Jump to content

FIHU

Admin CS:GO Only Mirage #2
  • Posts

    136
  • Joined

  • Last visited

  • Donations

    0.00 PLN 

2 Followers

About FIHU

  • Birthday 02/20/1982

Information about me

  • Name
    FIHU
  • Sex
    Mężczyzna / Male

My devices

  • RAM
    16
  • Smartphone
    xiaomi poco X3

Contact

  • GG
    34159791
  • Steam
    https://steamcommunity.com/profiles/7656

Recent Profile Visitors

314 profile views
  1. ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #1 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #3 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #4 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #5 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #6 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #7 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #8 ★ ★ Zagłosuj na serwer Mirage/Cache ★ ★ Zagłosuj na serwer Arena 1vs1 128 TR ★ ★ Zagłosuj na serwer Arena 1vs1 102 TR #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer 3 MAPS ★ ★ Zagłosuj na serwer 4 MAPS ★ ★ Zagłosuj na serwer 5 MAPS ★ ★ Zagłosuj na serwer 5vs5 ★ ★ Zagłosuj na serwer 5vs5 #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Retakes Only Pistol ★ ★ Zagłosuj na serwer Only DD2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only AWP ★ ★ Zagłosuj na serwer Only AWP #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only AWP #3 ★ ★ Zagłosuj na serwer DM Only Pistol ★ ★ Zagłosuj na serwer BaseBuilder ★ +10 all serwery
  2. ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #1 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #3 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #4 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #5 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #6 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #7 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #8 ★ ★ Zagłosuj na serwer Mirage/Cache ★ ★ Zagłosuj na serwer Arena 1vs1 128 TR ★ ★ Zagłosuj na serwer Arena 1vs1 102 TR #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer 3 MAPS ★ ★ Zagłosuj na serwer 4 MAPS ★ ★ Zagłosuj na serwer 5 MAPS ★ ★ Zagłosuj na serwer 5vs5 ★ ★ Zagłosuj na serwer 5vs5 #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Retakes Only Pistol ★ ★ Zagłosuj na serwer Only DD2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only AWP ★ ★ Zagłosuj na serwer Only AWP #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only AWP #3 ★ ★ Zagłosuj na serwer DM Only Pistol ★ ★ Zagłosuj na serwer BaseBuilder ★ +10 all serwery
  3. Jak wiemy, czasem co za dużo to nie zdrowo. W przypadku CS go jest podobnie. A o co chodzi konkretnie? Jeden z użytkowników opisał sprawę krótko i na temat: czym większa lista znajomych na steam, tym większe spadki FPSów. Powiecie "co to ma do rzeczy?". Widocznie ma, skoro kilka innych osób potwierdziło to samo. Możecie sprawdzić samemu, zakładając nowe konto i zagrać bez żadnego znajomego... Dajcie znać czy pomogło Źródło: https://boop.pl/counter-strike/kuriozalny-powod-spadku-fps-w-csgo-to-dlatego-gra-dziala-lepiej-na-alternatywnym-koncie
  4. +10 ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #1 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #3 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #4 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #5 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #6 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #7 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #8 ★
  5. Dosyć istotną zmianę wprowadzili dzisiaj twórcy do CS:GO. W najnowszej aktualizacji dodano bowiem automatyczny ban za Griefing, który zadziała, kiedy to gracz otrzyma odpowiednio dużo raportów za przeszkadzanie w grze. [Dreams & Nightmares] * Dodano pole, w którym możecie zgłosić pracę do konkursu, o którym więcej przeczytacie tutaj. [Matchmaking] * Gracze, którzy otrzymają wyjątkowo dużo raportów za griefing, otrzymają ostrzeżenie, a następnie coraz dłuższe blokady. [Pitstop] * Załatano dziurę na górnym balkonie * Ulepszony skybox i mgłę * Naprawiono uszkodzony model kolizji w namiocie na bombsite * Usunięto piksel, po którym mogliśmy chodzić na zewnętrznym pudełku * Dodano teksturę dla deweloperów [Mocha] * Otworzono okna przy bombsite B do rzucania granatów * Podniesiono ścianę pomiędzy midem a respem dla CT * Dodano kosz na śmieci przed spawnem TT, aby samodzielnie można było skoczyć * Platforma z roślinnością przy bombsite A i ciężarówka w pobliżu bombsite’tu B działają już prawidłowo i nie przycinają się * Zmieniono geometrie, aby zmienić kąt widzenia od strony terrorystów na środek CT * Drobne ulepszenia przycinania i optymalizacji * Naprawiono wiele miejsc, w których blokowała się bomba Źródło: https://izaktv.pl/aktualizacja-csgo-22-07-automatyczne-bany-za-griefing/
