Jump to content

[Odrzucona] Propozycja - Weryfikacja gracza


Recommended Posts

Kolejna propozycja :D

W sumie nie wiem czemu to nie jest standard na każdej serwerowni.

Jest taka fajna stronka :
https://www.wargods.ro/wcd/download.php

Z niej pobrać możemy programik, który sprawdzi katalogi cs,a, procesy uruchomione w tle, configi i pare jeszcze innych miejsc, raport ze sprawdzenia prześle na serwer twórców, a na koniec wygeneruje do niego link. Plik zajmuje 1,5MB, proces weryfikacji trwa ok 1 min, całość trzeba wykonać jak gracz jest obecny na serwerze.

Istnieją darmowe cheaty, których nie wyłapuje serwerowy plugin do autobana. Ten programik potrafi większość wykryć.

Nie testowałem płatnych cheatów ale dwa darmowe, których nie łapie serwerowy anty ban, WarGod wykrył bez problemów.

Taka weryfikacja to też ukłon w stronę graczy, całość trwa max parę minut i podejrzany wraca do gry. Z ss'ami sprawa może się ciągnąc nawet parę godzin.


Wystarczyłoby dodać do regulaminu punkt uprawniający administrację do takiej weryfikacji. Na początek proponuje nasze top15 prześwietlić w ich szczytowej formie :D

Wynik weryfikacji zapisać w bansie i po sprawie :)

 

Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym programem?

Link to comment
https://1shot2kill.pl/topic/105530-odrzucona-propozycja-weryfikacja-gracza/
Share on other sites

Pomysł sam w sobie nie jest zły, jednak wykonanie i sensowny regulamin do tego prawie niemożliwy do zrobienia jeśli chodzi o wargoda. Po pierwsze, jeśli ma to robić każda osoba wchodząca na serwer to wtedy to nie przejdzie i zrobi się chaos a populacja serwera spadnie błyskawicznie bo jest to dosyć inwazyjny proces jeśli chodzi o poświęcony czas oraz kilka kliknięć, nikomu nie będzie się chciało robić tego przed kazdym wejsciem na serwer i pójdą na inny gdzie mogą grać odrazu bo nie jest to jakiś turniej tylko ktoś sobie wbije dla zabawy jak najszybciej, pobawi się i wyjdzie. Drugą sprawą jest to nawet jeśli wybierze się jakieś osoby które mają taką weryfikacje zrobić to nawet jak usłyszą że mają to zrobić to jaki problem by wtedy wyłączyli czity, odpalili wargoda i tak na nim grali już, a staty by im się dużo nie różniły jak te wcześniejsze, przejdą weryfikacje pozytywnie, wyłączą wargoda i odpalą swoje czity ponownie a nikt nawet nie zauważy dopóki ich ktoś nie rozpisze, a nie ma możliwości u kogoś zdalnie odpalić wargoda gdy on tego nie jest świadomy co byłoby już lepszym rozwiązaniem. Wargod jest wykorzystywany do LAN-ów, mixów oraz jakiś turnieji siecowych i wtedy jest to świetne rozwiązanie no ale nie na zwyklych publicznych serwerach z tak wielkim ruchem graczy dziennie. Serwer publiczny + wargod, to nie przejdzie, ale warto pomyśleć nad usprawnieniem tego w inny sposób, może jakiś program który raz ściągnięty będzie cały czas uruchomiony w tle i uaktywni się jedynie gdy gracz wejdzie na IP serwera, natomiast jeśli nie będzie miał programu, wyrzuci go z serwera z komunikatem o braku weryfikacji, nie wiem czy coś takiego jest tylko coś na szybko wymyśliłem jak może to działać, ale takiego typu rzeczy na serwerze publicznym aby działały one skutecznie to muszą działać i weryfikować tylko gdy gracz jest tego najmniej świadomy.

 

Edited by V3lir

Weryfikacja Wargodem by była zamiennikiem SS'ow, czyli dopiero wtedy jak jakiś gracz gra podejrzanie dobrze.

W temacie cheatów/anticheatow za bardzo nie jestem ale z tego co wiem sa dwa rodzaje ich uruchamiania. W pierwszym przypadku trzeba miec plik z cheatem w katalogu CS'a, w drugim przypadku cheat jest injectowany bezpośrednio do gry podczas jej uruchamiania. Jeżeli plik z cheatem jest wykorzystywany przez uruchomiony program (cs) to Windows nie pozwoli go usunąć, w przypadku "wstrzyknięcia" cheata do gry "zainfekowany" cs zostanie przeskanowany i cheat wykryty.

Podejrzany gracz jest podczas rozgrywki przenoszony przez admina na specta i siedząc na spekcie (bez wyłączania cs'a) musi pobrać program i wykonać weryfikację.

