sdn Posted April 26, 2023 Share Posted April 26, 2023 Nick: sdn Imię: Bartosz Wiek: 16 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: Na forum zaglądam gdy tylko mam czas, a tak żeby się zajmować to bez problemu 4-5 godzinki. w tygodniu a w weekendy 6-7 godzin. Opisz siebie: Nazywam się Bartosz, 16 lat. Obecnie jestem w technikum na profilu technik-informatyk. Interesuję się grami komputerowymi, sportami walki oraz siatkówką. Moją cechą charakterystyczną jest to, że jestem osobą spokojną, odpowiedzialną i kulturalną. Jestem perfekcjonistą, więc kiedy zauważę, że coś jest nie tak, staram się to naprawić. W CS'a gram od 2013 roku, a w wersję GO od 2015 roku, więc na jej temat wiem dość dużo, więc jeżeli ktoś potrzebuje z nim pomocy to chętnie pomogę. Wykonuję swoją pracę najlepiej jak potrafię, no i jeszcze tak na koniec to lubie ze znajomymi wyjść na miasto. Dlaczego akurat Ty?: Mam doświadczenie, jestem aktywny i pełny motywacji po przerwie. Nie faworyzuje nikogo oraz staram się wykonywać moje obowiązki należycie, na forum jestem już półtorej roczku, w community 1s2k chyba jestem kojarzony, i raczej nie ma o mnie złej opinii. Tak jak już wyżej napisałem, jestem osobą odpowiedzialną i kulturalną co w "pracy" z innymi osobami jest dość dobrą cechą do posiadania. Co chcesz wprowadzić na forum, jeżeli otrzymasz moderatora?: Szczerze? Na forum obecnie nie brakuje żadnych rzeczy, jeżeli zauważę że coś pasowałoby na forum to z chęcią zaproponuje to reszcie do rozpatrzenia. Czy pełniłeś już funkcję moderatora? (Opisz, jeżeli tak): Tak, ale nie na forum tylko na 2 discordach - na jednym byłem adminem ~20k osób, drugi 10k i tutaj byłem moderatorem. Kontakt: Discord: sdn#1410 / Steam / Forum dzakson and virek 2 Link to comment https://1shot2kill.pl/topic/116991-odrzucony-podanie-na-moderatora-sdn/ Share on other sites More sharing options...