Jump to content
Sponsor

Olli Beste 87

Sponsor
  • Content Count

    153
  • Donations

    157.64 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 1h 25m 15s

Sponsor

The user has paid over PLN 150 in subsidies

2 Followers

About Olli Beste 87

  • Rank
    Fuel for The Hatred !!!
  • Birthday 11/04/1987

Information about me

  • Name
    Oliwer
  • Sex
    Mężczyzna / Male

My devices

  • Smartphone
    Dwa razy ,lancuchem o rynne Y-Cover

Contact

Recent Profile Visitors

1,383 profile views
  1. Zagłosuj na serwer Only DD2 + 1 all Zagłosuj na serwer Only DD2 #2 Zagłosuj na serwer FFA Zagłosuj na serwer [GO:MOD] 3 Maps Zagłosuj na serwer BF2 Zagłosuj na serwer Cod 201 Zagłosuj na serwer Cod 401 Zagłosuj na serwer PokeMod Zagłosuj na serwer Zombie Escape Zagłosuj na serwer JailBreak
  2. 25 : 20 - koncowka przed zmiana mapy 5 hs z M4 na 6 zabic , recoila nie widac Po zmianie mapy : 02:11 -celownik ci skacze ,trzesie cie jak na cwiczeniach w Airbus 02:52- wbiegasz na long head z deagla 03:15 -ponownie elektrowstrzasow dostaje twoj celownik i zarazem twoj model 4:00 - hs z Ak 47 ,nawet na demku nie widzialem ,ze tam byl model , ulamek sekundy ,rowniez rozrzutu nie widac Plus do tego lagowalo ciebie przy pingu 10 ,12 . Przez cala mape inni gracze twierdzili ,ze jestes na odpale i ja rowniez bralem udzial w tych rozmowach i napewno slyszales i czytales ze bede na ciebie krecil demko , ani razu sie nie udzieliles i nic na swoja obrone nie miales . Okolo 3 map gralismy na DD2#2 i nie bylo info od jednej osoby tylko ,ze grasz na dopalaczu ,potwierdzalo to kilkoro graczy . Moje demko jest krotkie ,lecz widac poszczegolne akcje . Jesli jestes czysty to widocznie ja nieslusznie podjelem decyzje o banie permamentnym . Pierwszy raz cie widze na serwerze na ktorym jestem codziennie i w roznych godzinach , a co zmiana mapy ty jestes numer 1 i przewaznie HS konczysz zawodnikow . Team UB prosilbym o sprawdzenie czy gracz jest czysty.
  3. Ja na Intel Hd Graphics w 1.6 na steam i na DD2 #2 czasami do 250 fps podbija ,oczywiscie nie sa to stale fpsy , bo czasami przy nadmiarze modeli w tym samym miejscu i flashbangow spada do nawet 15 fps , ale zazwyczaj j to od 60 do 120 fps na serwerze ,bo w menu samym to i pod 600 fps mi podbija ,ale to herezja ,moze gdzies na DeathRun to sie nadaje lub Cod ,BF przy takich predkosciach . Napewno caly pecet musisz odciazyc ze zbednych plikow , defragmentacja pomaga ,unistall aplikacji ktore obciazaja procesor i ram , a nie sa praktycznie usuwane . Pecet przestawiony na wydajnosc , VSync wylaczony , wszystko co zakloca spokojny transfer musi byc ,, off"pecet tylko pod csa 1.6 . Wszystko jest w necie ,lacznie z legalnymi komendami ,ktore mozna uzywac . Na steam comunity najlepiej znajdziesz opisy, bo w googlach rozni szarlatani podawali configi na odrzutowca w C.S i lepiej nie brudzic consoli
  4. Moze sprobuj wogole zmienic ustawienia graficzne na jakies najnizsze i wtedy zobacz czy udalo sie sfiksowac , ja z pol roku temu mialem ta Mafie ,ale na niskich ustawieniach mi chodzila czyli 1024 / 768 lub 1280 /768 rozdzielczosc z zachowaniem skalowania wyswietlacza i nie bylo problemow z tym momentem ,ale tez i mialem wersje nie ze steam . Napewno jakis crack jest do tego. Wylacz V Sync, ustaw na komputerze po prostu w panelu sterowania poziom energii , przestaw na wydajnosc , tak samo mozesz sprobowac w karcie pozmieniac. To stara dosyc gra i nie jest zooptymalizowana pod nowe Windowsy . Na Xp by poszla raz dwa . Ja sobie nawet przypomnialem bo odpalalem ja na wersji 7 ,a na 10 juz nie chodzila musialem troche nacudowac w pc. V sync mozesz wylaczyc przed tym momentem ,gdy zaczyna cie gonic Policja ,a gdy slow motion zniknie ,wlaczyc znowu . Musisz pokombinowac . Spojnosc plikow sprawdz w Steam . Mozesz rowniez sterowniki zaktualizowac .PhysX w wersji 9.10.0514 do karty graficznej posiadasz ? A i sprawdzic mozeszz wylaczonym anti aliasingiem .Gry ze Steam sa oryginalne , tylko w piratach byl lewy patch do tej gry . Ja mialem pirata ,ale z dobrym widocznie patchem. Sprobuj jeszcze zmienic z 60 hz na 59 hz . Jak mi jakis pomysl wpadnie to ci dam znac
  5. Ogolnie gra dobra w kampanii ,chociaz tylko na kilka godzin ,ale w multi jest zajebiaszcza , bardzo taktyczna ( 90 % kamperzy ,klepiacy levele ) . Ps5 dopiero za rok i zanim sie rozkreci to troche czasu minie .
  6. Ja czasami pykam w Cod Remastered lub Infinity War , a tak to w nowego
  7. Sie nagral w Watch Dogs i teraz hackuje ,) XD Jednak nie ma to jak magiczne awp xd
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.