Jump to content
ZAPRASZAMY NA NOWY SERWER CS:GO ONLY KNIFE - 91.224.117.168:27015
Premium

Mesharsky

Premium
  • Content Count

    15
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3h 49m 55s

About Mesharsky

  • Rank
    Silver I

Information about me

  • Sex
    Mężczyzna / Male

Recent Profile Visitors

556 profile views
  1. Jak z tym człowiekiem normalnie się nie da gadać XD Łysa glaca co nie wie jak się zachowywać w internecie, nie musisz się za niego wypowiadać bo i tak gościa nie wybronisz XD ;p. Współczuję dzieciom rodzica, ja bym wolał zostać oddany do domu dziecka niż żyć z takim degeneratem bez zasad XD. @ don Erwin ҳ̸Ҳ̸ҳSzkoda słów na chłopa XD
  2. Chętnie zobaczyłbym autorski plugin do arenek 1vs1 wraz z autorskim rankingiem i strefami na środku każdej mapy oczywiście nie ten multi1v1 z neta , Rozbudowany w bogate nativy oraz możliwość integracji wielu innych pluginów.
  3. Skąd to wytrzasnąłeś? I znowu mieszasz old syntax z new syntaxem co razi w oczy. Czyżby copy&paste Wystarczy: int PieniadzeGracza = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", kasa_user+wygrana-dolaryDodane);
  4. Głupota jest dodawać tyle includów które nie są kompletnie potrzebne by plugin zadziałał. Po co funkcja OnMapStart skoro nic się w niej nie dzieje. Po co dodajesz prefix stock przed bool skoro tutaj nie ma on kompletnie żadnego sensu w tym pluginie? Stock jest używany do funkcji w plikach include, nie zostanie skompilowany do pluginu jeżeli nie jest on używany Dokładniej: Stock: A normal function provided by an include file. If unused, it won't be compiled. Więc użycie go tutaj wali w oczy. Czemu nie używasz w pełni nowej składni sourcemoda? Skoro już piszesz w połowie na nowej składni to pisz to dokładnie Powinno to wyglądać tak public Action 1shot2kill.pl_Spawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); if (IsValidPlayer(client) && IsPlayerVip(client)) { SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 2.0); } } Dodatkowo warto dodać tą linijkę kodu na samą górę #pragma newdecls required Warto poprawić PS: Jak juz dajesz jakis przyklad albo kod, to rob to dobrze i dokladnie by ludzie ktorzy chca sie czegos nauczyc nie popelniali takich bledow Tym bardziej ze jest to dzial poradniki a ty nie wytlumaczyles ani jednej linijki tutaj kodu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.