Jump to content

Problem z połączeniem się z serwerem


Staruch ;f
 Share

Recommended Posts

Witajcie ,pisze z zapytaniem i przedstawieniem mojego kłopotu ,a mianowicie kiedy chce dołączyć na serwer to mi wgl nie wyskakuje ,czasem się pokaże ale gdy wejdę to choke skacze mi od 50 do 100 co utrudnia całą grę... Problem występuje jedynie na tym serwerze i od dzisiaj w sumie :D

 

Dziękuję za każdą odpowiedź :)

 

Pozdrawiam ,wasz ulubiony admin :D:D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Choke
Choke procent danych jakie serwer albo klient powtrzymuje przed wyslaniem bo nie pozwalaja mu na
to ustawione parametry.
Po prostu przekroczone zostaly mozliwosci łącza na przesył danych.
Choke do wartosci 10 jest akceptowalny.

Najczesciej pojawia sie jak nasze rate jest zbyt niskie do podanego cl_updaterate.
Podobnie jesli mamy zbyt male cl_rate do zadeklarowanego cl_cmdrate.

W tym przypdaku powiniesmy najpierw sprawdzic czy nie przesadzilismy z cl_updaterate i cl_cmdrate
i je sukcesywnie zmiejszac podczas gry az choke zniknie podczas ostrych akcji.

Jesli to nie pomaga zmnijeszamy wartosci rate i cl_rate.

Na net graphie choke jest wyswietlany jako kolor żółty w zielonym grafie (ten górny).

Loss
Loss wskazuje ile procent danych nie dotarlo do celu - oznacza ze cos jest zle z naszym łączem pod
względem technicznym.
Powinnismy takze wpierw obnizyc parametry opisywane w tym artykule.
Loss do wartosci 10 jest akceptowalny.

 

Co powinieneś zrobić .Ustawić rate esL`owe dodatkowo może pozbawić pc`ta paru zbędnych śmieci ,np starych programów .Uporządkować rejestr,defragmentować dysk,
Polecam program:Advanced SystemCare.

 

Nie jestem autorem tego postu

Link to comment
Share on other sites

55 minut temu, Trepik napisał:

Choke
Choke procent danych jakie serwer albo klient powtrzymuje przed wyslaniem bo nie pozwalaja mu na
to ustawione parametry.
Po prostu przekroczone zostaly mozliwosci łącza na przesył danych.
Choke do wartosci 10 jest akceptowalny.

Najczesciej pojawia sie jak nasze rate jest zbyt niskie do podanego cl_updaterate.
Podobnie jesli mamy zbyt male cl_rate do zadeklarowanego cl_cmdrate.

W tym przypdaku powiniesmy najpierw sprawdzic czy nie przesadzilismy z cl_updaterate i cl_cmdrate
i je sukcesywnie zmiejszac podczas gry az choke zniknie podczas ostrych akcji.

Jesli to nie pomaga zmnijeszamy wartosci rate i cl_rate.

Na net graphie choke jest wyswietlany jako kolor żółty w zielonym grafie (ten górny).

Loss
Loss wskazuje ile procent danych nie dotarlo do celu - oznacza ze cos jest zle z naszym łączem pod
względem technicznym.
Powinnismy takze wpierw obnizyc parametry opisywane w tym artykule.
Loss do wartosci 10 jest akceptowalny.

 

Co powinieneś zrobić .Ustawić rate esL`owe dodatkowo może pozbawić pc`ta paru zbędnych śmieci ,np starych programów .Uporządkować rejestr,defragmentować dysk,
Polecam program:Advanced SystemCare.

 

Nie jestem autorem tego postu

 Natknalem się już na ten post ,ale nie pomoglo... 

 

Dodam ,ze pobrałem nowe sterowniki do karty graficznej ,reinstall steam'a jak i csa ,wyczyszczony doszczedznie komputer i dalej nic... 

 

 

#edit

 

 

2017-09-20.png

Edited by Staruch ;f
Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.09.2017 o 12:30, Staruch ;f napisał:

 Natknalem się już na ten post ,ale nie pomoglo... 

 

Dodam ,ze pobrałem nowe sterowniki do karty graficznej ,reinstall steam'a jak i csa ,wyczyszczony doszczedznie komputer i dalej nic... 

 

 

#edit

 

 

2017-09-20.png

 

 

A co ma GPU do działania internetu?

Masz złe ustawienia ratia i tyle, popróbuj różne wartości, bo może akurat przy Twojej przepustowości te default nie spełniają wymogów.

Btw. dodałeś to w zły dział. Przenoszę do problemów cs 1.6

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.