Jump to content
  • Sign Up
  • Home
  • Ptaku

    Użytkownik
    • Content Count

      212
    • Entries from Chatbox

      1,669
    • Donations

      0.00 PLN 
    • Last visited

    • Time Online

      3d 22h 15m 27s

    1 Follower

    About Ptaku

    • Rank
      Silver IV
    • Joined
    • Entries from Chatbox 1,669

    Information about me

    • Location
      Sosnowiec

    Recent Profile Visitors

    1,045 profile views
    1. https://www11.zippyshare.com/v/2wlfePkD/file.html godz 10.00
    2. Galileo zamula serwery , wiem to bo miałem to na bardzo załadowanym serwie gdzie jest 20 plugów które używa sql , Galileo zwiększało czas zmiany mapy o 10 sek [20 k lini kodu daje się we znaki ) Polecam Czarny ekran i zatrzymanie graczy na koniec rundy ! https://amxx.pl/topic/162642-mapmanger-ciemny-ekran/ specjalnie to dodałem na amxx abyście to dodali ! jeśli ktoś ma jakieś błędy to wina jego ustawień instalki nie pluga !
    3. @jaason z tą rotacją to by był dobry pomysł na jakiś tydzień czasu , ale wtedy trzeba wywalić typowo bez sensu mapy takie jak c4 (wiele takich jest dziwnym trafem) aby gracze też mogli poznać inne mapy. ale wydaje mi sie ze taka rotacja nie przejdzie a banrecent jest opcją która powodowała że na serwach FFA były grane różne mapy , pamiętam czasy jak to banrecent było ustawiane na 15 czyli max xD
    4. myszka miki , przeszkadza bo nie da się zagrać innych map , np. często jest tak że gracze co chcą grać inne mapy niż 4 klasyczne to już w rundzie rozgrzewkowej nominują mapy nie znane , jeśli jest limit nominacji to tacy gracze mają szansę zapełnić nominacje nie standardowymi mapami i vote nie ma żadnej klasycznej mapy , a tak to ludzie w 1-2 rundzie nominują a jakiś random w połowie mapy napisze de_nuke lub de_inferno i ta mapa będzie w vote bo ma nisko alfabetyczne litery . Tragedia , myszka miki nie wiem zcemu ale mi się wydaję że robisz wszystko aby na tym serwerze było grane only 5 maps FFA nigdy takie nie było nowi gracze wypad na 4 maps !!! 1/2 lata to nowy gracz
    5. Witam a więc jeśli macie najnowsze galileo to polecam w galileo.cfg komendę gal_nom_qtyused "5" Przecież to jest paranoja że jest po 20 map w nominacji a jeśli jest na 0 to nie ma limitu Bardzo proszę o zwiększenie gal_banrecent do 12 - na lajcie grasz , dust2 , dust , nuke , infeno , cbble , mirage,westwood , aztec , train
    6. Moim zdaniem ciężko będzie przyciągnać graczy na taki MOD Krystek ale jak chcesz to ja chętnie bym rozpoczął prace nad nowym modem , I Mam pomysł (dobrze ustawiony w głowie) Czyli DM + CELE Gry Na tym modzie jest DM zależny od rozgrywki czyli jeśli drużyna CT przegrywa to zamiast 20 sek na respawn ma np. 1 min na respawn. TT musi podłożyć pakę w 2 bs , wybuch paki nie kończy rundy tylko niszczy teleport i zwiększa czas respawn . Jeśli CT zniszczy pake / rozbroi to paka znika na 0:30 - 3 min , ct może rozbroić pake także jeśli leży na ziemi 2 lvl (które nie dają nie wiadomo czego) czyli Coś na podstaie LOL jest LVL Global który wbijasz max 1 na dzień i LVL map czyli lvl tylko na mapie (to znaczy "LVL map" każdy ma 0 na początku mapy , a lvl global jest taki sam po zmianie mapy lub wyższy . LVL global wbijasz za zadania na mapie i wykonane głowne cele . Dużo do opisania ale mogę opisać ci o wiele lepiej.
    7. chciałbym dodać mało znaną komendę która zwiększa liczbę fps na starych komputerach nawet o 50 czyli gl_picmip 3 , po wyjsciu z serwera i wejściu (lub po zmianie mapy) zmienia się grafika cs na gorszą ale przynajmniej fps są stałe , modele graczy są takie same textury map zmieniają się . Dodam jeszcze że są 3 poziomy tej komendy czyli 1-3 0 daje normalną grafikę (w 3 poziomie ciężko kogoś zobaczyć za kratką do rozwalenia jeśli chcesz mieć większą liczbę fps niż 100 to na ns musisz wpisać developer 1 a na steam fps_overide 1 komenda fps_max ustawia liczbę fps jaką chcesz mieć. lecz komenda con_nofytime 0 - usuwa na górze wycinki napisów z konsoli (włączają sie te napisy gdy wpiszesz developer 1) hud_saytext 0/1 wyłącza napisy na say czasem się przydaje hud_draw 0/1 - wylącza wszystko na ekranie dobre do trybu deathrun/speedrun