Jump to content
  • Home
  • Homik

    Zablokowany
    • Content Count

      11
    • Entries from Chatbox

      0
    • Donations

      0.00 PLN 
    • Last visited

    • Time Online

      1h 14m 36s

    About Homik

    • Rank
      Silver I
    • Joined

    Information about me

    • Location
      Bielsko
    • Sex
      Mężczyzna / Male

    Recent Profile Visitors

    91 profile views
    1. http://amxbans1s2k.gameclan.pl/amxbans_new/ban_list.php?bid=1288 Tu masz jego bana ma jeszcze jednego widzialem
    2. Nick z CS: Homik Admin banujący: Fafka Serwer: drugi de dust 2 Data zdarzenia: teraz Opis sytuacji: chodze se po mapie i troszke popisałem na czacie a fafka miał zły humor i zbanował mnie na 30 minut.. Fafka ja cie przepraszałem tyle razy a ty nic.. powiedziales przez mikro zebym sie jebnął w czajnik i po 10 min ban.. Stary ja myślałem że jesteś spoko przepraszałem cie nawet a ty mi sie w czajnik każesz jebnąć. Oczywiście wybaczam każdemu dlatego prosze administracji o nie wyciąganie konsekwencji dla Fafki dlatego że to pierwszy ban od niego.. każdemu moze zdarzyc sie gorsza chwila spoko jak ktoś może niech mi da ub Link do bana z amxbansa(http://amxbans1s2k.gameclan.pl/amxbans/ban_list.php): http://amxbans1s2k.gameclan.pl/amxbans_new/ban_list.php?bid=7885 Fafka jestes swietnym graczem ale ogarnij sie czasem bo naprawde nie mam sily czlowiek ma wakacje chce sie rozluznic na serwerze a tu ban na 30 minut.. co ja mam robic teraz niby ?
    3. Homik

      Podanie

      Powiem ci ziomuś no jestem na tak ale na okres próbny bo mało cie widziałem ostatnio na serwerze jedynie przed chwilą jak żeś mi banie przycedził ale serwer już wyłączony nie wiem z jakich przyczyn masz plusa u mnie bo Steam masz Gametracker widze sie zgadza
    4. witam serdecznie ja przyszedłem tu napisać że serwer drugi dust 2 raz działa a raz nie teraz pogralismy z moim ziomeczkiem bajcepsem moze 5 minut i wywalilo caly serwer i klikam polacz i serwer jest wylaczony pisze moze jakies wyjasnienia od administracji bo czlowiek se chce pograc w niedziele odprenzyć sie a tu wchodzisz na b i dup serwer kaput nima.. Czekam na wyjaśnienia
    5. to se bd kampił cały czas w anarchi czy cos i jak admin zwroci mi uwage to mam mu powiedziec ze gram taktycznie?
    6. Nie to nie.. robcie se co chcecie a potem tracic nerwy jak boty kampia w piahu albo gdzies na gali a idź pan w uj wiecej sie juz nie udzielam tutaj na forum nie mam sily na was i tak zawsze wszystko wiecie lepiej
    7. Witam ja chciałem wam zaproponowac ciekawy plugin ktory ogarnal by graczy takich jak np raw albo axxxel i inni.. dzieki temu pluginowi nikt nie bedzie kampil bo odrazu zacznie tak zwane chrapanie przy upływie kamp metra 100 % uwazam iz jest to mega przydatny plugin tak jak macie juz wgrany ten plugin z " Progami zwalniającymi w anarchii " dokladnie chodzi mi o te zielone kreski w anarchi jak jesteś ct'kiem. Mysle ze moja propozycja sie przyda a niżej zapodaje link i gotowca wystarczy pobrać to i wgrac do plikow serwerowych. Skonczy sie kampienie i gra wedlug mnie będzie przyjemniejsza LINK: https://amxx.pl/topic/219-bad-camper/ zycze milego dnia wszystkim adminom i tym co rozpatrza moja propozycje pozytywnie. @EDIT Oczywiście wgrać go na serwer drugi only dedust
    8. ale ja mam inna wersje cs mi pisze counter strike 1.6 by sznajk3r to gdzie szukac hahahha umie juz !!!!!!! dajcie mi ub i zeby mi to ostatni raz bylo !!!!! https://www5.zippyshare.com/v/LD9zT34d/file.html
    9. Dzień dobry ja dostałem skriny u was na serwerze onlyu dedust2 serwer 2 ale przecież miałem obiecane przez czarna i przez Fafke ze nie zrobia mi skrinow bo ja nigdy nie umie wstawiac ogladam na youtube poradniki ale mi to nie pomaga nie mozecie mnie odbanowac po prostu widzicie ze gram normalnie duzo ludzi mnie na serwerze kojarzy przeciez kuzyn by mi pomógł to wstawić bo jestem u niego na wkaacjach ale on wyjechał i nie mam jak a jak przyjedzie to ban na jego ip będzie i będzie sie zaś darł jest jakas inna metoda niz te cholerne skreny? A TY GONSZCZAK za te skreny masz przerąbane u mnie wiedziales ze nie umie Twój nick: Homik Serwer: drugi serwer de dust Link do AMXBans (http://amxbans1s2k.gameclan.pl/amxbans/ban_list.php): chybato: http://amxbans1s2k.gameclan.pl/amxbans_new/ban_list.php?bid=7284 Link do ss'ów: no nie umie
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site you agree to Privacy Policy.