Jump to content

[Odrzucona] Propozycja - znerfienie Palladyna


Recommended Posts

Witam. każdy kto grał wie ze z paladynem nie ma co grac 3 hs to dużo ale jednak to klasa premium wiec musi być dobra ale przydało by sie trochę osłabić 

 

Moja propozycja: zabrać dostęp do karabinów i dać deagla na start i 30% na krytyka z niego/resztę broni jak pistolety scout,awp,pompy można mu zostawić zęby nie bawić się z zmianą misji 

wydaje mi sie ze 3 pociski w hs i 30% na krytyka z deagle będzie słabsze ale i tak powinno dawać rade na większe lvl 

 

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/120535-odrzucona-propozycja-znerfienie-palladyna/
Share on other sites

  •  LuffyTeil changed the title to Propozycja - znerfienie Palladyna

3 hs z deagla = 500 obrażeń jak cos 

 

Według mnie problem jest taki, że te 3 pociski są dostępne na raz. Dostajesz serie z kałacha za 500 obrażeń i spectujesz runde.

Nerfik do 2 lub nawet 1 pocisku posiadanego w danym momencie + możliwość doładowania ich na kosce (?) 

 

 

Osobiście jestem na nie, ta zmiany spowodują że ta klasa całkowicie przestanie być grywana, patrząc na aktywnych graczy którzy grają paladynem można by było policzyć na palcach jednej dłoni a nawet i mniej, można by było ją osłabić w inny sposób jeśli gracze chcą ale nie zmieniać paladyna na klase : Komandos co istnieje na codmodach, to jest diablo mod. :scrajj:

Spojrzeć na historie klasy "Paladyn" od pierwszy początków diablo modów (gdzie było tylko 8 Klas) w cs 1.6 Paladyn istniał i jego główną umiejętnością było ładowanie pocisków 3 które dają Hs. Zrozumiał bym  zmienić w nim odbijające pociski, usunąć regeneracje hp lub skasować latarkę ale najważniejszą umiejętność.:frog_monka:

Plus ładowanie pocisków nie należą do najszybszych, oczywiście jak posiadasz 100+ inteligencji oraz Biblie jako artefakt to wtedy ładuje wciągu kilku sekund 3 pociski. Jeszcze trzeba inteligencje rozdaną pogodzić jakoś z innymi statystykami (hp/kryt/zwinność/siła) jeśli chce się mieć szybsze ładowanie. I trzeba wbić dany poziom żeby jednak Paladyn coś robił.. 

Są o wiele mocniejsze postacie niż Paladyn dodam. To tylko moja opinia :peepSalute:

 

kogos tu chyba ponioslo z tym nerfieniem paladyna, odkad pamietam ta klasa wyglada caly czas tak samo i nikt nigdy nie mial z tym problemu dopiero na tym resecie ta klasa zaczela ludzia przeszkadzac nie inne premki ktore tez sa mocne tylko akurat musial byc to paladyn 

 

 dla mnie WIELKIE NIE co do pomyslu 

Według mnie zmiana ulepszonych pocisków z 3 na 2 powinno załatwić sprawę. Argument że tą klasą gra mało osób nie ma nic do rzeczy bo każdy gra czym chce tak samo jak w moim przypadku gram klasą Diabeł a na serwerze nikt jej nie gra a wg mnie jest OP wystarczy dobrać artefakty/item i po prostu robić swoje.Więc ostatecznie pozostawić bronie tak jak są tylko zmienić pociski z 3 na 2.

13 godzin temu, Tosiek Info od boga napisał(a):

Osobiście jestem na nie, ta zmiany spowodują że ta klasa całkowicie przestanie być grywana, patrząc na aktywnych graczy którzy grają paladynem można by było policzyć na palcach jednej dłoni.

 

Jest bardzo dużo klas na serwerze którymi nikt nie gra 

Moim skromnym zdaniem, na paladynie jest coś nie halo z redukcją dmg. Poprawiłbym redukcję dmg, albo ustawił odbijanie pocisków na 1/7, bo za często jednak odbija te obrażenia. Magiczne pociski jak najbardziej powinny zostać, ewentualnie zamiast ogarniać redukcje/odbijanie usunąć latarke. 
Pozdrawiam SkandaL

 

Edited by SkandaL

Cześć.

 

Po dokładnej analizie waszych sugestii, na ten moment zdecydowaliśmy się nie wprowadzać żadnych zmian do klasy Paladyna. Wkrótce serwer przejdzie reset, który przyniesie buffy i nerfy dla wielu innych klas. Chcemy najpierw zobaczyć, jak te zmiany wpłyną na ogólny balans rozgrywki, w tym na Paladyna.

 

Jeżeli po resecie okaże się, że Paladyn nadal będzie zbyt mocny na tle innych klas, rozważymy jego osłabienie. Możliwe zmiany to na przykład proponowane przez Was zmniejszenie liczby pocisków z 3 do 2, bądź też dodanie ograniczenia czasowego pomiędzy pociskami. Co do opinii dotyczących innych aspektów, jak odbijanie pocisków czy redukcja obrażeń, również weźmiemy je pod uwagę.

 

@ SkandaL dziękuję za zwrócenie uwagi na problem z redukcją obrażeń. Dodam to do listy zmian, które zostaną poprawione. Natomiast w pozostałych kwestiach, jak wspomniałem, poczekamy na reset serwera i zobaczymy, jak Paladyn wypadnie na tle innych klas.

 

Niestety, reset serwera się przeciągnie o x dni, za co przepraszam w imieniu administracji serwera.

Liczymy na waszą cierpliwość i zrozumienie!

 

Na ten moment propozycja zostaje odrzucona.

Pozdrawiam.

Propozycja została odrzucona! Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...