Jump to content

[Rozwiązany] Skarga na admina


Zagond
 Share

Recommended Posts

Twój nick:Zagond
Nick gracza / admina na którego składasz skargę:Admin ktory dal mi bana, nie pokazuje jaki to.
Dokładny czas zdarzenia: 13:18 mapa de _rats_1337
IP / STEA_ID gracza (cała linijka z amx_ip):nizej
Opis sytuacji:Dostalem bana ponieważ na mapie rats stałem na spreju. Wszystko fajnie tylko ze sprej zostal wylaczony na tym serverze i nie dziala + 10 innych osob siedzialo na nim, tylko ja dostalem bana.
Dowód (rozpisane demko/ss):
[AMXBans] ===============================================
[AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze!
[AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ 1shot2kill.pl
[AMXBans] Powod: 'spray'
[AMXBans] Dlugosc bana: '30 minut'
[AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:1:29298774'
[AMXBans] Twoje IP: '176.111.123.175'
[AMXBans] ===============================================
Link to comment
Share on other sites

Aha czyli jak gdzies sie stoi to jest ban za to? Jak powiedzialem sprej nie dziala wiec nikogo tym nie ranie ze sobie stoje. Twoim tokiem myslenia daj sobie bana za to ze stoisz na skrzynce. ;)

+ 30 min to nie wiecznosc ale nie bedziesz sobie dawal bany komu chcesz i za co chcesz. Znakomity wybor adminow, jeszcze z non steamem ;)

Link to comment
Share on other sites

Nie będę się z tb kłócił. i co ze ns jakiś gorszy jestem? to mój problem ze mni konto okradli co tam miałem cs 1.6 i cs go pare innych gier? Nie bede co chwile kupowal cs 1.6 bo tobie sie nie podoba. I to nie Ty decydujesz kto ma adma ns czy s ;) 

Link to comment
Share on other sites

Masz racje zawsze byl ban za spreja jak dzialal i zabijal ludzi. Ale skoro juz nie dziala to w czym problem ze ktos na nim sobie siedzi ;) Ten sprej to teraz jak zwykla skrzynia lub inny przedmiot w grze na ktorym mozna kampic ;). A ten temat zalozylem tez zeby juz wiecej takich banow nie bylo dla nikogo ;)

Link to comment
Share on other sites

goryl ale zrozum spray zostal naprawiony wiec o co ci chodzi a po 2 jezeli piszesz to jest hard cod mod i ma nie byc banowa za spraya, gdyby jeszcze nikt nie dostala bana za tego spraya to rozumiem ale po co on ma byc i ct ma tracic hp a tt na tym korzystac  i tak jest duza przewaga dla nich na tej mapie 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.