Jump to content
×
×
  • Create New...

Open Club  ·  32 members

Nowy domek ♥

About This Club

https://www.youtube.com/watch?v=ilywzLXZbOc
  1. What's new in this club
  2. dokładnie, tylko @kuchy Teraz on ma nade mną wladzę:D hahahahhaha
  3. Żadne wakacje, nasz serwerunio sam by się na rekordowe 5. miejsce nie dopchał No to najlepszy z możliwych. Tylko w policje nie inwestuj, bo to na oxygenach stoi. Od wczoraj jestem jej przełożonym i obiecała mi wierność, także uaktualnij informacje
  4. U mnie dobrze leci. Hajs leci łapa się klei Aktualnie na widelcu mam systemy ERP https://www.idea07.pl/ O dziwo nie ciągnie mnie ani trochę do 1.6 i to już szczęśliwy koniec kariery Robię tam czasem drobne projekty jak ktoś sypnie siankiem, ale najczęściej cebulaki biedują 20 zł za dobre plugsy Laski dalej nie mam, bo wiadomo Aśkę będę brał na masce to po co szukać. No i tak sobie leci, obrałem cel być bogaty i póki co lecę w dobrym kierunku. A wy jak tam po wakacjach?
  5. U nas zajebi.ście. Pisz lepiej co u Ciebie, przy okazji nie zwracając uwagi na niedokształconych osobników z 15 zagrożeniami w podstawówce
  6. Czarna ma racje, macie chłopcy @Puchaty @kuchy
  7. Wszystko spoko, tylko niestety @kuchy dalej tu jest -.-
  8. Jak skończę z serwerem, wezmę się za wykończenie Ciebie, @Mysiu. ♥
  9. Ijo Ijo Komu najebać? I kto Aśce dał opiekuna xDDDDD Podobno audi ro*******a i z serwerem chce zrobić to samo
  10. Stykaliście się końcówkami mocy?
  11. haha Co ty, to jest moich rodziców znajomy. Powiem tyle, lubi się napić. Jest spoko nie dotykał mnie xD
  12. Mam Pana od Historii x D, który kiedyś był box'erem.
  13. To tak samo jak swiadkowie widzieli co robiles 80 letniej pani nauczyciel ,zeby zdac historie :"D
  14. Ta jasne... świadkowie mówią co innego ;d
  15. Przeciez go nie biłem zeby admina dostac
  16. Widziałem jak kucał za krzakiem, a kuchcik trzymał się rynny i mało jej nie wyrwał
  17. Cukier mi ostatnio skacze ..
  18. @W szoku Ja jestem w szoku jak widzę, co Ty piszesz.
  19. Zdałem... wgl. śmieszna sytuacja, ale to Ci później powiem A tam... nie świruj ^.^
  20. Dobre prowo ?, ale nadal uważam ze trochę przesadnie
  21. Było to w formie żartu ;/ Myślałem, że każdy zrozumie ironie
  22.  

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy.