Jump to content

Klasy z Generatora Klas :)


Frizuu
 Share

Recommended Posts

Klasa nr.1 (Mega Premium)

Ninja http://amxx.pl/generator-klas/2862461d9499994b77112823f9a07b9d

Spoiler

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Ninja posiada abh oraz 1/1 z noża. Niewidzialny na w pozycji kucnij.";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);


    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    cs_set_user_defuse(id, 1);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_CONTINUE

    if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
        new flags = pev(id, pev_flags)

        if (flags & FL_WATERJUMP)
            return FMRES_IGNORED;
        if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
            return FMRES_IGNORED;
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
            return FMRES_IGNORED;

        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity, velocity);
        velocity[2] += 250.0;
        set_pev(id, pev_velocity, velocity);

        set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

    }
    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
    new id = pev(ent, pev_owner);
    ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Jedyne czego nie byłem pewny to jaką flagę powinna posiadać osoba która kupi tą klasę, więc ustawiłem H. Do edycji jak coś.

 

 

Pozdrawiam!

~TeodorekXD

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Propozycja została odrzucona!

Dziękujemy za propozycję, lecz nie skorzystamy z niej. Temat został zamknięty.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.