Jump to content

FIFLOP

Użytkownik
  • Content Count

    9
  • Entries from Chatbox

    0
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 2h 54s

1 Follower

About FIFLOP

  • Rank
    None

Contact

Recent Profile Visitors

256 profile views
  1. 3:26 niesamowity flick shot 4:45 zabójstwo gracza z noscope z obrotem po wcześniejszym ns 5:32 następny celny flick (lecz przeciwnik zginął ułamek sekundy przed strzałem) 5:40 następny flick 7:46 najechanie celownikiem na mającego za chwilę wychylić gracza, po czym niesamowite zwrócenie celownika na innego gracza 8:10 i znowu flick 8:37 znowu flick (strzał padł jeszcze w czasie ruchu celownika, lecz był trafiony) http://531.gotv.pro/srv53857/auto-20191111-1738-awp_hot_summer_go.dem.zip
  2. 2:09 przesunięcie na gracza celownika zza ściany 2:13-2:18 cierpliwe wyczekiwanie gracza ukrytego tuż za rogiem 2:24 wychylenie na wychodzącego 3:23 dziwny, nienaturalny ruch celownika 4:24 idealne wychylenie na gracza 4:32 dziwny ruch celownika 6:43 wycelowanie w miejsce, w które po chwili wbiegł przeciwnik 7:47 zwrócenie się i oddanie strzału w dopiero co wychylającego przecienika 9:10 oddanie strzału nad przeciwnikiem (przeciwnik grał na schodkach, od Blantoman dzielił go róg budynku i ścianka), który na moment przed strzałem kucnął 10:52 skan na głowę gracza 11:29 wyjście na gracza od razu wybiegające z respa zamiast sprawdzenie lewej strony 13:14 przesunięcie celownika na wybiegająca niżej osobę oraz niezwykle szybkie oddanie strzału 13:31 nadnaturalne szybkie oddanie strzału w pickujacą osobę 15:04 szybki strzał w wybiegającego gracza 15:30 kolejny dziwny przeskok celownika 15:34 pick na gracza znajdującego się na budynku Link do dema: http://531.gotv.pro/srv53857/auto-20191024-1812-awp_comeback_fix.dem.zip
  3. Nie jestem wesołym Romkiem, ale grywam na arenie i serwerze AWP. Do założenia konta namówili mnie moi znajomi (ciekawe czy się do mnie przyznają).
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.