zwiększa liczbę fps nawet o 100 fps . więcej nie ma możliwości aby zwiększyć liczbę fps najwyżej program gamebooster czy jakoś tak. jeśli chodzi o fps i taki jakby slow motion to fpsy muszą być stałe gość na stałych np. 333 fps będzie płyniej i szybciej chodził niż gość na 100 fps ,im więcej masz fps w grze +stale to jesteś w stanie dostrzec szybciej gościa który wychodzi z za rogu niż on cb są to milisekundy ale są . jeśli masz 1000 fps to masz najbardziej możliwie płynną grę . jeśli grasz na 502-980 fps to masz mega slow motion więc nie da się grać. jeśli mam w komendzie fps_max 250 ale fps mi skaczą od 180-250 to wtedy także masz slow miotion ale mniejsze niż na wartosciach 502-980 Na steam trzeba podawać o 1 fps mniejszcze wartości czylu na ns dasz 250 to na steam 249 , 500 fps ns - 499 fps steam
    8. ja na serwie widze cały czas te same osoby , plug na blokade jak coś da się ominąć po przez wpisanie w konsoli jointeam 2 , jointeam 1 , jointeam 5
    9. 0:48 0:31 3:00 1:07 0:31 https://soundcloud.com/louisthechild/loveisalive 0:28 https://soundcloud.com/xxx/pham-movements-ft-yung-fusion 0:35 https://soundcloud.com/effortlessaudio/iamalex-memories 0:55 https://soundcloud.com/hef_music/move-faster-prod-siegz 0:53 i z tego seta to mnie rozwalają 2 nuty takie jak https://soundcloud.com/traxsource/traxsource-live-ar-sessions-028-jackin-house-with-matt-pruitt-and-iban-montoro-jazzman-wax 22:20 i kozak kozak 37:10 stary dobry szmitek 30:10 oraz 46:20 ale i 33:00 też się nada i oczywiście polecam nową muzykę na rozgrzewkę czyli Polecam soundcloud downloader i youtube downloader
    10. De_blue https://maps.cs-bg.info/maps/cs/467/ stara mapa znana dobrze starym graczom ffa de_sunny https://maps.cs-bg.info/maps/cs/1313/ stara mapa znan dobrze starym graczom ffa de_russka https://maps.cs-bg.info/maps/cs/68/ bardzo dobra mapa każdy ma równe szanse oraz jest toczona dynamiczna gra , pełna profeska de_cevo_concrete2 https://maps.cs-bg.info/maps/cs/265/ nie znam wydaję się spoko mapą. de_fence_rc1 https://maps.cs-bg.info/maps/cs/709/ wydaję się profesjonalana mapa nie znam ale widać różnice pomiędzy tą mapą a np. de dust czy de_eldorado de_fatalzone_winter https://maps.cs-bg.info/maps/cs/869/ stara mapa , znana starym wyjadaczom cs a de_vegas https://maps.cs-bg.info/maps/cs/1726/ stara dobrze znana mapa de_airstrip https://www.17buddies.rocks/17b2/View/Map/220/de_airstrip.html bardzo mi się podoba ta mapa de_concrete2 https://www.17buddies.rocks/17b2/View/Map/105864/de_concrete2.html wydaję się profesjonalną mapą !! Dodatkowo bym usunął z serwera mapy takie jak : de_eldorado mapa kartonowa , skanują przez deski , już jest na serwerze mapa kartonowa czyli westwood i to wystarczy. de_abbadon mapa 4fun/only awp nie nadaję się na serwer FFA same wolne przestrzenie żałosna mapa de_ratts_4final mapa 4fun nie nadająca się na serwer ffa garcze masowo z niej uciekają . de_c4 mała mapa i żałosna lata się na około zamiast pilnować bs słana strasznie dodatkowo bardzo mała de_late słaba strasznie mapa !!! de_italy zamienił bym na cs_italy dawno nie grana de_hell_2013 słaba wersja hella przez ściane na środku. de_dustyaztec bo już jest aztec zwykły Dodatkowo jestem na stanowcze nie względem mapy cs_milita - ct nie ma w ogóle szans zero kompletnie chyba ze w tt same boty grają . mapa może mieć nawet tylko 2 sloty od tego jest ustawianie slotów
    11. Moją propozycją jest zmodyfikowanie zakazu siedzenia na spec czyli jeśli serwer nie jest full to nie dostajesz kicka , co za sens dawac kick zajmujesz slota jak sloty sa wolne
    12. Moim zdaniem vip nie powinien działać na rozgrzewce , bug paki daje możliwość broni od 2 rundy. Oczywiście wypadało by zablokować pakę na rozgrzewce . Wszystko się da zrobić wystarczy tylko chcieć
    13. ale na aim map mozesz grac 1v1 a na de_nuke ciezko sie gra 3v3 @Aris. @P00L ja nie wiem o jakich czasach mówicie że się umywa bo może 3-4 lata temu tak było ale w latach 2009-10 to ja o 4 w nocy na serwer wejść nie mogłem .. sprawdźcie sobie GT a potem komentujcie ,
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site you agree to Privacy Policy.