Jump to content
  • Home
  • Mutant

    Użytkownik
    • Content Count

      22
    • Entries from Chatbox

      3
    • Donations

      0.00 PLN 
    • Last visited

    • Time Online

      3h 11m 24s

    About Mutant

    • Rank
      Silver I
    • Birthday 09/07/1996
    • Joined

    Information about me

    • Location
      Lubelskie
    • Sex
      Mężczyzna / Male

    Contact

    • Snapchat
      kamixkadze

    Recent Profile Visitors

    The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

    1. Chodzi CI o to, że napisałem pułkowniki zamiast platynowe? Your brain can't imagine this mistake? Chyba jest jasne o co chodzi, dostrzegasz błąd, wiesz o co chodzi, a dalej piszesz bez sensu o tym samym... Specjalnie dla Ciebie poprawiłbym, żebyś się nie męczył, ale nie da się już edytować . Nie odróżniasz ironii od pisania bzdur, próbujesz coś zakryć ironią, ale nie wychodzi, sorki.
    2. To nie był argument, tylko przykład jak pułkowniki wpływają na grę z TMP w dodatku na tej klasie. Wchodzisz sobie w połowie mapy, grasz normalnie z innymi na skill... Dropią ci platynowe i nagle można zabić cię tylko jak ci się amunicja skończy. Na daleki zasięg może i tak, ale taka właśnie ma być, została tak zaprojektowana, żeby być bardzo dobrą na blisko, a słabą na daleki zasięg, a platynowe psują ten balans bo z TMP robi się M4 na sterydach. To nie jest głupie, jak ktoś gra M4 to się przyzwyczaja do rozrzutu, jednak jest on obecny jak najbardziej, jest to broń ciężka więc zadaje duży DMG, a TMP należy do PM'ów, szybkich i skutecznych na bliski zasięg. Gra z TMP właśnie polega na raszowaniu, na tym polega ta klasa, nawet jej umiejętność na to wskazuje, więc nie wiem po co na siłę boostować coś, czego ta klasa mieć nie powinna. Zarzucasz mi, że nie grałem TMP i nie wiem jaka jest "Trudna" (LOL), a sam "grałeś kiedyś na swacie" M'ką... może już nie pamiętasz jak nią się gra Gdzie? Platynowe to platynowe, które są obecnie... Pułkowniki to te, które ponoć zostały zablokowane (według Ajkkkk'a)
    3. To jest właśnie balans broni, strzela szybko i dużo na blisko do tego ma mały rozrzut, dlatego ma zadawać mało DMG na dystans. M4 dla przykładu ma bardzo duży rozrzut w porównaniu do tej broni, do tego wolniej strzela, dlatego ma większy DMG. Platynowe naboje robią z wiertarki M4 z małym rozrzutem i szybkostrzelnością, dlatego są zbyt OP perkiem na tą klasę, do tego jeszcze kradnie amunicję z broni. Nie sugeruję się tym, że Ajkkkkma taki lvl, bo on bez tego perka robi wszystkich jak chce, po prostu ta klasa jest dobra sama w sobie, a pułkowniki robią z niej klasę nie do pokonania... Perk ma pomagać lekko w grze, a nie grać praktycznie za Ciebie, bo jedyne co musisz robić, to wycelować w dowolny punkt przeciwnika na byle jaką odległość. Zaborcę z pułkami da się zabić jedynie, jak mu się amunicja skończy, inaczej giniesz w sekundę bo wpada w Ciebie kilka strzałów na raz. Dynamit to umiejętność klasy, trzeba się postarać, żeby zabić nią kogoś, a zwiadowcą z pułkami nie trzeba się nawet starać. A co teraz czuje osoba, gdy zwiadowca z platynkami zabija go w sekundę i nie zdąży nawet z broni wystrzelić? Bije po 20-25 bo tak ma być, tak zrobiona jest ta broń, rekompensuje to szybkość oddawania strzałów. Boostuje każdą klasę, ale każda inna ma dużo większy rozrzut z broni i nie strzela tak szybko. Na innych klasach trzeba się starać, a na zaborcy z platynkami strzelasz gdzie popadnie bo masz mały rozrzut, szybkostrzelność i do tego kradniesz amunicję przeciwnikowi. To jest gruba przesada, przydałoby się przynajmniej zmniejszyć DMG z platynek na tej klasie... Dalej nie rozumiem, dlaczego podobny perk, tylko trochę gorszy został zabrany z tej klasy, a sporo lepszy został... jaki był sens usuwania tamtego, skoro został ten?
    4. Po co robić takie bezsensowne wpisy do regulaminu, skoro można dodać do menu prowadzącego możliwość wyłączenia radia, albo dodać plugin, który pokazuje ikonkę nad więźniem używającym radia. Dla mnie to jest zwykły FK, że zabija się niewinnego więźnia, bo ktoś obok włączył radio i na niego akurat wypadło choć nic złego nie zrobił.
