fr0zen

Moderator
  • Zawartość

    418
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Zawartość dodana przez fr0zen

  1. Po rangę zgłaszamy się w tym temacie według ustalonego wzoru!
  2. W tym temacie chwalimy się jacy to my nie jesteśmy sexowni.
  3. 1: Nick: fr0zen 2: Wiek: 17 3: Staż: W cs? Od około 2k11. 4: Dlaczego Ty: jest serwer, lapek śmiga więc i mixów co raz więcej będzie się grało, a nie chce mi się czekać na/szukać osoby, która ma dostęp do rcona. Poza tym ogarniam komendy i jestem ogarem z chcicą na mieszańce. XD
  4. Archiwum

    Twój nick: fr0zen Serwer: FFA Link do AMXBans (http://amxbans1s2k.gameclan.pl/amxbans/ban_list.php): http://amxbans1s2k.gameclan.pl/amxbans/ban_list.php?bid=8776 Link do ss'ów: http://www64.zippyshare.com/v/SVcBeXF2/file.html
  5. "Jedna, druga, trzecia, czwarta - mam fart w życiu a nie w kartach" ~ Olaf 2k16

  6. Rozwiązany

    @Bastian usuń "-" z początku i końca oraz zmień czcionkę na bardziej czytelną, if ju ken.
  7. Typ pracy: Awatar Rozmiar: 500x500 Tematyka: Sam napis na ciemnym tle. Kolorystyka: dark Napis: fr0zen Inne: Chcę żeby był okrągły.
  8. Rozwiązany

    Czekajcie na decyzję @Kolorovy i @Shawins. Zamykam bo robi się niepotrzebny spam…
  9. Jeśli ktoś swoim głosem straszy i wkurza graczy na serwie to chyba pewne jest, że nie dostanie admina. Szczególnie tu, na jb.
  10. Rozwiązany

    [W KSZTAŁCIE KOŁA] Poza tym pixeloza jak skurczysyn…
  11. +1 all
  12. 3 http://imgur.com/8UwyDI8
  13. Hej

    Siemanko
  14. Siema
  15. Siema
  16. Liverpool FC - Swansea City 2:1 Manchester City - Tottenham Hotspur 1:1 Arsenal Londyn - Burnley FC 2:0 Chelsea Londyn - Hull City 2:0 Real Madryt - Malaga CF 3:0 Villarreal CF - Valencia CF 0:1 Osasuna Pampeluna - Sevilla FC 0:2 Athletic Bilbao - Atletico Madryt 0:0 SD Eibar - FC Barcelona 0:2 Werder Brema- Borussia Dortmund 0:3 RB Lipsk - Eintracht Frankfurt 0:1 SC Freiburg- Bayern Monachium 0:4 Bayer Leverkusen -Hertha Berlin 2:0 Olympique Lyon - Olympique Marsylia 0:1 AS Monaco - FC Lorient 2:0 FC Nantes - Paris Saint Germain 0:0 En Avant Guingamp - Stade Rennais 0:0 AC Milan - Napoli 1:0 Juventus Turyn - Lazio Rzym 1:0 Roma - Caligari 1:0
  17. Przyjęty

    Jestem na tak. + Potrzeba grafików. + Prace jako takie są, użytkownikom powinny się podobać.
  18. Przyjęty

    Jestem na tak. + Potrzeba grafików. + Prace są spoko.
  19. Papa
  20. Mamy chętnych na wywiad? :D

    1. Pokaż poprzednie komentarze  6 więcej
    2. Haksiu.

      Haksiu.

      zając, wiedziałem, że to napiszesz xDDD

    3. JessI.

      JessI.

      @fr0zen przekonales mnie :D

       

    4. fr0zen

      fr0zen

      Odezwe sie po poludniu jak wstane :D

  21. Jestem za, w końcu ktoś by się tym zajął na poważnie - bo z rangą raczej nie miałby innego wyjścia. A jestem pewien, że znajdą się chętni na to stanowisko.
  22. Witamy z powrotem.

Trochę o nas:

Sieć serwerów powstała 4 lipca 2016 roku. Od początku wiedzieliśmy czego chcemy - porządnego forum oraz dopracowanych i grywalnych serwerów. Stawiamy przede wszystkim na rozwój, dlatego nie oszczędzamy na reklamach. Nasze doświadczenie i profesjonalizm zaskoczą nie jedną osobę. Codziennie staramy się dać z siebie jak najwięcej aby zadowolić naszych użytkowników. U nas masz gwarancję, że nie upadniemy z różnych dziwnych powodów czy braku funduszy. Projekt jest ciągle rozwijany i doskonalony co można zaobserwować z miesiąca na miesiąc. Zostań i ciesz się z gry razem z nami! Pozdrawiamy - Administracja 1shot2kill.