  6. Pistolety P250 Cena: $300 Pojemność magazynka: 13/26 Tryb strzelania: Półautomatyczny Czas przeładowania: 2.2 sekundy Rozrzut broni (lewy obrazek) i obrażenia (prawy obrazek): Opis: P250 – pistolet występujący w Counter-Strike: Global Offensive. P250 to mocny pistolet dostępny dla obu stronnictw. Jest jednym z najchętniej wybieranych przez graczy pistoletów w grze, gdyż łączy niską cenę z przyzwoitymi osiągami. Potrafi zabić przeciwnika ubranego w kask strzałem w głowę. P250 jest bardzo lekkim pistoletem. Prędkość poruszania się z tą bronią równa 240 jedn./sek., co oznacza mały spadek prędkości (domyślna prędkość gracza to 250 jedn./sek.) Zalety: * Możliwość zabicia przeciwnika z kaskiem strzałem w głowę * Tani * Zadaje większe obrażenia opancerzonym przeciwnikom niż Glock-18, P2000 i USP-S * Mały do opanowania odrzut * Najlepszy w większości sytuacji Wady: * Przy szybkim strzelaniu cierpi celność * Mała ilość amunicji w zapasie * Nie tak skuteczny na większych dystansach * Minimalnie gorsza celność pierwszego strzału od Glocka i P2000 Taktyki i porady: * P250 nadaje się do pospiesznego zabijania przeciwników. Nie jest może aż tak silny jak Desert Eagle, ale nadrabia to szybkostrzelnością i jest bardziej tolerancyjny na dość żwawe w granicach rozsądku strzelanie (ma mniejszy odrzut i rozrzut). * P250 ma małą ilość amunicji w zapasie (tylko 2 magazynki), tak więc lepiej strzelać, gdy jest się pewnym. * Oszczędzaj spust, chyba że przeciwnik jest dosłownie na wyciągnięcie ręki. Strzelaj serią, wtedy celność wzrośnie. Spróbuj przymierzyć w głowę lub klatkę piersiową i strzelaj z małymi przerwami. * Chcąc nieco zaoszczędzić trochę grosza i zapewnić drużynie odpowiednią siłę ognia, kupuj pancerz i P250 w tzw. rundach eco. Antytaktyka: * Każdy pistolet bardziej skuteczny w walce na duże odległości powinien sobie poradzić z użytkownikiem, przynajmniej w walce na wspomnianym dużym dystansie. * Strzelba powinna załatwić sprawę, jeśli walczysz z takim użytkownikiem na małym dystansie. * Wykorzystując szybkostrzelną broń np. P90, spróbuj okrążyć użytkownika P250. * Niedoświadczeni gracze często strzelają dość szybko, broń wtedy jest mało celna, co daje ich przeciwnikom szansę na pozbycie się ich. ==================================================================================== TEC-9 Cena: $500 Pojemność magazynka: 18/90 Tryb strzelania: Półautomatyczny Czas przeładowania: 2.5 sekundy Rozrzut broni (lewy obrazek) i obrażenia (prawy obrazek): Opis: Tec-9 – pistolet występujący w Counter-Strike: Global Offensive. Tec-9 to pistolet dostępny tylko dla Terrorystów. Posiada całkiem niezłą penetrację i obrażenia oraz dość pojemny magazynek. Czas przeładowania nie jest bolesny - dość szybko można go przeładować. Co prawda odrzut jest troszkę niewybaczalny, to przy strzelaniu krótkimi seriami Tec-9 potrafi być zaskakująco celny. Jest to jeden z najchętniej wybieranych pistoletów w rundach na pistolety i tzw. rundach eco. Tec-9 jest bardzo lekkim pistoletem. Prędkość poruszania się z tą bronią jest równa 240 jedn./sek., co oznacza mały spadek prędkości (domyślna prędkość gracza to 250 jedn./sek.). Zalety: * Całkiem niezłe obrażenia * Niska cena ($500 na PC, $400 - wersja konsolowa) * Szybkostrzelny * Można go szybko przeładować * Duża jak na swój kaliber penetracja Wady: * Duży odrzut * Duży rozrzut przy szybkim strzelaniu Taktyki i porady: * Na małym dystansie nie oszczędzaj spustu i celując w klatkę piersiową, zalej pociskami przeciwnika. Dzięki takiemu ustawieniu możesz nawet trafić w głowę i z łatwością wyeliminować gracza przeciwnej drużyny. * Jeśli walczysz na duże odległości, możesz próbować walczyć, strzelając bardzo krótkimi seriami lub nawet ogniem pojedynczym, ale lepszym rozwiązaniem będzie użycie innej broni, bardziej odpowiedniej do walki na taką odległość. * Pierwszy strzał z Tec-9 jest zawsze idealnie celny, nawet jeśli gracz biegnie. P2000, P250 czy Glock-18 również mają wysoką celność pierwszego strzału, ale dalsze strzelanie w biegu powoduje znacznie większą stratę celności niż w wypadku Tec-9 i jest bardziej dotkliwe ze względu na mniejszy magazynek. * Aktualizacja z 8 sierpnia spowodowała spadek celności podczas biegu oraz szybkiego strzelania, tak więc musisz nieco bardziej oszczędzać spust, jeżeli nie chcesz, by pociski leciały wszędzie, tylko