Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

wontekk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    94
  • Wpisy na chatbox

    100
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    1d 11h 6m 59s

1 obserwujący

O wontekk

  • Tytuł
    Srebro II
  • Urodziny 08.07.1996

Informacja

  • Płeć
    Mężczyzna/Man
  • PC
    Windows 8.1 Pro
  • Mobile
    Android 7.1

Kontakt

  • GG
    50186328
  • Steam
    STEAM_0:0:1934034
  • Snapchat
    wontek_k

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Niestety nie ma na to rady, idealnego rozwiązania raz na zawsze. Chyba że administracja się tym zajmie i zwiększy rate itd. wymuszany na serwerze(cokolwiek zrobi z tym). Również mam taki problem(napewno na nas się nie kończy). Nie zawsze jest na tyle upierdliwy, ale jednak. Ja wpadłem na pomysł, aby najzwyczajniej w świecie dorzucić komendę/y rate(itd.) do jakiegoś bindu który używam co rundę. Co rundę też masz wymuszane te ustawienia. Przykładowo u mnie z zakupem podstawowego wyposażenia bind "KP_INS" "vest;vesthelm;primammo;secammo;rate 100000" Dodam tylko, że lepiej nie bawić się komendą cl_updaterate, bo może i poprawią w naszym odbiorze płynność gry(mniejszy ping), ale inni mogą widzieć nasz model jako klatkujący i mało tego ma to też wpływ na ex_interp(przyjmuje dziwne wartości). Jak wiemy ta komenda ma wpływ na położenie naszych hitboxów, nie ma co kombinować (tylko 0.01 jest legal).
  2. wontekk

     Problem Maly lag

    To zostawiłbym na sam koniec. Warto też się zastosować się do rady selfie, ale jeżeli to wina dostawcy internetu to tylko on coś może wskórać. Zmiana dostawcy internetu to też dobra myśl, ale nie każdy ma taką możliwość lub lepszy wybór.
  3. wontekk

     Problem Maly lag

    Skontaktuj się z dostawcą twojego internety. Najwidoczniej gubisz pakiety danych i stąd te "przycięcia". Inną opcją może być twoje podłączenie do internetu. Tutaj problem może być w połączeniu z WiFi, uszkodzonym kablu, konfiguracji etc.
  4. wontekk

    Siemka

    Cześć
  5. wontekk

    Cześć

    Cześć
  6. Plan jest następujący. Będę jak zwykle grał w grę, coś oglądał, czytał, słuchał, ale do zestawu dołączę ballantines'a. O północy puszcze fajerwerka czy jakąś petarde i będę kontynuował wieczór rozrywki.
  7. Winowajcą może być -Karta sieciowa(może jest uszkodzona?) -Router ( Uszkodzony, źle skonfigurowany, zbyt daleko od odbiornika, na drodze sygnału są przeszkody) -Sterowniki(polecam aktualizacje) -Dostawca internetu(dobrze się z nim skontaktować, bo często istnieje opcja zajęcia się sprawą ze strony techników) Ciężko dokładnie powiedzieć co powodem, ale może coś z tego pomoże Ci uporać się z tym problemem. Jakby coś się ruszyło albo miałbyś dodatkowe wskazówki pisz, może ktoś będzie wiedział dokładniej jak pomóc. Pozdrawiam
  8. Zmniejsz jakość smoke'a, pozwoli to uzyskać Ci większą wydajność przechodząc przez niego. Niżej szybka instrukcja jak to zrobić z poziomu opcji kantera. Options>Multiplayer>Advanced>Smoke Gas Grenade sprite quality (ustaw na:) "Worst looking, fastest"
  9. Przepraszam, tłumaczę dość łopatoligicznie z przyzwyczajenia. Nie chciałem Cię urazić. Mi też się to zdarza. "Sęk" w tym, że nie dzierżawisz jedno i to samo IP przez wieczność i może się zdarzyć, że ktoś też ma takie. Sieć jest dość spora, głosuje sporo ludzi, więc są duże szanse, że spotkasz kogoś o tym samym IP. Ewentualnie ktoś od Ciebie w domu zawsze głosuje przed tobą. Pamiętaj, że możesz zawsze zagłosować z kilku urządzeń, ważne aby tylko np. twój telefon korzystał z sieci operatora do głosowania (inne IP).
  10. Serwis CSsetti posiada limit w oddawaniu głosów na serwery. Można oddawać tylko 1 głos dziennie. Z tego co zauważyłem to serwis zapamiętuje IP, bądź jakiś unikalny identyfikator przeglądarki na który nadaje Ci po oddaniu głosu na dany serwer/y blokadę na 24h.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności.