Jump to content

Recommended Posts

Imię: Krystian
Twój nick na serwerze: !Kryst3Q
Mutacja głosu: Tak
Czas spędzony na serwerze (link do GT): https://www.gametracker.com/player/!Kryst3Q/147.135.199.71:27015/
Znajomość komend admina [1-10]: 6
Dlaczego ty? Prosimy o dłuższą wypowiedz: Przede wszystkim przedstawię się, mam na imię Krystian, mieszkam w województwie łódzkim, jestem uczniem pierwszej klasy o profilu Technik Informatyk. Uczę się przede wszystkim budowy komputerów i zarządzania nimi. Moim hobby są sporty walki, szczególnie boks, niestety ze względu na aktualną sytuację panującą w naszym kraju, nie jestem w stanie trenować. Przed pandemią 3-4 razy w miesiącu grałem po około półtorej godziny ze znajomymi w siatkówkę. Pozycja, na której gram nie należy do najłatwiejszych, szczerze jest jedną z trudniejszych, ciągłe napięcie i stres przed nie zdobyciem punktu, czyli "atakującym", wybrałem tą pozycję ze względu na mój nie mały wzrost. Interesuje się również odrobinę programowaniem, głównie językami (HTML, CSS, JS). Oczywiście należę do grupy graczy, gustuje głównie w gatunkach RPG, strategiach oraz FPS. Doświadczenie mam dosyć spore, nie raz już spełniam rolę admina na serwerach w csie i nie tylko tutaj. Jestem perfekcjonistą, osobą odpowiedzialną, sumienną, spokojną, nie dającą ponosić się emocjom, patrzącą na wszystko z różnych punktów widzenia. Bardzo szybko się uczę oraz dostosowuje do danej sytuacji. Staram się nie być jednostronnym, tylko subiektywnie oceniać sytuację. Chętnie się zaznajamiam z innymi osobami oraz z nimi współpracuje. Nie jestem osobą, która musi się wyżyć na innych, więc nie będę nikogo od razu mutował/banował/kickował tylko, ze względu na to, że mnie zabił w gierce, każdego będę traktował na tym samym poziomie, czyli upomnienie > w zależności od sytuacji upomnienie/kara. Jeśli chodzi o samo sprawowanie się jako admin, było to dość dawno, więc jeśli jest jakiś chętny admin, to może mi trochę je poprzypominać, ponieważ pamiętam tylko te po