nie w cel. * Celowanie w głowę to zazwyczaj najlepsza strategia, choć niesprawdzająca się przy dużej liczbie celów. Jeżeli już musisz walczyć z wieloma przeciwnikami na raz, to jeśli to możliwe, zalej ich pociskami, a po tym bierz nogi za pas. Możesz także znaleźć sobie odpowiedni kąt i zaatakować z zaskoczenia. * Możesz też wspomóc się granatem dymnym, przez co walka będzie mniej ryzykowna. Najlepiej to robić w ciasnych pomieszczeniach. * Lepiej nie atakować grupek przeciwników bez towarzysza kryjącego ogniem, gdyż Tec-9 ma kiepską celność, która w tym przypadku nie uratuje gracza. *Choć Tec-9 posiada dużą szybkostrzelność, to unikaj wystrzeliwania bardzo długiej serii pocisków. Pistolet wtedy jest bardzo niecelny i trafisz wszędzie, tylko nie w swój cel. * Tec-9 potrafi pokazać pazurki jako broń podręczna snajpera. Jeśli ktoś podejdzie zbyt blisko, to Tec-9 może się rozprawić nawet z większą niż jeden ilością przeciwników dzięki przyzwoitym obrażeniom i pojemnemu magazynkowi. Dzięki wspomnianej pojemności magazynka i szybkostrzelności jest bardziej skuteczny i tańszy od Desert Eagle'a. Antytaktyka: * Unikaj bliskich starć ze wszystkimi użytkownikami Tec-9, chyba że jesteś doświadczony w używaniu pistoletów. * Jeśli gracz z Tec-9 nie oszczędza spustu i nie walczysz z nim na małą odległość, to jest mniej prawdopodobne, że uda mu się trafić w głowę. To da tobie trochę czasu na zlikwidowanie takiego adwersarza. * Najlepiej na takich przeciwników używać mocniejszych i celniejszych broni. * W rundach na pistolety, bardziej celny pistolet da ci przewagę w walce na dużą odległość. Najlepszymi są Desert Eagle i Five-SeveN. CZ75-Auto też się nada, jeśli chcesz walczyć z użytkownikami na małe odległości. * Nie lekceważ takich przeciwników, jeśli musisz przeładować. Tec-9 ma dużą pojemność magazynka i szybko się przeładowuje, tak więc użytkownicy mają przewagę nad tobą, jeśli dzierżysz bronie z małą szybkostrzelnością i pojemnością magazynka, których przeładowanie trwa dosłownie wieki. * Natarcia na takich adwersarzy są nierozważne, chyba że atakujesz ich z zaskoczenia. Jeśli cię zauważą, to nie będą oszczędzać spustu i z łatwością mogą cię zabić, gdyż pistolet ma pojemny magazynek i dużą szybkostrzelność. * Bronie z większą szybkostrzelnością mogą dość szybko załatwić sprawę przy walce na małe odległości. ==================================================================================== CZ75-Auto Cena: $500 Pojemność magazynka: 12/12 Tryb strzelania: W pełni automatyczna Czas przeładowania: 2.7 sekundy Rozrzut broni (lewy obrazek) i obrażenia (prawy obrazek): Opis: CZ75-Auto – pistolet automatyczny występujący w grze Counter-Strike: Global Offensive. To jedyny pistolet automatyczny dostępny dla obu stronnictw. Jest zamiennikiem dla Five-seveN u Antyterrorystów i Teca-9 u Terrorystów. Posiada zadowalającą siłę ognia, ale amunicji jest jak na lekarstwo, a celność zdecydowanie nie należy do czołówki. Mimo pewnych wad część graczy używa tego pistoletu – głównie na pistoletówkach. Zalety: * Całkiem przystępna cena (500$) * Większe obrażenia od Glocka, P2000 i USP-S * Świetny do walk na mały dystans * Może zabić przeciwnika z hełmem strzałem w głowę na bardzo małej odległości Wady: * Bardzo niecelny przy strzelaniu serią * Najmniejsza dokładność pierwszego strzału ze wszystkich pistoletów * Bardzo mało amunicji w zapasie * Nie nadaje się do walk na nieco większą odległość wzwyż * Czas przeładowania, jak na pistolet, trwający wieki * Długo się go wyjmuje * Niskie wynagrodzenie za zabójstwo, równe AWP (100$ w trybie Turniejowym, 50$ w Uproszczonym) Taktyki i porady: * CZ75-Auto można wykorzystać do szybkiego rozprawienia się z pojedynczym przeciwnikiem poprzez zalanie go ołowiem (mały i nawet średni dystans) * Na większe odległości strzelaj bardzo krótką serią, choć lepszym rozwiązaniem będzie użycie karabinu lub innej broni wyspecjalizowanej do walki na taki dystans. * Pomimo możliwości strzelania seriami, prucie niczym z broni maszynowej to kiepski pomysł, gdyż amunicja bardzo szybko się wyczerpuje. Na dodatek bardzo mała ilość amunicji w zapasie przekreśla ten pistolet do walki z grupkami przeciwników. * Pistolet ten może się przydać przy obronie danych punktów strategicznych na mapie np. zakładników lub bombsitetu. Co prawda amunicji jest mało, ale duża szybkostrzelność przy obronie pozycji powinna załatwić sprawę. * W trybie Turniejowym i Uproszczonym bardzo ważne jest ciągłe kontrolowanie stanu magazynka i amunicji w zapasie - każdy nabój jest na wagę złota, a gracz posiada