Jump to content

Recommended Posts

Propozycje Nowych Klas

Nowe Klasy dla Czarodziejów

Nekromanta

Startowe HP: 125

Może przywoływać szkielety do walki (bind klawisz szkielet)

Może wskrzesić martwego przeciwnika jako tymczasowego sojusznika (raz na rundę)

Ma 1/8 szans na rzucenie klątwy, która zabiera 5 HP/s przez 3 sekundy

Po naładowaniu: Nieśmiertelność na 5 sekund (raz na rundę)

Iluzjonista

Startowe HP: 115

Tworzy kopie samego siebie (max 2, bind klawisz kopia)

Kopie poruszają się losowo i znikają po trafieniu

Ma 1/6 szans na dezorientację przeciwnika (odwrócenie kontroli ruchu)

Po naładowaniu: Niewidzialność na 10 sekund

Nowe Klasy dla Herosów i Zabójców

Gladiator

Startowe HP: 140

Może używać tylko broni krótkodystansowych (noże, shotguny)

2x obrażenia z shotgunów

Posiada tarczę blokującą 1 pocisk co 10 sekund

Po naładowaniu: +50 jednostek szybkości na 10 sekund

Łowca Nagród

Startowe HP: 130

Za każde zabójstwo +500$

Dostaje Desert Eagle na start (2x obrażenia)

Może śledzić przeciwników przez ściany przez 5 sekund (bind klawisz śledź)

Po naładowaniu: Następne 3 strzały są krytyczne

Nowe Klasy dla Stworzeń

Gargulec

Startowe HP: 125

Może latać przez 10 sekund (bind klawisz lot)

Gdy nieruchomy, jest niewidoczny

Kamienna skóra redukuje obrażenia o 10%

Po naładowaniu: Zamienia się w kamień na 5 sekund (niewrażliwy, ale nieruchomy)

Chimera

Startowe HP: 140

Posiada 3 ataki: ognisty oddech (nóż + R), trujący ogon (nóż + E) i lodowy podmuch (nóż + F)

Każdy atak ma unikalne efekty (podpalenie, zatrucie, spowolnienie)

Po naładowaniu: Łączy wszystkie trzy ataki w jeden potężny wybuch

Nowe Klasy Premium

Templariusz

Startowe HP: 150

Posiada świętą tarczę (1/4 szans na odbicie pocisku)

2x obrażenia przeciwko klasom z kategorii "Stworzenia"

Regeneracja 15 HP co 10 sekund

Po naładowaniu: Święte błogosławieństwo (leczy całą drużynę o 25 HP)

Mechanik

Startowe HP: 130

Buduje wieżyczki obronne (max 2, bind klawisz wieża)

Naprawia uszkodzone kamizelki (odzyskują 50% wytrzymałości)

Ma 1/5 szans na "przeładowanie" broni przeciwnika

Po naładowaniu: Buduje potężną wieżyczkę, działającą przez 15 sekund

Nowe Klasy dla Czarodziejów II

Chronmag

Startowe HP: 110

Może spowolnić czas dla przeciwników w promieniu 10 jednostek na 3 sekundy

Ma 1/7 szans na teleportację przeciwnika do losowej lokacji

Po naładowaniu: Cofa czas o 5 sekund (odzyskuje HP i pozycję)

Elementalista

Startowe HP: 125

Kontroluje żywioły: ogień, lód, powietrze i ziemię (bind klawisze 1-4)

Każdy żywioł daje inne bonusy (ogień: +DMG, lód: spowolnienie, powietrze: szybkość, ziemia: obrona)

Po naładowaniu: Łączy wszystkie żywioły na 10 sekund

Zaklinacz

Startowe HP: 115

Zaklinanie broni (własnej i sojuszników): +25% obrażeń na 15 sekund

Ma 1/6 szans na rozbrojenie przeciwnika na 2 sekundy

Po naładowaniu: Tworzy magiczną barierę absorbującą do 100 punktów obrażeń

Rekomendacje dla Lepszego Balansu

Aby poprawić równowagę między istniejącymi klasami, proponuję następujące zmiany:

Korekty Wartości HP

Niektóre klasy mają nieproporcjonalnie wysokie lub niskie wartości HP w stosunku do ich umiejętności. Sugeruję:

Zwiększenie HP klasy Psychos z 90 do co najmniej 100, aby dać jej większą szansę na przetrwanie.

Zmniejszenie HP klasy Złodziej ze 180 do 160-170, ponieważ ma już silne zdolności regeneracyjne.

Zrównoważenie Umiejętności

Niektóre umiejętności wydają się zbyt potężne bez odpowiednich przeciwwag:

Mag Lodu: Ograniczenie zamrożenia przeciwnika przez dodanie czasu odnowienia tej umiejętności.

Ninja: Wprowadzenie ograniczenia czasowego dla niewidzialności lub dźwięku przy poruszaniu się.

Wampir: Zmniejszenie ilości wysysanego HP do 3 za trafienie w ciało i 8 za trafienie w głowę.

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/124173-odrzucona-propozycja-dodanie-nowych-klas/
Share on other sites

  •  j4ckob. changed the title to Propozycja - dodanie nowych klas

Odpowiedz najpierw od kogo z serwera żeś to zawinął ? Wykorzystanie czyjej pracy bez jego zgody nie jest w porządku, chyba że jest oficjalnie udostępnione tak jak większości kodów i opisów klas Diablo na am**.pl. Tutaj widzę że klasy autorskie pisane dla kogoś były. 

 

Skoro nigdzie tego nie znajdziemy, to temat zostawiam otwarty póki co, niech się wypowiedzą gracze z serwera. 

Edited by Mefedroniarz1312

Same w sobie te klasy nie są głupie. 

Chociaż uważam że Klasa "Mechanik" to raczej na Coda a nie Diablo. Druga sprawa to "Zaklinacz". +25% DMG na 15s wydaje mi się dużo. No i na koniec "Elementalista" wydaje mi się że z nim by było najwięcej roboty. Za dużo skilli jak na jedną postać. Prędzej jako premium chociaż i to za dużo jak myślę. Wiadomo to są tylko moje odczucia i każdy może mieć inne. Nowe klasy które przedstawiasz są ciekawe. I nie które na pewno by się przyjęły. Fajny pomysł z tymi klasami, ale raczej jakies głosowanie na DC bym odnośnie tego zrobił lub na forum która by dodać ewentualnie po mniejszych zmianach. Jak dla mnie na tak 

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...