Błędy programów się zdarzają, dlatego jakby jakimś cudem np wywaliło delikwentowi cs'a to sprawdzi się go następnym razem. Powiedzmy, że będzie miał 3 szanse :)

Edited by Qbikk
2 godziny temu, Qbikk napisał:

Weryfikacja Wargodem by była zamiennikiem SS'ow, czyli dopiero wtedy jak jakiś gracz gra podejrzanie dobrze.

W temacie cheatów/anticheatow za bardzo nie jestem ale z tego co wiem sa dwa rodzaje ich uruchamiania. W pierwszym przypadku trzeba miec plik z cheatem w katalogu CS'a, w drugim przypadku cheat jest injectowany bezpośrednio do gry podczas jej uruchamiania. Jeżeli plik z cheatem jest wykorzystywany przez uruchomiony program (cs) to Windows nie pozwoli go usunąć, w przypadku "wstrzyknięcia" cheata do gry "zainfekowany" cs zostanie przeskanowany i cheat wykryty.

Podejrzany gracz jest podczas rozgrywki przenoszony przez admina na specta i siedząc na spekcie (bez wyłączania cs'a) musi pobrać program i wykonać weryfikację.

Błędy programów się zdarzają, dlatego jakby jakimś cudem np wywaliło delikwentowi cs'a to sprawdzi się go następnym razem. Powiedzmy, że będzie miał 3 szanse :)

 

Dobra tutaj jaśniej przedstawiłeś jak mogłoby to wyglądać i nawet się do tego przychylę że takie coś może być skuteczne, gdy ktoś na przykład robi staty 50:1 i gra już od jakiegoś czasu na serwerze to admin daje mu znać by nie wychodził z gry i instruuje go by zrobił skan Wargod-em, oczywiście jak wszystkie tego typu sprawdzanie to również nie będzie w 100% skuteczne bo czity są tworzone coraz nowsze więc są też takie których nawet wargod nie wykryje, ale jest to mniejsza część ale nadal możliwa. Więc sprawdzanie takie jednostkowe gracza? Spoko całkiem fajnie, ale żeby też nie był gnębiony tym codziennie, raz wystarczy na miesiąc lub raz w ogóle, bo od tego mamy rozpisywanie demek. Co do szans również fajnie bo czasem coś może pójść nie tak nawet i gracz wyjdzie z gry nawet przypadkiem, szanse się skończą to admin ma obowiązek rozpisać demko wtedy.

 

Jeśli już by takie coś przeszło w co jednak wątpie bo pierwszy raz widzę coś takiego na serwerze publicznym, to myśle by zrobić wtedy coś takiego:

Dodać do regulaminu admina jedynie możliwość sprawdzenia gracza z wykorzystaniem wargoda ( jednak nie może to być jako podstawa sprawdzania każdego gracza, bo od tego jest robienie ss oraz rozpisywanie demek, więc musi to być jedynie opcjonalnym wyjściem, nie chcemy by jakiś admin tego nadużywał jako zamiennik ), jednak trzeba by stworzyć jasne, proste i szybkie instrukcje by cały proces trwał możliwie jak najkrócej i sprawnie, a gracz dokładnie wiedział co ma zrobić po kolei.

 

Edited by V3lir
4 godziny temu, Qbikk napisał:

Kolejna propozycja :D

W sumie nie wiem czemu to nie jest standard na każdej serwerowni.

Jest taka fajna stronka :
https://www.wargods.ro/wcd/download.php

Z niej pobrać możemy programik, który sprawdzi katalogi cs,a, procesy uruchomione w tle, configi i pare jeszcze innych miejsc, raport ze sprawdzenia prześle na serwer twórców, a na koniec wygeneruje do niego link. Plik zajmuje 1,5MB, proces weryfikacji trwa ok 1 min, całość trzeba wykonać jak gracz jest obecny na serwerze.

Istnieją darmowe cheaty, których nie wyłapuje serwerowy plugin do autobana. Ten programik potrafi większość wykryć.

Nie testowałem płatnych cheatów ale dwa darmowe, których nie łapie serwerowy anty ban, WarGod wykrył bez problemów.

Taka weryfikacja to też ukłon w stronę graczy, całość trwa max parę minut i podejrzany wraca do gry. Z ss'ami sprawa może się ciągnąc nawet parę godzin.


Wystarczyłoby dodać do regulaminu punkt uprawniający administrację do takiej weryfikacji. Na początek proponuje nasze top15 prześwietlić w ich szczytowej formie :D

Wynik weryfikacji zapisać w bansie i po sprawie :)

 

Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym programem?

Wargod działa tak, że odpalasz cs i np injectujesz cheata po czym robisz skana, automatycznie masz zapisany link pod kopiuj wklej, https://www.wargods.ro/wcd/report.php?id=2188886 Prosze przykładowy skan, jak to działa jak ktoś jest odpalony, *NIE sr**ć SIĘ NA TESTA SE SKANA ZROBIŁEM Z HPP BY POKAZAC* nastepnie Ci piszę co to jest np. Nie wiem alternative/hpp/vermillon albo ogólnie wh/modele/bh itp itd, więc generalnie prosta rzecz.