tylko jeden magazynek w zapasie. Używaj tego pistoletu z głową i strzelaj tylko wtedy, gdy jesteś pewny trafienia. * CZ75-Auto jest też dobrą bronią podręczną dla snajperów. Możesz nim całkiem w łatwy sposób pozbyć się nacierającego na twoją pozycję przeciwnika. Skuteczność tego pistoletu jest porównywalna z Desert Eagle, a jako broń podręczną nie wykorzystasz jej aż tak często, no chyba że grupka adwersarzy zdecyduje się zaatakować twoją kryjówkę. * Ten pistolet jest całkiem niedrogi, tak więc można rozważyć jego zakup po zakupie drogiej broni długiej. Gracze z G3SG1, SCAR-20 lub nawet AWP mogą zakupić ten pistolet, jeśli chcą być przygotowani do walki w zwarciu. * Zawsze miej CZ75-Auto przygotowany (czyt. w pełni załadowany) - przeładowuj go w bezpiecznym miejscu. Długi czas wyciągania broni i przeładowania może decydować o twoich szansach na przeżycie. [edytuj]Kontrtaktyki Antytaktyka: * Użytkownik strzelający długą serią na duży dystans ma nikłe szanse na trafienie, co pozwoli Tobie na dość proste wykończenie go za pomocą bardzo celnej i wyspecjalizowanej na taki dystans broni. * Pistolet posiada bardzo długi czas przeładowania oraz bardzo ograniczoną ilość amunicji w zapasie, tak więc jeśli niedoświadczony gracz wystrzela wszystko lub będzie musiał przeładować, to będziesz mógł bardzo łatwo się go pozbyć. * Jeśli możesz unikaj bliskich spotkać z użytkownikami cezetki. Jeśli zajdzie taka potrzeba, bierz nogi za pas. * Mocniejsze bronie - strzelba na małą odległość lub karabin na dystans nadadzą się do walki z użytkownikami. * W pistoletówkach przewagę nad użytkownikami w walce na nieco większy dystans mogą ci dać celniejsze pistolety np. P250. * Użytkownicy mogą się z tą bronią czaić gdzieś za winklem, tak więc warto (jeśli to możliwe) trzymać się blisko swoich towarzyszy żeby powstrzymać takiego adwersarza, zanim zabije Ciebie. * Na średnie i duże odległości, użytkownicy bardziej doświadczeni w używaniu tego pistoletu będą strzelać bardzo krótką serią lub nawet oddawać pojedyncze strzały. Staraj się przemieszczać w bok, żeby uniknąć niepotrzebnych obrażeń. * Choć CZ75 w późniejszych rundach nie będzie już stanowić aż tak znaczącego zagrożenia, to warto uważać na użytkowników w rundach na pistolety. * Granat błyskowy lub dymny mogą się przydać przeciwko użytkownikom. Raczej nigdy im nie przyjdzie do głowy, żeby strzelać na oślep, tracąc przy tym naboje, które w tym pistolecie są na wagę złota. * Choć pistolet ten jest w pełni automatyczny, to jego szybkostrzelność i pojemność magazynka pozostawiają wiele do życzenia, jeśli porównać je do innych broni automatycznych. Wykorzystuj to na swoją korzyść. Za kulisami: * CZ75-Auto to broń, która od czasu implementacji w grze przeszła najwięcej zmian. W tej sekcji zostały wyszczególnione te najważniejsze. * CZ75-Auto został dodany do gry w aktualizacji z 12 lutego 2014 jako zamiennik dla P250. Jego statystyki były niemalże identyczne z tym ostatnim, z wyjątkiem trybu prowadzonego ognia oraz dużo mniejszej ilości magazynków w zapasie. W przeciwieństwie do innych pistoletów w animacji przeładowania wykorzystywany jest magazynek osadzony na specjalnej przystawce (kadłub przyłączony do szkieletu broni). Animacja ta była odtwarzana niezależnie, czy magazynek ten został już użyty czy nie. Przy kolejnych przeładowaniach broni magazynek po prostu materializował się na przystawce, mimo, że przed przeładowywaniem go tam nie było. * Aktualizacja z 14 maja 2014 poprawiła animację przeładowania: jeżeli magazynek z przystawki został już wykorzystany, każde kolejne przeładowywanie odbywało się tradycyjną metodą, podobną do P250, P2000, Glocka i Five-SeveNa. Animacja została dodatkowo spowolniona, by czas przeładowania pozostał w obu animacjach ten sam. Przedni magazynek wracał na swoje miejsce, jeśli gracz posiadał amunicję w zapasie poprzez schowanie i ponowne wyciągnięcie pistoletu. * 2 września 2014 wyszła kolejna aktualizacja, wraz z nią wprowadzono kolejne zmiany do CZ75-Auto. Broń tym razem stała się zamiennikiem dla Five-SeveNa i Tec-9. Tym samym jej cena wzrosła z poprzednich 300$ do 500$. * 10 grudnia 2014 roku CZ75-Auto przeszła kolejne zmiany. Lekko zmniejszono szybkostrzelność i obrażenia, pojemność magazynka zmalała do 8 naboi, a ilość amunicji w zapasie zmniejszono do 16 (co dawało 2 magazynki w zapasie zamiast wcześniej jednego). Pistolet otrzymał także nową, prawie dwukrotnie dłuższą animację wyciągania broni. Dzień później dodano alternatywną animację wyciągania broni, która była odtwarzana, gdy graczowi skończyła się amunicja w