WHNL Posted May 3 Share Posted May 3 Propozycje Nowych Klas Nowe Klasy dla Czarodziejów Nekromanta Startowe HP: 125 Może przywoływać szkielety do walki (bind klawisz szkielet) Może wskrzesić martwego przeciwnika jako tymczasowego sojusznika (raz na rundę) Ma 1/8 szans na rzucenie klątwy, która zabiera 5 HP/s przez 3 sekundy Po naładowaniu: Nieśmiertelność na 5 sekund (raz na rundę) Iluzjonista Startowe HP: 115 Tworzy kopie samego siebie (max 2, bind klawisz kopia) Kopie poruszają się losowo i znikają po trafieniu Ma 1/6 szans na dezorientację przeciwnika (odwrócenie kontroli ruchu) Po naładowaniu: Niewidzialność na 10 sekund Nowe Klasy dla Herosów i Zabójców Gladiator Startowe HP: 140 Może używać tylko broni krótkodystansowych (noże, shotguny) 2x obrażenia z shotgunów Posiada tarczę blokującą 1 pocisk co 10 sekund Po naładowaniu: +50 jednostek szybkości na 10 sekund Łowca Nagród Startowe HP: 130 Za każde zabójstwo +500$ Dostaje Desert Eagle na start (2x obrażenia) Może śledzić przeciwników przez ściany przez 5 sekund (bind klawisz śledź) Po naładowaniu: Następne 3 strzały są krytyczne Nowe Klasy dla Stworzeń Gargulec Startowe HP: 125 Może latać przez 10 sekund (bind klawisz lot) Gdy nieruchomy, jest niewidoczny Kamienna skóra redukuje obrażenia o 10% Po naładowaniu: Zamienia się w kamień na 5 sekund (niewrażliwy, ale nieruchomy) Chimera Startowe HP: 140 Posiada 3 ataki: ognisty oddech (nóż + R), trujący ogon (nóż + E) i lodowy podmuch (nóż + F) Każdy atak ma unikalne efekty (podpalenie, zatrucie, spowolnienie) Po naładowaniu: Łączy wszystkie trzy ataki w jeden potężny wybuch Nowe Klasy Premium Templariusz Startowe HP: 150 Posiada świętą tarczę (1/4 szans na odbicie pocisku) 2x obrażenia przeciwko klasom z kategorii "Stworzenia" Regeneracja 15 HP co 10 sekund Po naładowaniu: Święte błogosławieństwo (leczy całą drużynę o 25 HP) Mechanik Startowe HP: 130 Buduje wieżyczki obronne (max 2, bind klawisz wieża) Naprawia uszkodzone kamizelki (odzyskują 50% wytrzymałości) Ma 1/5 szans na "przeładowanie" broni przeciwnika Po naładowaniu: Buduje potężną wieżyczkę, działającą przez 15 sekund Nowe Klasy dla Czarodziejów II Chronmag Startowe HP: 110 Może spowolnić czas dla przeciwników w promieniu 10 jednostek na 3 sekundy Ma 1/7 szans na teleportację przeciwnika do losowej lokacji Po naładowaniu: Cofa czas o 5 sekund (odzyskuje HP i pozycję) Elementalista Startowe HP: 125 Kontroluje żywioły: ogień, lód, powietrze i ziemię (bind klawisze 1-4) Każdy żywioł daje inne bonusy (ogień: +DMG, lód: spowolnienie, powietrze: szybkość, ziemia: obrona) Po naładowaniu: Łączy wszystkie żywioły na 10 sekund Zaklinacz Startowe HP: 115 Zaklinanie broni (własnej i sojuszników): +25% obrażeń na 15 sekund Ma 1/6 szans na rozbrojenie przeciwnika na 2 sekundy Po naładowaniu: Tworzy magiczną barierę absorbującą do 100 punktów obrażeń Rekomendacje dla Lepszego Balansu Aby poprawić równowagę między istniejącymi klasami, proponuję następujące zmiany: Korekty Wartości HP Niektóre klasy mają nieproporcjonalnie wysokie lub niskie wartości HP w stosunku do ich umiejętności. Sugeruję: Zwiększenie HP klasy Psychos z 90 do co najmniej 100, aby dać jej większą szansę na przetrwanie. Zmniejszenie HP klasy Złodziej ze 180 do 160-170, ponieważ ma już silne zdolności regeneracyjne. Zrównoważenie Umiejętności Niektóre umiejętności wydają się zbyt potężne bez odpowiednich przeciwwag: Mag Lodu: Ograniczenie zamrożenia przeciwnika przez dodanie czasu odnowienia tej umiejętności. Ninja: Wprowadzenie ograniczenia czasowego dla niewidzialności lub dźwięku przy poruszaniu się. Wampir: Zmniejszenie ilości wysysanego HP do 3 za trafienie w ciało i 8 za trafienie w głowę. Link to comment https://1shot2kill.pl/topic/124173-odrzucona-propozycja-dodanie-nowych-klas/ Share on other sites More sharing options...
Mefedroniarz1312 Posted May 3 Share Posted May 3 (edited) Odpowiedz najpierw od kogo z serwera żeś to zawinął ? Wykorzystanie czyjej pracy bez jego zgody nie jest w porządku, chyba że jest oficjalnie udostępnione tak jak większości kodów i opisów klas Diablo na am**.pl. Tutaj widzę że klasy autorskie pisane dla kogoś były. Skoro nigdzie tego nie znajdziemy, to temat zostawiam otwarty póki co, niech się wypowiedzą gracze z serwera. Edited May 3 by Mefedroniarz1312 Link to comment https://1shot2kill.pl/topic/124173-odrzucona-propozycja-dodanie-nowych-klas/#findComment-9249907 Share on other sites More sharing options...
WHNL Posted May 3 Share Posted May 3 jak znajdziesz to gdzieś poza tą siecią poproszę o linka nie zezwalam na kopiowanie opisu klas i kodowanie pod wyjątkiem tego serwera diablo. Link to comment https://1shot2kill.pl/topic/124173-odrzucona-propozycja-dodanie-nowych-klas/#findComment-9249927 Share on other sites More sharing options...
Owner dredek Posted May 3 Share Posted May 3 Ciekawe klasy, na pewno coś wykorzystamy. Tymczasem zapraszam do dyskusji. Link to comment https://1shot2kill.pl/topic/124173-odrzucona-propozycja-dodanie-nowych-klas/#findComment-9249939 Share on other sites More sharing options...
Pankolak Posted May 4 Share Posted May 4 Moim zdaniem to wiąże się z całkowitą zmianą diablo osobiście nie podoba mi się to na nie . Teraz macie dużo roboty po co se dokładać jeszcze więcej . SzefuS 1 Link to comment https://1shot2kill.pl/topic/124173-odrzucona-propozycja-dodanie-nowych-klas/#findComment-9249943 Share on other sites More sharing options...
Sziro Posted May 6 Share Posted May 6 Same w sobie te klasy nie są głupie. Chociaż uważam że Klasa "Mechanik" to raczej na Coda a nie Diablo. Druga sprawa to "Zaklinacz". +25% DMG na 15s wydaje mi się dużo. No i na koniec "Elementalista" wydaje mi się że z nim by było najwięcej roboty. Za dużo skilli jak na jedną postać. Prędzej jako premium chociaż i to za dużo jak myślę. Wiadomo to są tylko moje odczucia i każdy może mieć inne. Nowe klasy które przedstawiasz są ciekawe. I nie które na pewno by się przyjęły. Fajny pomysł z tymi klasami, ale raczej jakies głosowanie na DC bym odnośnie tego zrobił lub na forum która by dodać ewentualnie po mniejszych zmianach. Jak dla mnie na tak Link to comment https://1shot2kill.pl/topic/124173-odrzucona-propozycja-dodanie-nowych-klas/#findComment-9250060 Share on other sites More sharing options...
Owner dredek Posted Wednesday at 03:15 PM Share Posted Wednesday at 03:15 PM Wykorzystamy coś z podanych propozycji, ale to w przyszłości. Na chwile obecną odrzucam. Link to comment https://1shot2kill.pl/topic/124173-odrzucona-propozycja-dodanie-nowych-klas/#findComment-9250155 Share on other sites More sharing options...
Owner dredek Posted Wednesday at 03:15 PM Share Posted Wednesday at 03:15 PM Twoja propozycja została odrzucona!Jeśli się z tym nie zgadzasz, zgłoś ten post, a moderator lub administrator ponownie go rozpatrzy. Link to comment https://1shot2kill.pl/topic/124173-odrzucona-propozycja-dodanie-nowych-klas/#findComment-9250156 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts