Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'monet' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Wyróżnione konkursy
    • IEM Katowice 2019 Minor Championships 2019
  • Forum główne
    • Regulaminy i ogłoszenia
    • Organizacja
    • Konkursy
    • Rekrutacja
  • Strefa banów
    • Counter-Strike 1.6
    • Counter-Strike: Global Offensive
  • Serwery Counter-Strike 1.6
    • Only DD2
    • Only DD2 #2
    • FFA
    • [GO:MOD] 4 Maps
    • COD 201
    • COD 401
    • Base Builder
    • Jail Break
    • Serwer Mixowy
  • Serwery Counter-Strike: Global Offensive
  • Serwery GTA V FiveM
  • Serwery głosowe
  • Świat gier
  • Forum komputerowe
  • Programowanie
  • Inne
  • Śmietnik
  • COD 501 Jakiś temat, nie wiem co to.
  • Nowy domek ♥ Forum
  • One Tap Machine One Tap'y
  • One Tap Machine Forum
  • BaseBuilder Pro Club Konkurs

Kategorie

  • Gazetka
  • Wywiady
  • Pod ostrzałem
  • PC
  • Windows
  • Technologie
  • PlayStation
  • Xbox
  • Recenzje
  • Sport
  • Świat
  • Polska
  • Aplikacje

Kategorie

  • Konto na forum
  • Usługi na serwerze
  • Bany na serwerach
  • Podania na wybrane stanowiska

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


PC


Mobile


Strona internetowa


Skrypt CMS


GG


Steam


Snapchat


Instagram


Facebook


PlayStation Network


XBOX Live

Znaleziono 26 wyników

  1. Witajcie w każdy piątek, specjalnie dla was stworzę event. Polegać będzie on na tym że, wybrany przezemnie admin buduje swoją kampę, i który zm go zabije zgarnia nagrodę, Admin nie może użyć : Boosta Pomocy Admin może użyć: Sklepu Goda *może być hs @150fps. @Jestem Misiu Zagadka kto wie co 5? Ten zgarnia 150K monet :). Easter eag Pozdrawiam $uper$eriaKa
  2. Jako iż 24 grudnia byl reset serwera,w tamtej edycji zostałem okradziony z 1500 monet. Ja (Harpa,zolwik) i summer love razem zbieraliśmy 1500 monet aby stworzyć własny klub, Summer stworzył klub i dał mi zastępce . 1 Dzień po tym wydarzeniu nie zastałem siebie jako zastępce ponieważ summer zaprosił randomowego typka ponieważ był vipem. Był to (brzydki nie fajny i gnebiony). Jako iż osoba wymieniona w tamtym zdaniu dostała zastępce za darmo była vipem summer jako jego przydupas dał mu zastępce. Dzień po tym incydencie zostałem wykopany z klubu a monety przepadły. Mam nadzieje że sprawa się wyjaśni.
  3. Witam, zauważyłem że na serwerze ulepszenie monet w klanie kosztuje 3k monet z tego jeżeli ulepsze na maxa to za fraga mam 33% na zdobycie 5 monet. Moim zdaniem jest to stanowczo za mało gdyż na serwerze 501 było 33% szans na zdobycie 20 monet za fraga i wtedy dało się ulepszać bez problemu klan,range i jeszcze zostawało na ulepszenie itemów, a na 401 dochodzi jeszcze atut, więc nie wydaje mi się że w ciągu jednego resetu przeciętny gracz bez vipa i premki nie dadzą rady. Czy można by było zrobić tak jak na COD 501 żeby było 33% szans na 20 monet żeby ułatwić grę przy maksymalnym ulepszeniu klanu Z góry dziękuję
  4. Witam. Chciałbym zgłosić propozycję przelewania monet na podstawie /przelej ponieważ nie ma takiego czegoś a myślę że nie jeden gracz chciałby aby mogło takie coś zostać zrealizowane.
  5. Cześć! Kilka razy spotkałem się z sytuacją, w której gracz chcąc dojść do klanu musiał wielokrotnie kupować perki od jego właściciela, co jest troche uciążliwym procesem. W związku z tym, chciałbym zaproponować ułatwienie tego procesu w postaci zwykłych przelewów między graczami. Już kilka dobrych lat temu widywałem banki monet na jakichś serwerach i była to na prawdę spoko opcja, a myślę, że taki plugin wiele kłopotów by nie sprawił.
  6. Kansior

    Archiwum Nerf monet

    Witam Dzis wlaczajac steama pierwsze co mnie przywitalo to wiadomosc od Jauasa "znerfili klany..." Mysle sobie co jest jaki nerf. Wiec po wejsciu na serwer odpalilem statystyki klanow i faktycznie... Po czasie gdy na monetach +24 klany DriNTeaM oraz stulejarze wyrobili sie prawie na full ten nerf nie powinien miec miejsca.. Teraz my-klany w miare nowe musimy meczyc sie z ulepszaniem klanu bo: a)Musimy wygrac wojne z prawie wyfullowanym klanem zeby wbijac poziom b)Jesli w ogole uda sie go nabic to kolejnym problemem jest aktualny drop monet Majac Vipa oraz klan z monetami az +6 robiac 40-50 fragow na mape do licznika monet wpada mi zaledwie 150-250 monet,to juz zalezy od tego kochanego +6. Wnioskujac z tego musialbym grac ~3h zeby ulepszyc jedna statystyke w klanie majac oczywiscie dostepnosc punktu. Na serwerze sa rowniez gracze z Ww.klanow ktorzy w zasobniku monet posiadaja ich juz nawet 10-20 tysiecy po sobie ponabijali przed oslabieniem klanow. Roznica teraz jest i bedzie znaczaca. SS: Reasumujac szanse na serwerze krytycznie sie zmienily.Uwazam(i nie tylko ja) ze taka zmiana w ostatni dzien miesiaca(gdzie nie oszukujmy sie co miesiac cyklicznie robicie resety) byla strasznie dziwna. Jest to przyklad rowniez kolejnego przypadku w ktorym robicie cos, o czym nie informujecie nas-GRACZY waszego serwera.
  7. Znikło z klanu 9-10k monet i 3pkt do tego nie mogę obsługiwać menu klanu a jestem zastępcą czy kimś tam, proszę o zwrot monet i pkt. Monety kupowałem na Nick : RoHS Łatwo to sprawdzić Z góry dziękuje. Pzdr. RoHS.
  8. Witam! Dzis spedzajac normalny(NIE XD) dzien w pracy wpadlem na pewien pomysl ktory powinien sie spodobac,ma jakies pokrycie w argumentacji oraz jest STRASZNIE PRAKTYCZNY! Ale o czym Ty Kansior piszesz?! Moze najpierw przedstawie cos,co weszlo ostatnimi czasy na nasz serwer i co zostalo bardzo dobrze odebrane! Sam uwazam ze zmiana jak najbardziej na plus! W zycie jak wiemy na serwerze weszly nowe klany! Daja one ogrom mozliwosci,nowy sposob rozwoju jak i kompletnie nowe,oplacalne wojny w ktorych klany rywalizuja ze soba,nie zabijajac czlonkow przeciwnego klanu,ale kazdego gracza na serwerze! Reasumujac ZABOJSTWO=1PKT WIEKSZA ILOSC PKT=WYGRANA WYGRANA=EXP KLANU EXP KLANU=MOZLIWOSC DODANIA PKT DO STATYSTYK KLANU W Tym wydaniu klanow mamy cos takiego jak "X% szansy na X ilosci monet przy zabojstwie" W finalnej formie co 2-3 fragi wpada nam masa monet, topowi gracze potrafia wyciagnac na mape nawet 1500 monet! Moze w koncu do sedna? Jak najbardziej Wpadlem z propozycja ktora po glowie chodzila mi juz od momentu gdy zobaczylem ogrom ilosci monet jaka mozemy zarobic dzieki nowym klanom. Jest to cos w stylu komendy /dajmonety ; /przekazmonety. Komenda sluzyla by do wymian wiekszej ilosci(badz nie) monet miedzy graczami(bo nie oszukujmy sie ale oddawanie komus np.2000 monet przez wystawianie co chwila perku za max 100 monet jest strasznie monotonnym procesem!) Reasumujac: Mamy o wiele wieksze mozliwosci zarobku niz wczesniej,zarabiamy w mape 1000 monet a w druga 1500! Dlaczego by nie dorzucic sie koledze na expa/klan/a nawet skina? Uwazam,ze taka forma przekazywania miedzy soba monet byla by o wiele sprawniejsza,szybsza oraz o wiele bardziej zachecajaca do zapraszania znajomych do gry, bo przeciez moglibysmy im o wiele szybciej pomoc osiagnac jakis grywalny poziom w stosunku do aktualnych poziomow innych graczy. Z gory przepraszam za brak polskich znakow,jednak po formacie komputera niefortunnie wybralem angielska wersje systemu a kolejnego formatowania dysku nie chce robic tak szybko:) Pozdrawiam,nie zawsze idealny! Kansior
  9. Tutaj napisze posta na temat resetu i gry na cod modzie. Czy ktoś mi powie gdzie tu Fun i gdzie zabawa jak reset jest o godzinie 11 a o 23 gościu wbija na serwer kupuje 250 lev i monety na full ma range i sobie lata na faze po serwie. Ja rozumie siano sianem ale bez przesady odechciewa się grac nie ma wgl. rywalizacji bo ktoś jak ma siano to może wszystko. Nie będę składał tu propozycji żeby była jakaś blokada na to ....... Bo teraz można sobie pomyśleć na temat gry na cod modzie.
  10. Witam iż wchodzę dziś na serwer Cod 501 lvl , i nagle patrzę nie mogę zalogować się na konto , ktoś zmienił mi hasło i ukradł wszystkie monety , Hasła nikomu nie podawałem więc dziwne że ktoś się włamał mi na konto , pewnie pod tym postem zgłosi się wjęcej osób z serwra Cod 501 lvl, jeżeli macie jakiekolwiek informację na temat tych włamań to prosiłbym o informację czy coś z tym będziecie robic czy zrobicie ? bo nie chcę kolejnego włamania na konto i utraty monet , a także straty pozycji w rankingu , hasło odzyskałem z pomocą Lemona lecz boję się o kolejne włamania na nick , są graczę którzy także doświadczyli włamania na konto i także nie mogły się zalogować na konta :c Czekam na jakieś informacje z góry dzięki .
  11. Chciałbym napisać skarge na InV1s1BLe | ALe._.LucyFe'r że nie wpłaca monet do klanu jak mu mówie żeby wpłacił i nie wpłaca LemoN co ty byś na tym miejscu zrobił? Hmm? no nie wpłaca
  12. dvnu