Dla mnie bomba, gralem na lotewskim classic'u, gdzie skany WG byly czescia regulaminu i calosc dzialala niezawodnie ;) Popieram pomysl i licze na wprowadzenie! 

 

PS: moge podeslac zainteresownym link do forum owego classic'a w celu edukacyjnym, jak to wyglada od strony regulaminu, poradnikow, skarg itd. 

  • 1 month later...

Ja bym raczej ostrożnie podchodził do tego typu programów i pluginów antycziterskich. Tutaj przykład dlaczego:


[usunięta zawartość ze względu na nieświadomą reklamę]


Widziałem już bezpodstawne bany za bugującą się lucię na serwie, sam takiego wyłapałem kilka lat temu na serwerach csopole.eu
W przypadku chyba praktycznie każdego anticzita np. ESL Anticheat / Wire, Punkbuster itd. zdarzały się czasem tzw. fałszywe pozytywy.

Najlepiej jest mieć ogarniętą ekipę adminów na serwie i dobre UBT na forum.

1 godzinę temu, Qbikk napisał:

Przy czystej instalacji CSa nie ma szans na zafałszowany wynik.

Gracz sie upiera, ze gra czysto, a WarGod stwierdzil inaczej? Spoko, reinstalacja csa i niech pokarze "skilla".

To troche tak nie dziala. Obecne czity operuja na pamieci, tudziez zyja wraz z procesem. Skan Wargodem ma sens tylko podczas albo natychmiast po "podejrzanej" grze. Mozliwosc zrestartowac CS niweluje pozytywna detekcje. 

3 godziny temu, monsta napisał:

Ja bym raczej ostrożnie podchodził do tego typu programów i pluginów antycziterskich. Tutaj przykład dlaczego:


[usunięta zawartość ze względu na nieświadomą reklamę]


Widziałem już bezpodstawne bany za bugującą się lucię na serwie, sam takiego wyłapałem kilka lat temu na serwerach csopole.eu
W przypadku chyba praktycznie każdego anticzita np. ESL Anticheat / Wire, Punkbuster itd. zdarzały się czasem tzw. fałszywe pozytywy.

Najlepiej jest mieć ogarniętą ekipę adminów na serwie i dobre UBT na forum.

Twoj ban na innej sieci nie ma nic wspolnego z Wargodem, ba, nawet nie ma nic wspolnego z AC. Dostales tam ban na podstawie innych faktow, glownie na podstawie SS'ow konsoli. Znam szczegoly, poniewaz gadalem o tym ze Scorp'em. 

56 minut temu, shmileee napisał:

Dostales tam ban na podstawie innych faktow, glownie na podstawie SS'ow konsoli. Znam szczegoly, poniewaz gadalem o tym ze Scorp'em. 


Ban był oczywiście bezpodstawny, a administrator tamtej sieci to osoba, która jest całkowicie niekompetentna i nie ma pojęcia co robi. Gość nieogarnięty do tego stopnia, iż próbował mi wmówić, że mam wh / sound esp'a na 100% czystym demie. Na starym BL'u czy AC to by go nawet do zamiatania forum nie wzięli.

  

2 godziny temu, Qbikk napisał:

Przy czystej instalacji CSa nie ma szans na zafałszowany wynik.

Gracz sie upiera, ze gra czysto, a WarGod stwierdzil inaczej? Spoko, reinstalacja csa i niech pokarze "skilla".


Ja nie pisałem nic o programie WarGod, tylko ogólnie o programach do wykrywania czitów lub pluginów na serwerach do tego wykorzystywanych (lucia). Od ponad 20 lat gram w różne FPS'y online i wiem, że zawsze był problem z fałszywymi pozytywami i bugami w programach / pluginach.

Jeżeli macie podejrzenia do jakiegoś gracza na serwie to zawsze można mi wysłać demo na PM i wam je ocenię ;) 
Już nie raz wrzucałem tutaj odpalonych typów, którzy grali miesiącami odpaleni na serwie i żaden admin nic nie widział.

 

17 godzin temu, shmileee napisał:

To troche tak nie dziala. Obecne czity operuja na pamieci, tudziez zyja wraz z procesem. Skan Wargodem ma sens tylko podczas albo natychmiast po "podejrzanej" grze. Mozliwosc zrestartowac CS niweluje pozytywna detekcje.

I wlasnie pamiec i procesy skanuje WarGod.  Sama weryfikacja by byla podczas gry ale WarGod do wykrycia nie potrzebuje odpalonych citow, wystarczy ze beda zainstalowane, wykrywa tez pozostalosci po citach w katalogach csa, pamieci itp.

Inaczej WarGod raportuje aktualne uzywanie citow, a inaczej znalezione pozostalosci po citach.

 

 

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...