zapasie. * 8 stycznia 2015 cofnięto zmiany z 10 grudnia, które dotknęły szybkostrzelność, pojemność magazynka i ilość amunicji w zapasie. * Ogólnie – oprócz zmian czysto technicznych – statystyki CZ75-Auto osłabiano (najbardziej ze wszystkich broni w grze) dla lepszego balansu, gdyż część graczy uważała tę broń za zbyt przesadzoną. ==================================================================================== Dwie Beretty Cena: $400 Pojemność magazynka: 30/120 Tryb strzelania: Półautomatyczny Czas przeładowania: 3.8 sekundy Rozrzut broni (lewy obrazek) i obrażenia (prawy obrazek): Opis: Dwie Beretty (ang. Dual Berettas), znane wcześniej jako .40 Dual Elites – para pistoletów występująca w grach z serii Counter-Strike. Dwie Beretty to pistolety o umiarkowanej sile, początkowo dostępne tylko dla Terrorystów, ale w Counter-Strike: Global Offensive mogą je kupić także Antyterroryści. Częstym powodem ich kupna jest ich wygląd czy też chęć zabawy. Są jedną z kilku broni dodanych na prośbę fanów. Dzięki temu to jedne z najpopularniejszych pistoletów w serii, choć rzadko są spotykane na turniejach. Dwie Beretty są bardzo lekkie. Podczas noszenia ich, szybkość poruszania się jest równa 250 jedn./sek., lub w przypadku CS:GO 240 jedn./sek, co jest bardzo pozytywnym wynikiem. Podobnie jak wiele broni w Counter-Strike, potrafią strzelać pod wodą. Zalety: * Pojemny magazynek * Największa możliwa szybkostrzelność (zależy od umiejętności gracza) * Duże obrażenia przeciwko nieopancerzonym przeciwnikom * Mała masa * Niski odrzut i rozrzut (CS:GO) Wady: * Kiepska celność (CS, CZ, CS:S) * Długi czas przeładowywania * Cena (do CS:GO) * Kiepski zasięg Taktyki i porady: * Szybkostrzelność tej broni zależy od ciebie. Za każdym razem gdy naciśniesz przycisk myszy odpowiedzialny za strzał broń wystrzeli. Jeżeli masz wystarczająco szybkie palce, możesz uzyskać szybkostrzelność na poziomie pistoletu maszynowego np. MP5. Możesz również stworzyć skrypt dla osiągnięcia jeszcze lepszych efektów. * Żeby osiągnąć taką szybkostrzelność można także przypisać strzelanie na kółko myszy, ale bardzo mocno cierpi na tym celność. * W CS:GO, szybkostrzelność zmalała na rzecz lepszej celności. * Podczas przeładowywania ukrywaj się lub (jeśli posiadasz) wyciągnij broń główną. * Na krótkich dystansach celuj w głowę. * Na średnich dystansach celuj w brzuch lub klatkę piersiową. Nie celuj w głowę gdyż rozrzut jest zbyt duży. * Używanie tej broni na długich dystansach całkowicie mija się z celem - to samobójstwo. Najlepszym sposobem jest ukrycie się i czekanie aż przeciwnik do nas podejdzie lub jeśli go posiadasz, skorzystaj z karabinu. * Broń można zakupić w rundzie na pistolety, jeśli pozwalają na to fundusze. Może być zabójcza jeśli właściwie użyta. * Jeśli grasz agresywnie, to te pistolety są idealne dla ciebie. Posłużą ci na szybkie ataki z zaskoczenia, choć możesz ich też użyć do dobicia mocno osłabionego przeciwnika. * W CS:GO pistolety te mają dość dużą precyzję podczas ruchu, przez co idealnie nadają się do atakowania przeciwnika, jednocześnie szybko się przemieszczając. Można to też wykorzystać, żeby zdezorientować nieco przeciwnika i uczynić siebie trudniejszym celem. Antytaktyka: * Używaj broni dużego zasięgu przeciw użytkownikom tej broni. * AUG i SG 553 również mogą się przydać. * Elites mają najdłuższy czas przeładowania. Wykorzystaj ten moment, by ich wykończyć. * Używaj mocniejszych lub celniejszych pistoletów. * Pistolety maszynowe i karabiny automatyczne mogą szybko rozprawić się z użykownikami Berett. Można także użyć strzelb do kontrataku, jeśli przeciwnik użyje tych pistoletów jako broń ostatniej szansy. * Nie lekceważ takich adwersarzy, jeżeli masz mało punktów życia i nie możesz im łatwo zbiec. Jeśli możesz, spróbuj ich zabić lub użyj granatu błyskowego, żeby ułatwić sobie ucieczkę. * Niektórzy snajperzy mogą mieć przy sobie tą parę pistoletów. Jeśli to możliwe nie pozwól im sięgnąć po nie lub pozbądź się ich z celniejszej broni. ==================================================================================== Desert Eagle Cena: $700 Pojemność magazynka: 7/35 Tryb strzelania: Półautomatyczny Czas przeładowania: 2.2 sekundy Rozrzut broni (lewy obrazek) i obrażenia (prawy obrazek): Opis: Desert Eagle (znany też pod fikcyjną nazwą Night Hawk .50c lub po prostu Deagle) – pistolet występujący w całej serii Counter-Strike i jedna z najpopularniejszych broni. Zaprojektowany przez amerykańską firmę Magnum Research, Inc. i produkowany na licencji w Israel Military Industries, Desert Eagle to mocny