Jump to content
  • Home
  • Premium

    Dawidzioool

    Premium
    • Content Count

      148
    • Entries from Chatbox

      1,938
    • Donations

      0.00 PLN 
    • Last visited

    • Time Online

      1d 3h 20m 35s

    Premium

    He handed over PLN 30 for the website!

    About Dawidzioool

    • Rank
      Silver III
    • Birthday 11/14/1995
    • Joined

    Information about me

    • Location
      Bydgoszcz

    Contact

    • GG
      51125543

    Recent Profile Visitors

    1,839 profile views
    1. Siema jak tam u was z forma u mnie leci masaaa :p Dieta jest odzywki sa :p a za kilka tygodni wchodze na bombe
    2. Lece dalej z masą Dobijam do 115-120kg i lece z rzeźbą Muszę teraz dużo przytyć i nabrać jeszcze więcej siły bo po nowym roku chce wlecieć na Bramkę do jakiegoś Klubu :p Niech moc będzie z Tobą byś doszedł do swojego celu!!
    3. Pajacyki to tez nawet dobre cardio bo pracuje cale cialo Nastepnym razem spróbuj zrobic krokodylki :p bardzo dobra cardio Mowisz ze trenujesz pod sztuki walki to proponuje idz potrenowac chociaz na poczatek raz w tygodniu z trenerem bys na samym worku nie miał zlych ruchów :p
    4. Moze z tym Bcca zle napisalen bo zaczynam je pic pod koniec treningu przed cardio :p
    5. Masa Ciala okolo 102kg lapka z 43cm ? Cel dobicie tak do 110-115kg masy ciala Trening Poniedziałek klata z 5 cwiczenia od 4 do 7seri od 12-24powtorzen Triceps 4 cwiczenia po 4serie i tez od 12-24powtorzen Wtorek Robie same barki z 8cwiczen od 5-9seri i powtorzen od 12-24 Środa Plecy 5cwiczen 4serie i powtorzen znow od 12 do 24 Biceps 4 cwiczenia po 4 serie od 12 do 24 powtorzen Czwartek Nogi 4 cwiczenia po 4serie. Tu czesto nie licze powtorzen robie ich do bólu Piątek Biceps Triceps w super seriach 4 serie po 10-12powtorzen Co 2tygodnie zmieniam kolejnosc ćwiczeń robie je w inne dni z innymi partiami :) Oprocz tego robie codziennie rano oraz wieczorem 4serie po 40-50 pompek Brzuch troche olalem ale teraz znow go robie Cardio po kazdym treningu skakanka albo krodylki albo boksowanie z cieniem. Uderzanie w worek, bieganie Suplementacja to zaczynam lykac sterydy tak jak Kreatyna cm 2razy dziennie rano i po treningu po 2 miarki Mieszanke kreatyn przed treningiem Bialko rano oraz po treningu Bcaa po treningu Aswanhgarie rano i wieczorem Oraz zestaw witamin Jesli chcecie wiedziec co jak dokladnie lykan to prosze pisac ? Dieta Jem bardzo duzo ograniczam slodkie specialnej diety nie mam ale sobie nieraz cos policze albo zwaze. Jem tak okolo 4- 45tysiecy kalori :)
    6. Jakimi ciazarami robisz rozne partie? Ze np klate konczysz 2powtorzeniami A cardio nie lepiej bedzie Ci robic rano na czczo? I tak conajmiej z 20min i po treningu sam worek? :p
    7. Dawidzioool

      hello

      SIemaneczko :D
    8. Dodawać snapa dawidzioooll

    9. Siemka macie moją masowke:D Zdj robione gdzieś w grudniu około 99kg teraz już jest 103:D Łapa 29cm Jest siła jeszcze z 2 miesiące i zaczynam redukcję!
    10. Mozesz pic spokojnie Jakoś pje je codziennie nieraz nawet po 3-4 puszki a najczesciej pije jednego połaczonego z przetreningówka i jeszcze jakos zyje nie jestem jakis wykonczony Wiadmomo ze jest to nie zdrowe ale w naszym swiecie juz wszystko takie jest Tylko u mnie jest taki plus ze nie pijam kawy
    11. Bialko i tak inne to nie cykl Moje witaminki czekaja narazie rosne bez tego Kajdanki najlepsze hahaha
    12. Zdj zrobione z zaskoczenia xD Tak dla zabawy Masa powoli idzie W bicku z 30cm juz jest lece z tematem xD
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site you agree to Privacy Policy.