Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

{BrOnSoN}

Admin CS 1.6 [COD 201]
  • Content Count

    41
  • Posts on chatbox

    1
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    6h 47m 28s

3 Followers

About {BrOnSoN}

  • Rank
    Silver I
  • Birthday 02/06/1988

Information

  • Location
    Warszawa/Błonie
  • Sex
    Mężczyzna/Man

Equipment

  • PC
    Windows 7 Professional
  • Mobile
    Windows 10

Contact

  • Steam
    STEAM_0:0:2553036

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. nie chce od reki ale czesto rano szukam jakiegos admina na wasz serwer a jedynie nieraz @Adrian jest dostepnty tylko a tak na rano by sie ktos wam przydal
  2. nick: {BrOnSoN} staż w cs: hmmmmm jakies niecale 20 lat Steam id : STEAM_0:0:2553036 gametracker nie sprawdzam zeby sie nie wystraszyc xD https://www.gametracker.com/player/{BrOnSoN}/147.135.199.78:27015/ Dlaczego ja? : czesto jak nikogo niema na 201 lub poprostu ktos mi pisze na steam zebym wszedl na 401 bo mysla ze tam tez mam adma a ja w takim momencie nic nie moge zrobic:P lat : prawie 32 chcialbym mniej ale to wiecie biologia xD mikro : posiadam lecz malo co używam tylko wrazie konieczności czy posiadam/alem admina : tak przez 6 lat bylem adminem na ..... i teraz po raz kolejny admin na 201 oprucz tego wczesniej byly akcje gdzie adminowalem np na turnieju mistrzostw polski w 98 serio Więc czekam na decyzję [email protected] może się uda a przydalo by się bo zazwyczaj ja rano gram lub w nocy a wtedy lamane sa zasady regulaminu
  3. no i nawet zagraniczni się wycofali hahahahaha LEGIA RZĄDZI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. życzę Wszystkim : Stary rok odchodzi wielkimi krokami, niech wiec wszystkie złe chwile zostaną za Nami. Nowy niech Wam przyniesie dużo zdrowia, wiele radości a przede wszystkim szczęście i miłości!!!!!!!!!!! Szczęśliwego Nowego Roku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {BrOnSoN} Życzy z całego serducha xD
  5. witam moze ktos mnie odbanowac bo sam sobie dsalem bana przypadkiem bo miejsca zmienilo w amx akurat jak typowi chcialem bana dac i sam sobie wpakowalem serwer codmod 201 nick taki jak tutaj {BrOnSoN} Kicked : Zostales ZBANOWANY. Sprawdz swoja Konsole.
  6. Dla mnie skarga bez sensu ja ostatnio ratsa to grałem chyba ze 3 dni temu więc nie wiem gdzie on te ratsy widzi xD Pozdrawiam
  7. Siemano Pazula !!! zamordowałeś już jakiegoś kocura??? hehehehe pozdrowienia z zachodniego rejonu dla ostrołeki
  8. demko latwo powiedziec jak myslalem ze hltv nagrywa a tu potem patrze ze niedzialalo czasowki hah 3 rano mapa cs_assault normalnie przez srodek mostu skanowal potem druga akcja leci typ jest na dachu niemogl go nawet slyszec bo zadaleko to bylo a odrazu tam wycelowal zza rogu poczekal i odrazu bania 3 akcja leci i zza skrzyni odrazu jeszcze w pelni sie nie wychylil a niemogl go widziec bo sie patrzylem jeszcze sie niewychylil 3 strzaly typ pada bym to zrozumial moze jak ja bym mial duzy ping i by mnie klatkowalo ale wszyscy wiedza ze mam najmniejszy ping na serwie i takie cos mnie nie oszuka co do demka naprawcie wkoncu te hltv zeby nagrywalo bo mowie widzialem ze bylo ja go zbanowalem patrze a tu hltv niema
  9. tak od buta nie dostales wchodze w nocy na serwa odrazu widze jak go wyzywaja od wh owcow sprawdzam i rzeczywiscie na mapie cs_assault widze jak celuje zanim zobaczy typa do tego jeszcze strzela wh ewidentne tylko nie zobaczylem ze niema hltv ze akurat nie dziala ale wh mial ewidentnie i mam nadzieje ze niedostanie ub
  10. pograj trochę więcej to pogadamy na razie na Nie sory
  11. Na tak +steam +gt +gra jak opętany +mikro * lubie świrka muchomorka heheeheh choć często mnie wnerwia xD +często i dużo gra +ludzie go lubią +pomocny +ciągle mnie denerwuje a to wielku plus xD
  12. {BrOnSoN} ADMIN COD MOD 201
  13. klasa granadier : zmniejszyc dmg lub cituke zwiekszyc i ustawic ta klase jako premium klasa rewolwerowiec : zrobic to samo i moze cos dodac klasy sa za mocne na wet premki nie daja rady Dodatkowo W zwiazku z nadchodzacymi swietami : przy okazji resetu moze by dalo rade dodac tzw paczki po zabicu ze z fraga leci paczka i w niej exp lub monety tak na jeden reset xD Pozdrawiam Bronek
  14. Nick w grze: {BrOnSoN} Wiek:31 Link do GT:chyba tego wklejac nie musze gram tu od roku prawie xD Steam/Non Steam? (Link do profilu):https://steamcommunity.com/id/szlugajweq231/ Doświadczenie adminowskie: przez 6 lat na csone i tutaj jakies pol roku Znajomość komend AMXX (skala 1-10):tak na 7 mniej wiecej Dlaczego Ty?:bo czesto rano gram i brakuje adminow a juz mam dosc wolania adma na steam zeby wszedl jak kto odpalony lata zreszta mialem tu adma ale przez blachostke stracilem oprucz tego przydalo by sie tez na 401 miec adma bo tam tez nieraz rano gram jak nie ma na 201 nikogo Kontakt: macie steam niektorzy mesenger lub tel to wystarczy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.