Jump to content

Propozyje zmian 201!!


Thomas
 Share

Recommended Posts

Dodanie calkiem nowych map, nowe misje, moze jakas nowa klasa, nie resetowac skinow tylko co 2 resety np. Nowe rs, dodac jakies 3 nagrody za top 3 mapki czy cos takiego, wprowadzic moze jakis perk z awp lub scoute? Ewolucje moze co 40,80,120,160 aby troszke czesciej to bylo. No i chyba tyle. Jak cos wymyśle to dopisze ! ;)

Link to comment
Share on other sites


1. Wyrzucenie perku rykoszet, ewentualnie zablokowanie go na małych mapach.
2. Wzmocnienie snajpera, chodzi mi głownie o dmg, ja mając 75lvl, full inta + 20 ze sklepu nie jestem w stanie zabić niektórych graczy na strzał, nawet jak mam platyny czy ślepe. Nowi gracze zaczynający grać snajperem muszą trafić niektórych po 2-3 razy, co dla snajpera oznacza śmierć.
3. Dodanie klasy z zatruciem, której moc zatrucia by rosła wraz z ilością int.
4. Widziałem gdzieś też propozycję, bodajże darksulla, o tym by dodać "bajer" odnośnie vipa, że na każdej mapie będzie przyznawany vip losowo któremuś z graczy.
Tak na szybko to na razie tyle.

Link to comment
Share on other sites

1. Co reset przydałoby się zmieniać roundsoundy bo wiadomo, wszystko się nudzi a jak się nudzi to po czasie zaczyna to wpieniać i wpisujesz na starcie rundy /roundsound off :) . Widziałem kiedyś klasę "REPLIKANT". Polegała ona na tym, że grając tą klasą mogłeś/aś postawić 2 swoje repliki przed sobą która cie osłaniała przed DMG zadanym przez wroga.Ale co najlepsze, ta replika odbijała pociski do właściciela. Czas repliki trwał około 3,4 sekund i znikała. Odbijało to połowę zadawanych w nią obrażeń. Wiadomo, można to jakoś osłabić. Broń można już sobie dodać jaką opiekun chce. 

2. Wywalić na zbity pysk perk "Rykoszet" tak samo osłabić perk "Kaloryfer". Są przesadzone :/

- Myślę że 1 pkt jest dosyć ciekawy, ale to zostawiam w rękach naszego "KIERASA" :) Jeśli nie ta klasa, to po prostu dodajcie jakąś inna. Pozdrawiam $iwy DeGeneraT. :)

EDYTOWAŁEM I DOPISAŁEM SPECJALNIE DLA "DARKSKULL" ILE TRWAŁA BY REPLIKA ŻEBY GRACZ/PRZEJŚCIE NIE BYŁO ZBUGOWANE.

Edited by Siwy`
Link to comment
Share on other sites

Popieram admina  Siwy`  ale klasa replikant to sie nie nadaje. Gracze mają problemy z stawianiem min w odpowiednich miejscach a co powiedzieć repliki. Zaczną bugować innych graczy i stawiać je w przejściu a wiem to bo miałem na swoim serwerze. A potem posypią się niepotrzebne skargi za bany itp itd.

 

Moje propozycje/poprawki/itp:

1.Trzeba zmienić to aby admin mógł nominować małe mapy (teraz niema w amxmodmenu) bo czasami jest mało graczy i nieda się zmienic na mniejszą.

2.Dodanie nowych rsów i map. (klas jest wystarczająco dużo i wiele jest niegrywalnych więc można pousuwać i dodać inne np. :Truciciel : zadajesz +5dmg i zatruwasz przeciwnika +int)

3.Dodanie do regulaminu że bugowanie jakiegokolwiek perku lub wykorzystywanie bugów na serwerze jest ban np. 5min-1h

4.Osłabienie klasy Inkwizytor ponieważ jest za mocna tak samo jak i  Grenadier w połączeniu i zbugowaniu klasy z perkiem Tajemnica Generała 1/1 fala tych klas też jest 1/1 i granaty w Grenadierze tak samo.

5.Dodanie klasy Chytry Ninja:Posiada +30obrażeń z Mac 10 i +5 z usp (premium)

6. Jeżeki jeszcze coś wymysle to dopisze :D

Link to comment
Share on other sites

1. Nowe perki dające bonusowe bronie (również taki który dodaje do gry jakąś snajperkę automatyczną).

2. Zablokować nóż komandosa na inkwizytorze.

3. Poprawić opisy niektórych klas i perków (np. przy skrzydłach archanioła nie da się zobaczyć jakie mają obrażenia i przy elitarnym komandosie też nie ma całego opisu tego poziomu klasy).

4. Dodać klasę z bronią ump45 lub dać tą broń jakieś już istniejącej klasie.

5. Brak resetu skinów.

Link to comment
Share on other sites

1. Wywalić perk Rykoszet

2. Naprawić perk nanokamizelka, ponieważ nie działa tak jak powinna. Nie chroni przed TG 1/1 , Molotova i tyle zauważyłam. (Chyba ze ma przed tym nie chronić to jest ok xd) 

3. Dodać może jakieś fajne klasy, perki 

4. Zmienic rs'y :D

5. Dopisać do regulaminu kilku rzeczy, typu "zakaz stawiania min na schodach" bo nikt sie nie bedzie bawił w wróżke i nie bedzie czytał w waszych myślach. 

