Skocz do zawartości

SouL.

Opiekun Serwera
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O SouL.

  • Tytuł
    Private Rank 4
  • Urodziny 24.08.1992

Informacja

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Poznań

Kontakt

  • GG
    50025072
  • Nick
    SouL.

Ostatnie wizyty

723 wyświetleń profilu
  1. @bodek Przyjety zgloś sie do mnie lub @Myszka Miki w celu dodania funckji.
  2. :D jak mikro dojdzie to steama kupie ---> złoże podanie ----->  nie odrzuć mnie ! :D xD
    ozdrawiam :)

     

  3.  Archiwum Wyjaśnienie

    Witam @Ted. co do sprawy rashu sytuacja wyglada tka ,ze CT jak i TT moze byc na respie 1:30 na mapie aztec i na kazdym lub duzej wiekszosci serwerow dochodzi do sytuacji ze druzyna Antyterrorystów rashuje. moge ci udowodnic i juz nie jeden raz to robilem ,ze w tej sytuacji idzie wyjsc z respa i nie trzeba kampić , jak ty to napisaleś : mogłes starac sie wykonac cele mapy ubilbys nawet wiecej ( nie wiem nie bylo mnie przy tej sytuacji i nie wiem ile graczy /czasu bylo do końca ) ale w przypadku ostrzezenia od Admina @Stefek_PL ktore bylo sluszne , i na serwerze jest to nagminnepowinieneś zrobic cos ale nie isc na respa bo otrzymales juz ostrzezeznie od Admina. Co do sedna sprawy Ban zostal nałożony na 1 dzien ( połaczenia respa + obraza admina ) jest on w jakiś stopniu rownież słuszny ale edytuje ci go z 1 dnia na UB( i tak zostalo 8 godzin do końca na ta chwile. ) PS: Pamietaj ,ze resp jest do 1:30 i straj sie chociaz "cos" zrobic w tym celu to na pewno nie zostanie zbanowany , Administracja rowniez zrozumie sytuacje gdzie poprostu bedziesz kampic ale bd to jednorazowe sytuacje. Pozdrawiam Mysle ,ze do zamknięcia.
  4. Eldorado

    Temat został zamknięty! Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
  5. Eldorado

    Witam 1-2 dni temu skasowalem mape Eldorado z wyboru map powodem tego było NAGMINNE skanowanie , HE przez plotek. Gracza nie podobało się tego typu możliwość (czeste skargi na u@) jak wspomnial @Stefek_PL ludzie wychodzili z respa z ok 20 hp itd , trzeba pamiętać ,że są gracze SVIP które posiadają 2 granaty ( jest ich coraz więcej ). Mapa już 1x była kasowana ( jakieś 1-2 miech ) temu ale jakiś gracz napisał post w tej sprawie i mapa przez "jakiegoś" H@ zostala przywrócona i powinien on teraz siedzieć za każdym razem na mapie eldorado na spec i pilnować. Tym sposobem co mapę jest ok. 10-15 banów co za tym idzie spada liczba graczy na serwerze oraz może to zniechęcając nowych graczy. Mapa nie zostanie przywrócona. ZAMYKAM. PS: Ew rozwiazaniem jest mozliwosc wgrania pluginu ktory uzywany jest na malych mapach ( ochrona , nie pamietam jak sie nazywal teraz ten plugin ) gdzie mozna ustawic czas ochrony np. 5 sekund ale druga strona medalu jest taka ,ze moze to byc za dlugo bo na innej mapie ktos zarashuje i nie bd mogl zabic gracza za racji ochrony.
  6.  Odbanowany Ban za He przez plot

    Witam Mimo spamu z mojej strony na @@ jak i na say robiles to dalej , dodatkowo grasz tutaj nie od dzis i wiesz jak jest. Ban Zostaje moze to nauczy cie sluchac tego co pisza Admini na serwerze. /Edit: Ban edytowany z 1 tygodnia na 1 dzień wedlug amxbansa ban juz minał PS: Do zamkniecia.
  7. Pochwal sie statami | CS 1.6

  8.  Rozwiązany Gaza

    Problem został rozwiązany! Temat został zamknięty. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
  9.  Rozwiązany Gaza

    Ban słuszny Zamykam.
  10. Witam UB , nie ten otrzymal Bana co mial Gracz Odbanowany. Pozdrawiam. PS: Do zamknięcia.
  11. tak samo jak @Myszka Miki aktywnosc na forum zerowa , mimo tego jestem na TAK mam tylko nadzieje ,ze to sie zmieni przy ew. Przyjęciu. Czekamy na wypowiedz innych.
  12. Opinie SouL.

    Nick: SouL. Informacje na temat użytkownika: prosze o zamieszczanie opinii na moj temat z dzialu "giełda"
  13. Sprzedam KONTA STEAM Z CS:GO + GRATIS ALLEGRO ON!

    nadal aktualne : Ceny: Przelew,Paypal: 25 zł Kod PSC: 35-40 zł Allegro: 26,39 zł Nowy Link do allegro: http://allegro.pl/counter-strike-global-offensive-csgo-konto-automat-i6803730733.html
  14. [WYCENA]KONTO STEAM

    60-70 zl grami wartosciowymi sa tylko CS 1.6 + GO i nic wiecej.
×

Ważny komunikat

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Regulamin.