samopowtarzalny pistolet, który mogą używać zarówno Terroryści jak i Antyterroryści. Jest zasilany nabojem .50 AE (Action Express), który posiada wysoką siłę zadawanych obrażeń oraz zadowalającą penetrację. Jest to najmocniejszy pistolet i jedna z najpopularniejszych broni w grze. W grze Counter-Strike: Global Offensive istnieje możliwość wymiany tego pistoletu na wprowadzony w aktualizcji pod koniec 2015 roku rewolwer R8. Tak jak w wypadku CZ75-Auto i MP5-SD gracz ma możliwość wyboru, czy chce posiadać R8 w ekwipunku czy nie, oraz może wybrać dane stronnictwo lub oba na raz. Zalety: * Dobra celność * Duża siła * Niska cena * Krótki czas przeładowania * Duża mobilność * Duża celność na dużym dystansie (CS:GO) Wady: * Niska szybkostrzelność * Mała pojemność magazynka (7 naboi) * Duży rozrzut i odrzut Taktyki i porady: * W rundzie na pistolety nie zawsze opłaca się kupować Desert Eagle'a, szczególnie gdy chce się kupić zestaw do rozbrojenia bomby. Jednak jeśli przeciwnik woli kupować broń niż pancerz, wtedy można rozważyć możliwość zakupu tego pistoletu, zwłaszcza, że dzięki niemu możesz z łatwością rozprawić się z takimi adwersarzami. * Dzięki swojej sile, Desert Eagle'a możesz użyć do uzyskania osiągnięcia „Oszczędność amunicji” (ang. Ammo Conservation). * Desert Eagle to świetny wybór dla bardzo precyzyjnych graczy, gdyż postrzał w głowę kończy się śmiercią, nawet, jeśli delikwent nosi kask. * Jeśli walczysz na długich dystansach, kucaj. Bierz nogi za pas, jeśli przeciwnik posiada snajperkę lub karabin automatyczny. * Jeśli to możliwe, walcz ze snajperami na małym dystansie. Duży odrzut tego pistoletu jest dokuczliwy, jeśli walka toczy się na dużych odległościach. * Broń jest bardzo skuteczna, więc może być idealnym pistoletem dla graczy używających strzelby lub pistoletów maszynowych. * Desert Eagle to także dobra broń podręczna dla snajperów. Używaj snajperki na duży dystans i wyciągaj wspomniany pistolet, jeśli przeciwnik podejdzie za blisko. * Desert Eagle świetnie sprawdza się zarówno na dystansach długich, jak i krótkich dzięki swojej sile, więc możesz nim strzelać do wrogów daleko położonych od siebie. * To także dobra broń do przestrzeliwania cienkich powierzchni np. drzwi czy niektórych ścian. Dzięki silnemu nabojowi Desert Eagle posiada tą cechę, czego może mu pozazdrościć reszta pistoletów. Jeśli przeciwnik się ukrywa za taką powierzchnią, spróbuj strzelić w ścianę na wyczucie. * Dokładnie przymierz i strzelaj tylko na pewniaka, gdyż masz tylko 7 naboi w magazynku. Przeładuj magazynek w każdej wolnej chwili nawet jeżeli wystrzeliłeś tylko jeden pocisk. * W CS:GO pistolet jest jeszcze silniejszy, ale ceną za to jest większy odrzut, przez co broń ta jest mniej skuteczna przy dość żwawym strzelaniu - tak prowadzony ogień trudno nazwać celnym na dystansie większym niż małym. * Jeżeli walczysz na większych odległościach, rób duże przerwy między kolejnymi strzałami - wtedy celność Desert Eagle'a znacznie rośnie, zwłaszcza w połączeniu z kucaniem. * Jeżeli to możliwe, staraj się też jak najwięcej poruszać w celu uniknięcia obrażeń. Antytaktyka: * Przeciwnik posiadający ten pistolet ma tylko siedem naboi. Gdy jesteś z nim sam na sam skryj się gdzieś i co chwila szybko się wychylaj a następnie chowaj. Oponent prawdopodobnie będzie do ciebie strzelał. Uderz gdy będzie przeładowywał. * Gdy nie masz się gdzie ukryć, staraj się szybko biegać w lewo i prawo starając się również jak najwięcej skakać. Uderz przeciwnika gdy będzie przeładowywał. * Przeciwko Deagle'owi najlepszy jest szybki atak. Podczas ataku z bliska okrążaj przeciwnika. * Jeśli nieprzyjaciel posiadający Deagle'a jest dość daleko, użyj karabinu. * Na małym i średnim dystansie: * P250, Five-seveN i Tec-9 mogą z łatwością się rozprawić z użytkownikami dzięki przyzwoitym obrażeniom i szybkostrzelności. * Pistolety maszynowe i strzelby są świetne do rozprawiania się z takimi adwersarzami, choć użycie strzelby powtarzalnej lub pistoletu maszynowego zadającego niskie obrażenia np. PP-Bizon może być nieco ryzykowne. * Możesz także atakować wroga z dwoma innymi sojuszniczymi graczami, ale można z tym przesadzić. Desert Eagle ma dużą moc, więc może się zdarzyć, że prędzej zginiecie z rąk takiego adwersarza niż dopniecie swego. * Jeżeli masz 50 punktów życia lub mniej, unikaj takich adwersarzy. Tacy przeciwnicy mogą cię łatwo zabić jednym strzałem w brzuch lub w pierś. Jeśli już dojdzie do konfrontacji, staraj się jak najwięcej poruszać, spróbuj go zdjąć z dużej odległości lub użyj automatycznej broni. Jeśli przeciwnik wyczerpie