Edited by ola :>
Link to comment
Share on other sites

Dnia 23.08.2017 o 21:47, Antek z pistoletem w dloni napisał:


1. Wyrzucenie perku rykoszet, ewentualnie zablokowanie go na małych mapach.
2. Wzmocnienie snajpera, chodzi mi głownie o dmg, ja mając 75lvl, full inta + 20 ze sklepu nie jestem w stanie zabić niektórych graczy na strzał, nawet jak mam platyny czy ślepe. Nowi gracze zaczynający grać snajperem muszą trafić niektórych po 2-3 razy, co dla snajpera oznacza śmierć.
3. Dodanie klasy z zatruciem, której moc zatrucia by rosła wraz z ilością int.
4. Widziałem gdzieś też propozycję, bodajże darksulla, o tym by dodać "bajer" odnośnie vipa, że na każdej mapie będzie przyznawany vip losowo któremuś z graczy.
Tak na szybko to na razie tyle.

Perk rykoszet wyrzucić lub zablokowac jak kolega wyżej napisał ponieważ iż są to tylko 3 sekundy ale i  tak perk jest naprawde mocny.

2. Już Ci odpowiadam propozycja była ze snajperem nie zostanie on wzmocniony ponieważ klasa komandor stałaby się bezużyteczna snajper zabija na dwa/trzy strzały jak grasz nim od początku resetu.

3.Klasa narkoman była, ale jest jak najbardziej ,żeby znów się pojawiła tylko tym razem zmniejszyć dmg zadawane od zatrucia.

4.Tak jak właśnie Darkskull pisał jest jak najbardziej za ,żeby to wprowadzić, urozmaiciło by to grę.

Link to comment
Share on other sites

tak jak koledzy , koleżanki powyżej :

1- wywalić perk rykoszet

2- sniper powinien być troszkę ulepszony tak jak pisali wyżej , kupując int w sklepie + full int + platynki , ślepe  zadaje po 190 obrażeń . No niestety ale gracz który posiada klan i poziom 20-30 już jest nie do zabicia przez snajpera  , ponieważ musi go trafić 2 razy . Nie zapominajmy , że komandor ma jeszcze m4 mimo 1/1 awp dlatego tez jest op . Chociaż troszkę mu zwiększyć stosunek int -> dmg i będzie ok. 

3- KLAN : proponuje dodać umiejętnośc klanową gdzie można zwiększyć ilość klanowiczów za opłatą powiedzmy 10000 monet.

4- ogarnąc inkwizytora i granadiera ( chodzi tu wiadomo o fale 1/1 oraz 4-6 granatów 100% skutecznych.

5-nikt nie gra sanitariuszem . Proponuje tak jak na codach z przed 5-7lat  zmienić mu jego umiejętność. Niech medyk stawia regeneratory jeden po drugim a nie z odstępem czasowym oraz niech ten regenerator wiąże się również z przelicznikiem do inta. Np 5int -> 1 hp co to da ? a to że jego apteczka na początku niech leczy 20hp na sekundę a po osiągnieciu maxymalnego inta niech leczy 30 hp na sekunde .Powinno to poprawić grywalność tej klasy. Chciałbym żeby ktoś popracował nad tą klasą.

6 - może tak wprowadzić strzelca wyborowego z m4 i ak ? niech jest powolny tak jak zawsze może jakieś 10% na cios krytyczny mu dać? 

7- kaloryfer , tarcza , żelazne plecy -> nie za dużo tego ? 

Edited by boa
Link to comment
Share on other sites

Dodać  więcej skinów do większej ilości broni. Umiejka na rusherze przy max kondycji nie dodaje prędkości prawie nic, zamienić to na jakąś niewrażliwość na spowolnie czy odporność na perki. Dodanie na serwerze albo chociaż na forum tabelki który punkt w statach ile daje. Perki np naboje polkownika (dmg x + int) ile inty daje jakiś dmg to samo wytrzymalosc ile wytrzymki ile dmg blokuje. W klanach jest podobnie (bogactwo,exp) ile to daje czy jest warte zachodu? Starzy wyjadacze moze  wiedzą o co chodzi ale nowi nie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Dodanie do klanów opcji sprawdzenia kto ile wpłacił monet.

 

 

Nowe perki

 

Nazwa : skaner

opis: niweluje redukcje dmg przy skanowaniu

 

Nazwa: Umiejętność snajpera

Opis: Dostajesz AWP i 10dmg (+int) obrażeń z niej.

( jest perk co daje ak i m4 a mialo nie byc takowych także taki perk też jest super. )

Nazwa: Boski strzał

Opis: 1/10 szans, że pierwszy pocisk zabije natychmiastowo.

Nazwa: Dragon Skin

opis: niweluje obrażenia klas które mają dodatkowe dmg przez inteligencje.

Nazwa: Pociski życia

opis: gdy strzelasz w kogoś z drużyny to go leczysz

Nazwa: Wzmocnione naboje

perk: Niweluje działanie betonowego ciała.

 

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej jak sie zakaże skanowania zwłaszcza gdy chodzi o komandorów (ich AWP przebija każda sciane i nawet sie z respa człowiek nie ruszy już pada), bo skanowanie wkurza że sie idzie a tu obrażenia ni stad ni zowąt a wroga nie ma wokoło. A ten perk co @Tentacion  proponuje ten skaner całkowicie by wtedy zepsuł balans gry.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

O snajperze kiedyś już wspominałem żeby go ulepszyć bo jest za słaby 

- naprawić perk nanokamizelka

- zmniejszyć dmg u terminatora (z donaciakiem lub pułkami bije po ponad 80 więc wydaje mi sie za dużo) 

- odblokować perki na komandosa lub je przerobić dokładniej o duchu mowa żeby nie było można zadawać obrażeń podczas używania perku 

- dodać może perk notatki kapitana odporny na x strzałów maks 3

- dodać perk awp lub scoute który zadaje 100+int 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.