    Archiwum 1K MONET

    Witam, wczoraj dolaczylem do klanu Vixaro wplacilem 1k monet a dzisiaj patrze ze klanu nie ma i slysze od graczy ze ten oto gracz dostal bana. Czy moglibyscie zwrocic mi te monety?
  13. siemka Weszłem dziś na serwer i miałem 0 monet, wczoraj wieczorem posiadałem 1k , dowodów za bardzo nie posiadam jedynie co to karma może potwierdzić, że z ruletki mi wyleciało 1,600 i inni admini widzieli jak miałem te monety wczoraj... Mam nadzieje, że je odzyskam
  14. MWichtowski 1000m serwer opuściłem ok:20:00 Wczoraj sobie grałem, miałem monetki, wylosowałem z ruletki około 1600 i dziś wszedłem patrze a tam 0 monet
  15. Witam. W dniu 19 sierpnia zakupiłem premke mistrza na niku "Born (R)", przed chwilą wbiłem na serwer i już jej nie mam zniknęło mi też około 200 monet oraz hasło na koncie. Proszę o wyjaśnienie tej kwestii, kod zwrotny jeszcze posiadam jeżeli byłaby potrzeba weryfikacji.
  16. Witam Nick z gry : Waler problem : grając na mapie de_lidl miałem 1430 monet tyle co powinno być potem crash był i wróciliśmy na dust2 i ludzie w grze pisali że wrócą po tej mapie, niestety od nowa muszę monety zbierać. Problem tkwi w tym że na te 1430 monet musialem sporo czasu poświecić robiąc misje i zabijając graczy. Nawet nie kupywalem perków zeby ładną sumkę uzbierać. Proszę o rozpatrzenie sprawy. Pozdrawiam Waler
  17. Z powodu zaistnialych ostatnio sytuacji proponowalbym dodac na serwer komende /bank w ktorym mozna zalozyc konto ( podac haslo ) i tam wplacac i wyplacac swoje monetki, dzieki temu sytuacje kradziezy monet nie beda mialy miejsca
  18. Witam. Jak wiadomo na serwerze jest "wysoki" poziom ortografii. "hodcie" jest już legendarne. Wpadliśmy z Dunym na pomysl że zorganizujemy konkurs w którym do wygrania jest 1000 monet. Jedyne co trzeba zrobić to wstawić screenshota ze zdaniem które napisała osoba grająca na serwerze BB i popełniła w słowie lub całym zdaniu nawiekszego "byka". Wygranego wybierzemy w weekend.
  19. Woj3nka

    Archiwum BUG Monet

    Siemka Na serwerze jest błąd z monetami, a mianowicie większości graczy co mape monety znikają (mi też ;/)
  20. Witam. Przez długi okres zbierałem owe monety , dziś wchodze na serwer a tu widnieje liczba "0" . Wszystko fajnie i mógł ktoś wejsć na mój nick tylko że gm pokazuje wczoraj brak jakiegokolwiek wejścia na moje konto. https://www.gametracker.com/player/camelovy/193.33.177.12:27061/ Szkoda monet bo mało ich nie było. ps. Wczoraj nie wchodziłem na serwer. What now?
  21. Witam, chciałbym podrzucić propozycję na serwer. Otóż chcę zaproponować przesyłanie monet. Gdy gracz ma np już sporo skinów i nie ma co robić z monetami to mógłby je przesłać graczowi, któremu brakuje np 50 monet do jakiegoś skina. Wydaje mi się że byłby to fajny pomysł. Piszcie co o tym sądzicie.
  22. Witam. Na ten weekend mam dla was specjalną ofertę. Na GO:MODach #1, #2 oraz na ONLY AWP będziecie mogli zakupić więcej monet za tą samą cenę. Jak to wygląda? Zamiast 500 > 700 monet Zamiast 1000 > 1500 monet Zamiast 3000 > 4000 monet Zachęcam do kupna monet aby zdobyć upragnione skiny. :) Pozdrawiam.
  23. Oz!L

    Brak monet

    Witam. Znowu zniknęły mi monety. Na ss'ach widać ile miałem. Czekam na zwrot i pozdrawiam. http://www23.zippyshare.com/v/tZwj89te/file.html http://www23.zippyshare.com/v/BLm5TJlT/file.html
  24. SeMpo

    Brak monet

    Witam, Otóż kolejny raz zniknęło mi ponad 2k monet, więc w ciągu ostatnich 2 crashy, straciłem ~4k monet. Za to mogłem mieć kilkaset tysięcy expa, więc proszę w końcu o jakąś rekompensatę lub zwrot monet... Pozatym ciągle są ze crashe? Może tak by odwiedzić amxx.pl lub zgłosić się po profesjonalną pomoc, jak od 3 tygodni nie potraficie się z tym uporać? Hmm? Pozdrawiam
  25. Sa!D***

    Brak monet

    znikly monety nick Sa!D*** monety 509 brat nick m0rT monety 1281
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.