    5. Czytaj ze zrozumieniem, a nie co drugie słowo. Nie napisałem, że wiertarka ma strzelać po 9, tylko że na odległość większą po tyle mniej więcej bije... a z platynowymi bije po 59, dlatego perk ten jest zbyt mocny do tej klasy... Gorszy perk podobnego typu został zablokowany, a lepszy został? To jest kompletnie bez sensu... w takim razie po co było ten poprzedni blokować? Szturmowiec ma broń, do której trzeba umiejętności, nie trafisz sobie tak jak na zaborcy po nogach za 50 hp kilkanaście razy na sekundę, utrudnieniem szturmowca jest głównie rozrzut do opanowania. O balans klas trzeba się postarać, na podstawie gier ustala się takie parametry, w rewolwerowcu również trzeba się postarać, żeby mieć dobre staty, a na zaborcy masz platynki to tak jakbyś miał aimhacka, strzelasz gdzie popadnie i zabijasz. Rozumiem frustrację ze strony graczy tejże klasy, ale trzeba myśleć obiektywnie.
    6. Na innych mapach wiertarka z platynkami również jest zbyt OP. Z połowy mapy bije się po 50hp, gdzie wiertarka chyba po 9 powinna bić około, do tego szybko strzela i kradnie amunicje przeciwnika.
    7. Dodajmy do tego, że w cale nie był od początku mapy, a zabić go można było tylko jak mu się amunicja czasami skończyła. Wiertarka szybko strzela, z pół sekundy wystarczy z tym perkiem, żeby zbić 150hp, gdzie innymi klasami trzeba się postarać. Sorry, ale w każdej grze balans postaci jest ważny, zaborca z platynkami jest stanowczo za łatwy i skoro usunięto gorszy perk z tej klasy, to jaki sens ma zostawienie tego lepszego? PS: A padł chyba tyle razy, bo platynki od razu nie wydropiły ?
    8. Zgadzam się, sam zacząłem grać elektrykiem tylko dlatego, że na wsparciu był galil zamiast mp5. Ludzie wybierają tą klasę tylko dlatego, że na innych serwerach nią grali, a jak pograją galilem to rzucają od razu bo to dziadostwo za przeproszeniem i przechodzą na elektryka z mp5.
    9. Nie bez powodu ma zablokowane naboje pułkownika... Platynowe są chyba nawet lepsze, więc nie wiem dlaczego nie są zablokowane jeszcze.
    10. Witam. Mam propozycję odnośnie perku "Platynowe naboje", a mianowicie zablokowanie go na klasach z tzw. "wiertarkami", gdy klasa dostaje ów perk, ma łatwiej niż z aimbotem. Nawet nie trzeba się starać, żeby kogoś zabić, po prostu się klika na przeciwnika i wystarczy po nogach strzelać. Dzisiejsza sytuacja na mapie Fy_Pool_Day poniżej na obrazku, gdzie Ajkkkk dostał platynki i robił staty, które nawet z aimbotem są trudne do zrobienia Już nie wspomnę o tym, że nawet ciężko się bronić, bo na swojej klasie ma jeszcze szansę na kradzież amunicji. :
    11. Oskarżenia bezpodstawne. Pod tylną ścianą to pod tylną ścianą, jak stoisz krok przed ścianą to nie jesteś już pod nią, tylko pod sufitem. Jeśli chodzi o bana, jest jak najbardziej słuszny... to, że piszesz do adminów, nie znaczy że kultura Cię nie obowiązuje. Jestem za dodaniem do regulaminu wzmianki o komendzie "pod tylną ścianą", niech po prostu obowiązuje maksymalnie pod nią.
    12. 1. Jestem za 2. Nie mam zdania 3. Zaborca z 1/6 szansa na kradzież to stanowczo za dużo moim zdaniem, szczególnie że ma szybkostrzelną broń 4. Jestem za 5. Jestem za, ale "cichobiegi" za 50
    13. Nie ma co się zastanawiać, Galaxy S8 miażdży każdego innego w tej cenie, oczywiście OnePlus6 czy iP7 będzie od niego szybszy, ale dosłownie odrobinkę, bo nakładka w S8 raz na jakiś czas lubi zgubić klatkę animacji bądź dwie, lecz nie wpływa to na czas ładowania aplikacji, który nie raz jest szybszy niż w ip7 czy OnePlus6. Natomiast pod każdym innym względem S8 wygrywa z konkurencją w tej cenie. Jeśli chcesz większy wyświetlacz, to polecam wersję z plusem - S8+. Sam posiadam Galaxy S8 i jestem BARDZO zadowolony.
    14. Twój nick: Mutant. Nick gracza/admina: L3G3ND4 Opis sytuacji: Dostałem bana na 30 minut za leczenie się na zabawie... Lecz w regulaminie nie ma o tym mowy, jedynie ogólny regulamin, punkt 13: "Na zabawach obowiązują zasady przedstawione w lewym górnym rogu.", z tym, że w zasadach zabawy również nie ma nic na temat leczenia się. To było na zabawie RPG. IP/SID: 185.172.209.97 Data i czas zdarzenia: 17.08.2018r około północy Dowody(ss/demko): Chyba zbędne. L3G3ND4, no offense
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site you agree to Privacy Policy.