Pr0myk Posted February 21, 2021 Share Posted February 21, 2021 Nick: -Pr0myk- Imię: Maciej Wiek: 21 SteamID: STEAM_0:1:82265320 Ile czasu dziennie jesteś w stanie poświęcić na forum?: 3-4h Opisz siebie: Jestem Maciej. Gram w CS:GO od ponad 6lat. Miałem okazję zagrać na paru turniejach LAN oraz 4fun na pugach. Z zawodu jestem kucharzem ale bardziej zajmuję się grafiką komputerową. Dlaczego akurat Ty?: Pomimo mojego obecnego 3lvl faceit (spadłem z 7.....) oraz tego że gram na 60hz i jednej słuchawce to mam duże doświadczenie i potrafię rozróżnić cheatera od osoby która gra dobrze. Gdy jestem niepewny jakiejś akcji z demka to zawsze tą akcję przeanalizuję kilkukrotnie ze względu na to że nie lubię pisać farmazonów. Chcę przy okazji pokazać że ANI RANGA ANI LVL FC nie odzwierciedlają prawdziwego skilla oraz nie są zależne od umiejętności analizowania demka. Uważam że moje doświadczenie oraz staż gry odzwierciedli moje umiejętności oceniania demek Czy miałeś styczność z sourcebans?: TAK Czy miałeś styczność z demkami/rozpiskami?: oczywiście że tak w momentach gdy ktoś się odwołał od bana na moim kochanym serwerze Jak oceniasz swoją umiejętność oceniania cheaterów?: 8/10 Czy grałeś kiedyś na cheatach?(jeśli tak to jakie)?: Jedyną styczność jaką miałem z cheatami to w momencie kiedy się bardzo ragowałem to zawsze odpalałem Petero.exe ale obecnie zgubiłem .cfg i nie chcę go ustawiać na nowo Kontakt: steam / gg / fb / discord / ts3 / forum Karolek. , Petero , ChrZ4n1K. and 14 others 11 6 Link to comment https://1shot2kill.pl/topic/105262-przyj%C4%99ty-ubt-pr0myk/ Share on other sites More sharing options...