Guest Posted December 7, 2020 Share Posted December 7, 2020 @ kanarinio [P] Ile masz lat? [O] 21 [P] Jaki sport lubisz najbardziej? [O] Uwielbiam piłkę nożną. [P] Mieszkasz w bloku czy domu jednorodzinnym? [O] Mieszkam w bloku. [P] Jakbyś mógł z dnia na dzień przeprowadzić się do stanów z taką oszczędności jaką masz to przeprowadził byś się? [O] Nie. Nawet gdybym miał mega duże oszczędności to tego bym nie zrobił. [P] Do jakiego kraju/miasta chciałbyś się przeprowadzić? [O] Finlandia - Klimat mi tam jak najbardziej pasuje ;d [P] Ulubiony kolor? [O] Zielony, pomarańczowy. [P] Jaki polecał byś procesor, żeby mieć dobre fps do csa? ?? [O] Inny ;p Nie znam się. @ M4A1. [P] Czym się interesujesz? [O] Jestem giga nudnym człowiekiem i nie mam jakoś dużo zainteresowań. M.in. są to piłka nożna, programowanie, wyzywanie @ NeQ.. [P] Jak masz na drugie imię? [O] Nie, lepiej nie pisać xDD [Kto wie ten wie]. [P] Z jakimi osobami z forum poszedłbyś na pizze? [O] Na pewno @ Japoniec.'a bym nie wziął... Nie zjedlibyśmy ani jednego kawałka ;DD A tak na poważnie to myślę, że @ Patryczku, @ MonikaZmałpa, @ DarkAng3l! + kilka osób. Jestem zbyt leniwy żeby ich wymieniać. [P] Czy uważasz, że rozwój serwera Go Mod idzie w dobrym kierunku? [O] Za dużo czasu poświeciłem na jego stworzenie, żeby nie szedł w dobrym kierunku. Czas pokaże, póki co jest prawie dobrze. [P] Czy masz jakieś zwierzątko? [O] Owszem, mam pieseła i brata - Czyli w sumie 2 pieseły ;D [P] Jak Ci idzie wietrzenie pielgrzyma? [O] Potrzeba pomocy [P] Czy masz jakieś swoje ulubione słodycze? Jak tak to jakie? [O] Jestem fit jak @ Erwin - nie jem słodyczy ^^ :D [P] Jakie rzeczy denerwują Cię u innej osoby? [O] Aaa długo by wymieniać ;p [P] Jakie cechy charakteru cenisz u drugiego człowieka? [O] Szczerość [P] Podobno każdy ma jakieś wady i zalety. Czy potrafiłbyś wymienić swoje? [O] Jestem perfekcyjny :D A tak na poważnie to moją wadą(?) jest lenistwo. [P] Jakiej piosenki mógłbyś słuchać godzinami? [O] To lub To [P] Czy na nasz