swój magazynek, wykorzystaj tą okazję by go zabić. ==================================================================================== Rewolwer R8 Cena: $600 Pojemność magazynka: 8/8 Tryb strzelania: Półautomatyczny Fanning Czas przeładowania: 2.3 sekundy Obrażenia : Opis: Rewolwer R8 (ang. R8 Revolver) – amerykański rewolwer debiutujący w Counter-Strike: Global Offensive i jednocześnie pierwszy rewolwer w serii gier Counter-Strike. R8 to pistolet wprowadzony do gry podczas zimowej aktualizacji z 8 grudnia 2015 roku. Tak jak w wypadku M4A1-S, USP-S i CZ75-Auto gracz ma możliwość wyboru, czy chce posiadać R8 w ekwipunku czy nie – rewolwer podmienia Desert Eagle'a. R8 posiada dwa tryby strzału: podstawowy to strzał z samonapinaniem kurka – powolny (zwłoka między pociągnięciem za spust a strzałem wynosi ok. 0,4 sekundy), ale idealnie celny nawet w biegu, zaś dodatkowy to strzał z ręcznym napięciem kurka z użyciem drugiej ręki (z ang. fanning), który zwiększa szybkostrzelność i likwiduje opóźnienie przy strzale, ale obniża celność do poziomu obrzyna. W porównaniu do Desert Eagle'a rewolwer jest znacznie cięższy, celniejszy, posiada większy magazynek mieszczący 8 pocisków, ale jest od niego droższy, a ponadto ma znacznie niższą szybkostrzelność przy korzystaniu z podstawowego trybu strzału – z użyciem dodatkowego celność jest podobna, a szybkostrzelność wciąż niższa. Zalety: * Moc obalająca * Laserowa wręcz dokładność podstawowego trybu strzału * Świetny w rundach eko * Tani, proporcjonalnie do osiągów… Wady: * …jednak wciąż najdroższy spośród pistoletów… * …i zbyt drogi, żeby móc go kupić w rundzie pistoletowej w trybie turniejowym * Ogromna strata prędkości, proporcjonalnie do rozmiarów broni * Tylko jeden pełny magazynek (8 naboi) w zapasie Taktyki i porady i antytaktyki: * W zasadzie z R8 strzela się tak samo jak z Deagle'a – jeśli pierwszym strzałem nie trafisz przeciwnika w głowę, to jest całkiem spora szansa, że już nie uda Ci się naprawić tego błędu, z tym że nie dlatego, że drugi strzał poleci kilka metrów od celu, a dlatego, że nie zdążysz ani uciec, ani strzelić drugi raz. Za kulisami: * R8 Revolver to prawdopodobnie broń, która wywołała dotąd największą burzę wśród społeczności zgromadzonej wokół CS:GO. Stało się to za sprawą bardzo złego (a właściwie braku w ogóle) balansu broni w stosunku do Desert Eagle'a, pozostałych pistoletów, a nawet AWP – pierwotnie R8 tak naprawdę posiadało statystki identyczne z tą snajperką, posiadając jedynie niższe (według statystyk w menu kupna): odrzut (21/26 wobec 1/26) i zasięg skuteczny (86 wobec 96 metrów), a nadrabiało jeszcze lepszą celnością, dumpingową wręcz ceną i wyższą nagrodą za zabójstwo, co sprawiało, że koszt zakupu broni zwracał się bardzo szybko. W efekcie 8 grudnia praktycznie każdy gracz, niezależnie od trybu rozgrywki, korzystał wyłącznie z R8. Ponadto, broń była niedopracowana – wykorzystując dodatkowy tryb strzału, można było strzelać zarówno podczas tzw. freeze time jak i podczas rozbrajania bomby, a także, przytrzymując oba klawisze myszy, broń zatrzymywała się w pozycji odbezpieczonego kurka, co pozwalało na natychmiastowe oddanie perfekcyjnie celnego strzału. To wszystko w połączeniu z przypadkowo wprowadzonym błędem z granatem dymnym (zminimalizowanie gry za pomocą kombinacji Alt+Tab i powrót do niej sprawiało, że z ekranu znikał dym) całkowicie zdestabilizowało rozgrywkę w CS:GO. Taki stan nie potrwał jednak długo i już następnego dnia Valve wydało łatkę naprawiającą te błędy, a kolejne sześć dni później, tj. 15 grudnia, dodatkowo wydało poprawkę, która m.in. uczyniła dźwięk napinania kurka w R8 słyszalnym również dla graczy znajdujących się w okolicy jego posiadacza. ==================================================================================== Źródła: * https://batcave.pro/index.php?/topic/1161-opis-broni-w-csgo/ * http://borealis.net.pl/wiki/Glock-18 * obrazki broni z google.pl
  7. +10 ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #1 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #3 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #4 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #5 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #6 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #7 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only Mirage #8 ★ ★ Zagłosuj na serwer Mirage/Cache ★ ★ Zagłosuj na serwer Mirage & 4FUN ★ ★ Zagłosuj na serwer Arena 1vs1 128 TR ★ ★ Zagłosuj na serwer Arena 1vs1 102 TR ★ ★ Zagłosuj na serwer Only AWP ★ ★ Zagłosuj na serwer Only AWP #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Only AWP #3 ★ ★ Zagłosuj na serwer DM Only Pistol ★ ★ Zagłosuj na serwer BaseBuilder ★ ★ Zagłosuj na serwer Only DD2 ★ ★ Zagłosuj na serwer 3 MAPS ★ ★ Zagłosuj na serwer 4 MAPS ★ ★ Zagłosuj na serwer 5 MAPS ★ ★ Zagłosuj na serwer 5vs5 ★ ★ Zagłosuj na serwer 5vs5 #2 ★ ★ Zagłosuj na serwer Retakes Only Pistol ★
