awansów ma 1/x na odbicie, lecz to nadal daje nam jedną umiejętność vs inne klasy które mają po kilka. U szpiega tak jak Carlo zaproponował dałbym 1/x szansy na zrespienie się u wroga na spawnie. Proponowałbym również przedyskutować temat min, sposobu ich kładzenia oraz dmg. Może zaproponuję jeśli się to w ogóle da zrobić np. dać Lekkiemu Żołnierzowi ogranicznik czasowy 2/3s na podkładanie min? Może wtedy byłoby mniej kłopotów z tą klasą/umiejętnością. CarloMiszcz , Arcylord and Saszko Weblin. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarloMiszcz Posted September 24, 2017 Author Report Share Posted September 24, 2017 No w sumie te zatrucie nie byłoby chyba takie głupie :-D Arcylord , Saszko Weblin. and ScavangeR` 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
damedanco123 Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 widzę ciekawa propozycja ! jestem za większość tego co on napisał to jest prawda można dodac nowe klasy a niektóre usunąć bo nie są grywane ! nowe klasy też spoko zawsze urozmaici nam to rozgrywkę CarloMiszcz , ScavangeR` and Arcylord 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 Dziękuję za propozycję. Przemyśle je. Arcylord , ScavangeR` and Saszko Weblin. 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ScavangeR` Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 Fakt, zatrucie byłoby czymś lepszym niż zamrożenie, ponieważ arktyczny posiada już taką umiejętność. Wrócę jeszcze do tematu zaproponowanej przez Ciebie klasy Dynksiarz- Molotov + MP5(+10dmg+inta) Miny podpalające 1 lvl 3miny z awansem +1więcej. A może połączyć tą klasę z Talibem? Dodać mu te miny wraz z awansami? Bo tutaj, że tak powiem dałeś przykład przerobienia Taliba. Dodam jeszcze coś od siebie. Dużo klas ma umiejętności które są wykorzystywane w perkach i te perki są zablokowane na tych klasach. Mianowicie Komandor 1/1 z AWP. A może warto by było zwrócić uwagę i dodać perk który dawałby nam 1/x awp/scouta i dawałby nam którąś z tych broni? Grałem na wielu COD Modach i tam takie perki znajdowały swoje zastosowanie? Może warto to przemyśleć i dodać również taki perk? CarloMiszcz and Saszko Weblin. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarloMiszcz Posted September 24, 2017 Author Report Share Posted September 24, 2017 Takie perki byłby właśnie też spoko, a co do połączenia min do taliba no w sumie całkiem spoko ;-) zobaczymy co przemyślą wyżej postawieni :-P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcylord Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 @ScavangeR`Rzeczywiście dobry pomysł z tym daniem talibowi min podpalających w końcu sam perk nazywa się Mina Taliba/Pułapka Taliba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saszko Weblin. Posted September 24, 2017 Report Share Posted September 24, 2017 (edited) @CarloMiszcz Są dwie klasy z mp5, więc niech ten kamikadze zostanie z uzi, ale wzmocnić mu ten wybuch i może dodać np. 5% dmg z uzi na 40 lvlu itd.@ScavangeR` Albo przywrócić SWATowi podpalanie, jak miał kiedyś i klasa mogłaby się równać ze szturmowcem, który na awansie ma 4 umiejętności, a swat 1. Co do Dynksiarza, to przyzwoity pomysł i wielki + chłopaki ode mnie. Edited September 24, 2017 by Antek z pistoletem w dloni CarloMiszcz and ScavangeR` 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarloMiszcz Posted September 25, 2017 Author Report Share Posted September 25, 2017 Jeszcze jedna sprawa co do Wsparcia ogniowego ;-) może lepsze byłoby przywrócenia mu zwyklych rakiet a samonaprowadzające usunąć bo czasem są z nimi problemy, a zwykłą lepiej trafić wroga ;-) Pozderki :- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcylord Posted September 25, 2017 Report Share Posted September 25, 2017 Faktycznie lepiej albo dać mu te zwykłe rakiety albo zostawić te samonaprowadzane tylko zmienić ich sposób działania (o co mi chodzi ? zobaczcie sobie jak działają rakiety z perku wyposarzenie elitarnego wsparcia gdy gramy wsparciem). Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarloMiszcz Posted September 30, 2017 Author Report Share Posted September 30, 2017 Jeszcze jedna rzecz która mogła by być zmieniona to perki ;-) jest kilkanaście perków których nikt nie używa no bo są zbędne i niezbyt jakieś przydatne więc można by je zastąpić czymś innym ??? ;-) Jakieś pomysły panowie i panie ;-) ??? Kamizelka elitarna --> Złodziejaszek: Szansa 1/15 przy strzale na okradnięcie wroga z 5monet , dmg w plecy x2. Buty Komandosa --> Doktorek: Możesz wskrzeszać ziomków z teamu`u (odrodzenie daje exp +1 moneta) "coś jak nekro na Diablo modzie " ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 8, 2017 Report Share Posted October 8, 2017 Problem został rozwiązany!Temat został zamknięty. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 8, 2017 Report Share Posted October 8, 2017 Temat został przeniesiony do archiwum!Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts