Jump to content

[Przyjęty] Podanie na admina - Robuus / CSGOMOD

Robuus  

4 members have voted

1. 1. Popierasz ten wniosek?

Recommended Posts

• Imię
    Jakub
  • Serwer
    CSGOMOD
  • Mutacja głosu
    Tak
  • Jakie jest Twoje doświadczenie?
    Nie mam zamiaru ukrywać że jestem trochę zielony jeśli chodzi o administrowanie serwera CS 1.6, aczkolwiek jestem samoukiem i naprawdę bardzo szybko się uczę, tak było na CS GO wiec naucze sie :>
  • Link do profilu STEAM
  • Link do Twojego GameTracker
    https://www.gametracker.com/robuus939/
  • Dlaczego chcesz zostać administratorem?
    Bardzo lubie pomagać ludziom, serwer się rozrasta więc chciałbym dodać od siebie jakiegoś wsparcia/pomocy ze względu na to że jest to też mój ulubiony serwer w który włożyłem trochę pieniędzy aby się milej grało :3. Chciałbym administrować, utrzymać kulturę na chacie, umilić rozgrywkę wszystkim graczom, łapać cheaterów zgodnie z regulaminem administracyjnym z którym się wczoraj zapoznałem. Nie mam żadnego problemu słuchać poleceń osób wyżej, chętnie pomogę jeśli chodzi o rzeczy również pozaserwerowe, a napewno postaram się. Liczę że podanie zostanie rozpatrzone pozytywnie, pozdrawiam, i miłej reszty weekendu :3!
  • Znajomość komend administratora
    Słaba
  • Znajomość regulaminu serwera, na który aplikujesz oraz regulaminu administratora
    Tak
https://1shot2kill.pl/topic/118309-przyjety-podanie-na-admina-robuus-csgomod/

[+] - Wiek.

[+] - Gametracker.

[+] - Steam.

[-] - Znajomość komend.

Pod każdym podaniem wypowiadam się indywidualnie, lecz tutaj mam takie samo zdanie jak odnośnie ,,bobcio" - komend szybko was mogę nauczyć, zobaczymy *w praniu* jak to wyjdzie.

Jestem na tak.

Powiem tak, wiek to tylko liczba także to nie ma dla mnie znaczenia. Z czasem gry jest nawet całkiem dobrze, może nie super ale wystarczająco, platforma STEAM jest także również na plusik. Doświadczenie trzeba kiedyś nabyć, każdy z nas kiedyś zaczynał więc musi być czas na naukę.