Jump to content

[P]ieczywko13

Użytkownik
  • Content Count

    46
  • Entries from Chatbox

    2
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    7h 28m 58s

About [P]ieczywko13

  • Rank
    Silver I

Information about me

  • Location
    Daleko
  • Sex
    Mężczyzna / Male

Contact

  • GG
    46622362

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Siemka, mam pytanie z racji ze komp mi sie rozwalił i jest w naprawie a kupilem na start lvl monety vipa i range gdzie grałem tylko 2 dni od startu i nawet nie zdążyłem się nacieszyc, i moje pytanie jest takie czy jest możliwość dania mi tych uslug po kolejnym starcie? Wiem wiem moglem nie kupować, ale komp nie podjął współpracy i tak wyszło :/
  2. Tez tak mialem, Wpisz w konsoli FPS_max 999. Mi osobiście pomogło ale minimalne ścinki jeszcze mam
  3. Nick z CS: [P]ieczywek Admin banujący:El!te | zdziebel Serwer : COD 401 Data zdarzenia: 12.11 Opis sytuacji: Wbiłem sobie pograc i nie grałem nawet 2 rund i dostałem bana za TXT na 5h (chyba max to 3h :v) . Na tej mapie nie wbijałem na txt. Pozdro 600 Link do bana z amxbansa(http://d0naciak.pl/amxbans/ban_list.php): http://d0naciak.pl/amxbans/ban_list.php?bid=37139 Wycinek bana z konsoli: Nie ma , ponieważ moge wejść normalnie na serwer i nie wiem co jest grane xdd . Ps. Zeby nie było że wbiłem na AB bo chciałem wyciek z konsolki ,a le normalnie wbiłem na serwa.
  4. Siemka , moim problemem jest to ,że znikł mi skin z aka'47 . Tak po prostu sie rozpłynął , 1k monet poszło się yebać :< . Mam nadzieje że go odzyskam
  5. Chciałbym zgłosić błąd serwa , gdy wywoła się wojne na poczatku mapy to crashuje serwer
  6. Wszedłem gdzie odrazu schodzilem
  7. Afere robisz, raz czy dwa wszedłem przypadkiem gdzie odrazu schodzilem i juz skarga xds
  8. O mój boże :o. Dobra dzięki wielkie. Mozna zamknąć
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.