Jump to content

Czy nowy silnik do cs2 zwiększy ilość map community?


Recommended Posts

Cześć,

 

Zarzucam wolną dyskusję o tym czy cs2 zwiększy względem CS:GO ilość map, która zostanie wyprodukowana?

Sam osobiście po 5 latach wróciłem do hammera i bawię się osobiście dwa razy lepiej projektując w nim, niż grając w cs'a. Jakbym wrócił do 2014 roku, kiedy robiłem pierwszą iterację mapy, nad którą teraz pracuje.

Dodam też, że z początku ilość opcji, które daje silnik tak mnie przytłoczyła, że chyba 3 razy próbowałem siadać do niego, zanim faktycznie zacząłem cokolwiek tworzyć. Nawet poruszanie się po mapie czy przesuwanie ścian sprawiło mi realny problem o np. obracaniu obiektów nie wspomnę. Choć, gdy zrozumie się nowy tryby i skróty klawiszowe (Gdzie w niespełna 20 godzin mam wrażenie, że poznałem zaledwie 5% z nich), to praca wydaje się, że idzie szybciej niż w starym hammerze. Choć dalej ubolewam nad tym, że jest tylko jedna siatka 2D w jednym momencie, a nie 3, bądź dwie (Może gdzieś jest to do ustawienia, jeszcze nie znalazłem).

 

Jako zajawkę zarzucam link do starej mapy i obecnego portu, który teraz robie.

 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=529961429

 

Myśle, że w około 17 godzin jestem na poziomie realizacji 20%? 

Proces tworzenia pierwotnej mapy pamiętam jak skurw*l tabliczkę mnożenia, słabo. Choć o ile kojarzę, to wyjście z pierwszego piętra zajęło mi ponad 15 godzin. Tutaj mam już ubogacone i skończone drugie piętro mapy, a przy tym ściany mają zachowane skalę binarną, a nie są postawione na oko.

 

Do gotowego portu wciąż brak mi 

- 3 piętra

- piętra 2.5 (bonus roomy x4)

- 4 zakończeń mapy lub więcej, jeżeli zdecyduję się rozbudować.

- CT spawnu

 

Jeżeli ktoś grał w oryginalnego deadly_cube i ma jakieś sugestie odnośnie mojego pierwotnego projektu, to zapraszam do dyskusji ;)

image.png.2a4a70a0fbe8fc82d03252bd50d81f7c.png

 

image.png.b8f26d2bb9eb34716111a26140866a3c.png

 

image.png.f24546a77d45295d683973ef40f80993.png

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...