  8. ★ Zagłosowane na serwer Only Mirage #1 ★ ★ Zagłosowane na serwer Only Mirage #2 ★ ★ Zagłosowane na serwer Only Mirage #3 ★ ★ Zagłosowane na serwer Only Mirage #4 ★ ★ Zagłosowane na serwer Only Mirage #5 ★ ★ Zagłosowane na serwer Only Mirage #6 ★ ★ Zagłosowane na serwer Only Mirage #7 ★ ★ Zagłosowane na serwer Only Mirage #8 ★
  9. Tak mógłby wyglądać Counter-Strike: Global Offensive na silniku Unreal Engine 5. Moder przeniósł Inferno i Dust 2 na popularny silnik. Moder o pseudonimie Cloacked odtworzył dwie mapy z gry Counter-Strike: Global Offensive na silniku Unreal Engine 5. Co ciekawe, w przeciwieństwie do większości tego typu przeróbek, można swobodnie pobierać i testować ten projekt. Oczywiście po pobraniu pliku możemy jedynie eksplorować zrekonstruowane mapy. Nie dane nam jest strzelać, rzucać granatów ani podkładać ładunków wybuchowych – i prawdopodobnie tak już zostanie. Do wyboru mamy przeniesione na silnik UE5 Inferno i Dust 2 – czyli jedne z popularniejszych map w CS:GO. Twórca napisał jednak, że z czasem doda nowe mapy i funkcje, a być może zaimplementuje także tryb wieloosobowy. Jak miałoby to wyglądać, na razie nie wiadomo, ale historia podobnych projektów nakazuje nam zachować umiarkowany optymizm. Mimo że nie przeniesiono mechaniki gry, to i tak projekt robi wrażenie. Mapy prezentują się całkiem dobrze i na pewno rozbudzają wyobraźnię niejednego fana Counter-Strike’a. Dzięki użytkownikowi YouTube’a o nicku AREZ możemy zobaczyć, jak wygląda efekt końcowy na karcie GeForce RTX 3090. Należy liczyć się z tym, że materiał wideo nie będzie w pełni odzwierciedlał aspektów wizualnych projektu. Część fanów CS: GO nie była jednak zadowolona z efektów pracy. W komentarzach użytkowników na stronie DSOGaming, a także w opiniach pod filmem na YouTube znajdziemy wiele głosów, że „obraz jest zbyt jasny” i psuje wysiłek włożony w projekt. Część fanów CS: GO nie była jednak zadowolona z efektów pracy. W komentarzach użytkowników na stronie DSOGaming, a także w opiniach pod filmem na YouTube znajdziemy wiele głosów, że „obraz jest zbyt jasny” i psuje wysiłek włożony w projekt. Jeżeli ktoś sam chciałby przekonać się, jak mógłby wyglądać Counter-Strike: Global Offensive na silniku Unreal Engine, to może bez problemu pobrać pliki. Projekt „waży” niecałe 7 GB. Unreal Engine to jeden z najpopularniejszych i jednocześnie najbardziej zaawansowanych silników gier. Stosowany jest zarówno przez mniejsze studia, jak i w produkcjach wysokobudżetowych (np. Fortnite czy PES 2022). Najnowszy Unreal Engine 5 wprowadza ogromne zmiany, między innymi w kwestii renderowania grafiki i globalnego oświetlenia. Podobnych projektów jest wiele. Sam Counter-Strike wielokrotnie doczekał się bliźniaczych „przeróbek”. W 2019 roku szerokim echem odbiła się rekonstrukcja mapy Dust 2 na Unreal Engine 4. Nie tylko CS:GO jest na celowniku moderów testujących możliwości silnika UE. Niedawno pisaliśmy o zrekonstruowanej zachodniej wieży strażniczej ze Skyrima – efekt pracy zachwyca. Fanów Obliviona na pewno zaciekawi inny projekt, który przeniósł Cesarskie Miasto na Unreal Engine 5. Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/counter-strike-na-unreal-engine-5-inferno-i-dust-2-odtworzone-prz/zd201e5
  10. Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 1 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 2 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 3 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 4 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 5 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 6 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 7 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 8
  11. Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 1 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 2 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 3 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 4 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 5 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 6 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 7 Twój głos na serwer został prawidłowo oddany! +10 Mirage 8
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.